Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimál (114) minimal (1) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

nyelvkettévágás

2009.07.24. 16:58 | zagyvai | 5 komment

Tegnap kettévágtam Ania nyelvét, aki Lengyelországból érkezett, hogy megcsináltassa ezt az érdekes és igen radikális testmódosítást. Két éve már járt nálam Ania, akkor azért jött, hogy vágjak a karjára kettő levelet , ami mára nagyon szép lett (képek később).

 

 

 

Ő volt az első külföldi vendégem, aki csak azért jött országunkba, hogy testét átformáltassa velem. Ez természetesen nagy megtiszteltetés volt nekem.

Mostani útjára elhozta magával a piercer-ét is, aminek nagyon örültem, mert így legalább volt valaki aki tudott segíteni nekem tartani a nyelvet.

Nagyon szeretek nyelvet kettévágni, mert nagyon precíznek kell lenni, és a procedúrát nagyon nyugodtan kell végrehajtani, hiszen a legkisebb hiba is végzetes lehet. Pontosan azt éreztem a tegnapi procedúra alatt, mint amikor először vágtam bőrbe mintát: körülöttem minden lecsendesedett és csak az elvégzendő feladatra figyeltem. Próbáltam a kezeimet a lehető legnyugodtabban használni, és a bemetszést is apránként ejtettem meg, hogy tudjam követni a szike útját. Centiről centire haladtam a vágással és a sebszéleket rögtön összevarrtam, hogy megakadályozzam a túlzott vérzést, ami megnehezítette volna a munkámat. Az egész művelet kb. 1 óra volt, bár lehet h valamivel kevesebb.

Hétfőn újra megnézem a varratokat, és az esetleges visszanövés mértékét is, ami remélhetőleg egyáltalán nem lesz. Sajnos gyakran előfordul, hogy akár a teljes gyógyulás után hónapokkal elkezd visszanőni a vágás tövénél a két villás vég, ám ezt el lehet kerülni néhány egyszerűbb praktikával.

 

 

Címkék: bodymodification tonguesplitting nyelvkettévágás

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr371266275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beau D.N. · http://beau.hu 2009.08.11. 22:44:15

A nyelve még hagyján ..

Ez a látószög többet mutat, mint amit valaha is látni szerettem volna egy ilyen kapacitású fejből.

a\' ördög 2009.08.19. 22:41:44

Ez tudom mennyire fáj. Hát gratulálok neki, h ezt önként és dalolva... :)

vackorbanshee 2009.10.01. 01:44:08

énisénisénis (ha dupla komment akkor sry)
süti beállítások módosítása