Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimál (114) minimal (1) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

rituális mulatságok - a play piercing

2009.08.11. 18:57 | zagyvai | 39 komment

Mivel az előző szösszenet eléggé megosztotta lelkes olvasóimat, gondoltam írok egy szintén elég megosztó témáról, amiről ismét mindenki kifejtheti a véleményét.

Sokaknak teljesen furcsa lesz a következő téma, sőt sokan nem fogják megérteni amiről szó lesz, ezért csak annyit kérek, hogy próbáljon meg mindenki egy kicsit nyitottabban gondolkodni, és lássa be, hogy rajta kívül sok sok ember él, akinek eltérőek a szokásai. köszi

 

A play piercing egy rituális tevékenység, ahol a lényeg nem maga a testéxer viselése, hanem csak a tűk beszúrása által keltett élmény. Természetesen a tűk ezesetben sokkal vékonyabbak, mint a piercing szúrásnál alkalmazottak. Egyszerre akár több száz tű is behelyezhető, és viselhető percektől órákig is akár.


 

Sokak számára maga a tűk beszúrása olyan élményt okoz, amelyet nem tudnak máshoz hasonlítani. Ez nem nevezhető fájdalomnak, hanem inkább egy addig nem tapasztalt szenzációnak. Esetünkben a 124 tű mellé, még beszúrtam két kampót is mellkasba, amit a vendégem (nevezzük B-nek) kedve szerint tudott feszíteni a rájuk erősített kötél segítségével. Ezt a rituálét pulling-nak nevezik, és általában aki ki akarja próbálni a suspension-t először ezzel kezdi. Ennél a rituálénél is a saját korlátaink kitolása, és a belső késztetések megtalálása, valamint a saját magunkhoz való közeledés a cél, végső soron. Még akkor is, ha erről nem is tudunk az adott pillanatban.

B-nek örömet okozott a kampók és a tűk által keltett érzés, és talán erősebbé is vált az egész rituálétól. Közekebb került belső, valódi énjéhez, amit a külvilágban el kell rejtenie az őt körülvevő emberek miatt, akik rögtön megbélyegeznék.

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: fájdalom képek rituálé playpiercing

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr711303373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.11. 20:47:58

"Ez nem nevezhető fájdalomnak, hanem inkább egy addig nem tapasztalt szenzációnak."

Ez a "szenzáció" szó angolban még elmegy, de magyarban nem ugyanazt jelenti.

Sensation = élmény, érzés, benyomás

Ha már fordítunk, legyünk körültekintőek.

t74 2009.08.11. 21:14:30

"Esetünkben a 124 tű mellé, még beszúrtam két kampót is mellkasba, amit a vendégem (nevezzük B-nek) kedve szerint tudott feszíteni a rájuk erősített kötél segítségével."
"B-nek örömet okozott a kampók és a tűk által keltett érzés, és talán erősebbé is vált az egész rituálétól. Közekebb került belső, valódi énjéhez, amit a külvilágban el kell rejtenie az őt körülvevő emberek miatt, akik rögtön megbélyegeznék."

Gratulálok B-nek. Ajánlanék Neki egy kedves, karóbahúzásos estét, a la Dracula (III. Vlad vagy Vlad Tepes). A karó altesti behatolása okozna csak igazán örömet Neki. Zagyvai Gábor pedig közben rituálisan étkezhetne. Éljen a XV. század.

ZON 2009.08.11. 21:25:33

Javasolnám így résztvenni egy tüdőszűrésen.Hogy megdöbbenne a röntgenfelvételt megtekintő szakember!

Dike 2009.08.11. 21:26:28

Ennyire uborkaszezon van a blogokban, hogy az Index csak ilyen sokkoló, megosztó posztokkal tud kattot szerezni vagy ZG fizet a címlapon lévő posztokért?
Megnézegettem egyébként a blogot és a honlapot is, azt hittem a scarificationnél rosszabb már nem lesz, de ez "play piercing" sokkal izébb. Bár nekem már a fültágításról is egy üres celluxos karika jut eszembe, szóval nem túl trendi az ízlésem :-)

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.08.11. 21:28:32

@t74: Pont miattad kell az ilyen embereknek úgymond elrejtőzniük.
Ha élvezi, hát csinálja. Láttam ennél durvábbat is.

Dike 2009.08.11. 21:36:53

@Tzimisce: Mit nevezünk elrejtőzésnek? Ez kb olyasmi, mint bármelyik fetisizmus. Magánügy. Az ember nem beszéli ki a szomszéd nénivel meg a kollegákkal, hogy a korbácsra indul be vagy a cipőkre. Jó esetben nem is nyilvánosan élvezi ezeket.

t74 2009.08.11. 21:52:19

@Tzimisce: Mindjárt sírva fakadok a szégyentől, hogy miattam kell ennek a "teljesen normális" lénynek elrejtőznie. Egyébként ha élvezi, hát tényleg tegye. Azonban érdemes lennie felkeresnie egy jó elmeszakértőt is, ha eddig nem tette volna.

t74 2009.08.11. 21:54:30

bocs: "...érdemes lenne..."

onefiftyone 2009.08.11. 22:07:37

és mi van akkor?
én meg egy fadarabbal verem szét a bokáimat és a sípcsontomat...

bolomba (törölt) 2009.08.11. 22:14:45

@t74: en csak azt nem ertem, hogy miert nem latod ebben a spiritiualitast, amikor valoszinuleg a VHK-ban latod. kb hasonlo elmenye lehetett, mint a koncert alatt jo par embernek

t74 2009.08.11. 22:27:13

@bolomba: Igazad van. El is vágtázok inkább, mielőtt elfogy az életerőm és kénytelen leszek spirituális seppukut elkövetni. Mert az még ennél is jobb, de én már csak ilyen mazochista vagyok és élvezem, ha megfoszthatom magam az ehhez hasonló örömöktől. Elnézést kérek.

Ps.: A VHK (Vágtázó Életerő) tényleg nagyon jó.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.11. 22:27:18

Én semmi jónak nem vagyok az elrontója, noha nincs testékszerem és valószínűleg nem is lesz.

Ennek ellenére el tudom fogadni, hogy van, aki ettől indul be. Egy diszkrét intim-piercinget még izgatónak is találnék, de egy húsz kilós láncot a mellbimbókban vagy egy fél kilós golyót a csiklóban - ez egy kicsit sok nekem, bocs, elnézést.

bolomba (törölt) 2009.08.11. 22:46:37

@Dike: azert rossz a peldad, mert a fetisizmusnal alapvetoen a szexualitas a vegcel. ezzel ellentetben az ilyen esetekben inkabb egy spiritualis elmeny. azokrol meg miert ne lehetne beszelgetni marika nenivel, ha mar o is elmondja, milyen volt a vasarnapi ima.

Kopiás Attila Steve 2009.08.11. 22:46:41

Az tényleg nagyon fura, hogy miért jár ide (és bárhova máshova) rengeteg olyan ember, aki előre tudja, hogy olyat fog látni, amit se szeretni, se megérteni, se elfogadni nem fog tudni, de még nem is érdekli. És pláne miért kommentel.
Nekem se tetszik. Ergó én magam nem is teszek semmi hasonlót magammal. De érdekel, hogy más emberek mikor miket csinálnak, ki milyen élményeket merre keres. Csak azt lehet "megpróbálni megérteni", akit jelenleg nem értek meg, ez ilyen sport.
Aztán persze lehet ezer véleményem róla. Meg lehet annyi sütnivalóm, hogy tudjam, hogy az emberi lény bármit képes feldolgozatlan stresszből, elfojtott vágyakból, kezeletlen feszültségekből kifolyólag csinálni, nem kell ahhoz body modification, sütizabálást, shoppingolást, el-CKM-modellesedést, bulizást ugyanúgy, mint extrémsportot vagy extrém hobbit. Vagy agresszív kommentelést ugye. De amíg másnak nem ártanak (ha nem ártanak, de jelen blog alanyai eléggé nem), addig mi a fenének cseszegessem őket? Ha arról aki megeszik egy sütit, nem feltételezem, hogy valami kényszeres sütizabáló, akkor mindazokról, akiket egyszerűen csak nem értek, miért feltételezem, hogy ők kényszeresen tennék, amit? Meg eleve ki jogosított fel rá, hogy bíráskodjak? Persze, kint van a neten. Minden kint van a neten, lassan az általános iskolás intőim is kikerülnek, akár akarom, akár nem, ez nem túl nagy érv belepofázni mások életébe.
Meg eleve: ha nem értek valamit, akkor kérdezek, nem? Mint "helló, olvastam ezt a postot, őszintén szólva nekem eddig nagyon nagy baromságnak tűnik, hogy A meg B, de gondolom valami oka van, tudnál róla mesélni?". Nem egy nagy ördöngősség. És lehet, hogy egy fokkal kulturáltabb, mint egy blogpost alapján anoním módon karóbahúzást ajánlani idegen embereknek. Bár nem tudom, lehet, hogy ez csak az én kultúrámban igaz... :+)

Beau D.N. · http://beau.hu 2009.08.11. 22:52:14

tiboru : fél kiló? hol élsz te? 5 alatt hozzá se kezdj, mert az kispolgári.

Mindkét heregolyódra függesz egyet-egyet, amit egy esztétikus ezüstlánccal fogj össze. Vallásos ügyfelek a láncon elhelyezhetik választott vallásuk jelképét is.

Testük és tárcájuk tűrőképessége függvényében módosíthatják a szimbólum tömegét (pl tömör ezüst vagy platina). Az így előidézhető spirituális élmény teljesen egyedülálló lesz.

Az extázisról művészfotókat készítünk, és feltesszük az internetre. Remek lesz.

Dike 2009.08.11. 22:55:00

@bolomba: Valamiért nem a spiritualitás jut róla eszembe. Akkor ez olyan önkínzós izé, mint a (középkori) keresztényeknél az önsanyargatás, korbács stb? Vezeklés?

t74 2009.08.11. 22:55:52

@KA_Steve: Az én kultúrámban nem szokás tűket és kampókat szurkálni az emberek felsőtestébe és azt láncokkal rángatni. Biztos jó élmény, ezek szerint sokan vannak akik ebben nem látnak semmi kivetnivalót. Sőt, kifejezetten szeretik. Kissé azért talán korhatáros dolog. A tanítványaimnak nem ajánlom majd, mert nagyon maradi vagyok.

igazadvan 2009.08.11. 23:01:17

a blog bejegyzéseiben olvasható izzadtságszagú magyarázkodási kísérletek is azt sugallják, amit valószínűleg mindenki érez, maguk a bemutatott praktikák gyakorlói is talán, hogy ez az egész testmódosításnak nevezett valami bizony elég beteg dolog.
nem tudok nem gondolni arra, hogy a darabolós gyilkosok is csupán a testmódosítás egy extrém fajtáját űzik. csak kicsit nagyobbat vágnak, és nem is mindig kérik az alany beleegyezését.
megoldási javaslatom nincs.

müszi 2009.08.11. 23:51:50

nagy az isten állatkertje!

dr66 2009.08.11. 23:52:08

Ez a mazochizmus.Mit kell ezt még megmagyarázni?

zagyvai 2009.08.12. 03:01:54

@
KA_Steve

teljesen igazad van, magam sem értem, hogy egyesek miért nem veszik a fáradtságot, hogy előbb kérdezzenek, minthogy bírálják az embert.
De mindenkit meghallgatok, nem moderálok senkit.
de a lényeg: amiért csinálom ezt az egészet az csak annyi, hogy az olyan beszűkült nyárspolgároknak, mint amilyenek itt is gyűlnek, kicsit tágítsam a gondolati szabadságukat, és olyan élményeket írjak le, amit ők soha nem tapasztalnának meg.
Amúgy én sem ugatok oda a tököm tudja recept blogba, hogy ez szar, ez így hülyeség, ez így faszság, mert egyszerűen nem értek hozzá, és ha meg sem próbálom megérteni, akkor nem adok magamról véleményt egy sornyi faszsággal...
igazából nem is ezért csinálom, hanem mert szórakoztat, és jó h az a kis hányada az embereknek akit valóban érdekel a téma, azok tudnak pár dologról olvasgatni, és tudják, hogy rajtuk kívül sok másik hasonló érdeklődésű ember van a világon....csak ők nem fognak ide egy olyan kommentet betolni, hogy igen, ez jó, hű ez tök jó, én is imádom bla bla.
ja és mennem kell fizetni az indexnek h címlapra tegyenek h a sok ostoba ide jöjjön és ha már itt van gyorsan ugasson már le h itt mindenki beteg.

aki nem érti és nem is akarja megérteni az nem is fogja.

Kopiás Attila Steve 2009.08.12. 06:08:35

@zagyvai: Hehe. Hát ha őszintén megkérdezel, nekem is komolyan liftezteti a gyomromat egynémely mutatvány. De nekem mondjuk a basic fülbevaló is barbarisztikus csökevény, elvégre milyen kultúra lyuggatja ki a kisdedei bőrét és húsát fémtűkkel esztétikára és nőiességre hivatkozva?
Szóval nekem kicsit vicces. Benézek ide ha címlapon vagytok, táguljon kicsit az ismeretem legalább a világról. Meg hátha megértek egy-két dolgot, még ha megszeretni nem is fogom. Jegyzem vegaként ugyanilyen sportból járok a Malackarajra is, ott sem osztom az észt, hogy milyen betegek. :+) És itt különösen szürreális látni, hogy ezernyi ember, aki rengeteg olyan dolgot csinál, amihez nekem nem lenne gyomrom (gyakran másokkal, vagy másokat elítélve ha nem teszik) idejön és leosztja a helyieket mert olyan dolgokat csinálnak _magukkal_, amikhez nekik nem lenne gyomruk. Gondolom fel sem merül bennük, nekik hány olyan dolguk van, ami más szemében furcsa, szokatlan, bizarr, vagy akár gyomorforgató... Gondolom a dolognak lesz a hátterében valami - remélhetőleg nem túl patológiás, inkább csak amolyan "mindannyiunknak van ilyen" - kisebbségi komplexus, amit ezzel a "bebizonyítom, hogy csak az a NORMÁLIS, ami én vagyok és akkor mindenki látni fogja milyen NORMÁLIS vagyok" dologgal próbálnak kompenzálni.
Más dolgot még nem sikerült kiagyalnom, miért lehet az, hogy emberek rengeteg időt és energiát ölnek abba, hogy bebizonyítsák, hogy létezik valami objektív mérce, ami szerint XY totál idegen ember, akit soha nem láttak, kevesebbet ér mint ők maguk...

Kopiás Attila Steve 2009.08.12. 06:18:10

@t74: Ha nézed, miről beszél az aktuális blog gazdája vagy jómagam, akkor egyszerűen arról, hogy ez egy valami, amit nem mindenki szeret. Rétegigény. Én spec nem esek bele. De minden más is rétegigény. Nem tudnék mondani olyan általam szeretett dolgot, amit mindenki szeretne. A nagy részüket biztos vannak, akik ellenszenvesnek tartják. Vegaként pl iszonyatosan taszít hogy miket meg nem esznek körülöttem az ember, mégsem állok neki soha téríteni vagy megjegyzéseket tenni. Mint ahogy szeretném ezt kapni fordítva is.
Persze, mindenkinél kell legyen egy határ, elvégre a darabolós gyilkosra nem mondjuk azt, hogy végülis ilyen az ízlése. Nyilván a határ mindenkinél más és más. Nálam kb az, hogy beleegyező felnőtt emberek vegyenek részt valamiben és lehetőleg ne járjon brutális egészségkárosodással vagy ha veszélyes (dohányzás, sielés, autóvezetés), akkor legalább legyenek figyelmesek.
Persze, eszerint az értékrend szerint rengeteg dolog okés, amitől pedig érzelmileg vagy fizikailag rosszul leszek, illetve azt gondolom róla, hogy ez nem a legokosabb dolog. De speciel senki nem kérdezte a véleményemet, nem vagyok messiás vagy buddha aki automatikusan felhatalmazással rendelkezne arra, hogy megmondja a tutit, szóval igyekszem figyelembe venni, hogy az, hogy mi tetszik nekem, csak azt jelenti, hogy mi tetszik nekem, nem többet...

Shitting Bull 2009.08.12. 07:24:29

Nekem erről egy örökérvényű idézet jutott eszembe: "Hülyének lenni állampolgári jog."

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.08.12. 08:10:23

a jelek szerint az összes blog alkalmas annak a rétegigénynek a kielégítésére, hogy anonim módon lehessen fikázni és osztani :-D
a véleményemet természetesen én sem szoktam titkolni de tiszteletben tartom a szerzők és a velük egyetértők igényeit. hiába izzadt szemöldökös, enyhén pedofilpárás a japáncsaj blog, megértem és elfogadom az igényt, egész addig, amíg felnőtt emberek, beleegyezéssel csinálnak (lehetőleg nem irreverzibilis) akármiket.
az én kultúrámban sok minden nem szokás de nem zavar ha mások mások ;-))

flatus 2009.08.12. 08:18:13

Anélkül ,hogy külsődleges jegyek alapján kívánnék következtetést levonni, azért a testalkat és arc alapján nem lennék meglepve nem kis mértékű önértékelési zavar meglétén.
Ami meglepett volna az az ha egy férfiasabb "páciens" vállalta volna be.

Zed_911 2009.08.12. 08:54:19

"Ennél a rituálénél is a saját korlátaink kitolása, és a belső késztetések megtalálása, valamint a saját magunkhoz való közeledés a cél, végső soron."

Sose értettem, hogy ennek az egésznek hol van a spirituális vonatkozása. Ez az egész pusztán a testi, materiális és valamilyen szinten állati vágyaink kielégítéséről szól. Pont mint egy jóféle búzasör elkortyolása az egyszerű tudatlan kispolgár számára. De ezáltáal hogyan kerül a delikvens közelebb az igazi meg belső önmagához az számomra örök rejtély marad. Rendben, hogy vannak emberek akiknek egész nap ezen rugóznak és alig várják, hogy beakaszthassák a 15ös csukázó horgot a mellbimbóba. Ez természetesen mindenkinek a magánügye. De csak azért mert kevesen csinálják és jelenleg még a társasadalom nagy részében megbotránkozást kelt, ez még nem kell ilyen misztikus dolgokat tulajdonítani neki.

standup 2009.08.12. 09:26:34

Én és a tűfóbiám kisebbfajta sokkot kaptunk a képektől.

De félretéve a saját viszonyomat a tűkhöz (éa azt, hogy ilyet soha nem csinálnék magammal), valahol látom a logikát mögötte. Tulajdonképpen az El Cammino is arról szól, hogy az ember kitolja a saját határait. Van akinek erre egy a tűvel szurkálás okoz ilyen élményt. Talán az, hogy tudja alkalmazni a tudatos fájdalomcsillapítást (amikor valaki tudatosan arra koncentrál, hogy az agya ne reagáljon annyira a fájdalomingerre).

Másik parám a magasság. De mégis, múltkor feltuszkoltak egy kilátóra, pedig vagy háromszor fonódtam rá a létrára, hogy innen nem megyek sehová. Aztán csak feljutottam és tényleg jó érzés volt, hogy győzelmet arattam magam felett. Csak egy ilyen történet nem annyira meghökkentő, mint a posztban leírt.

Tulajdonképpen két fóbiáról van szó, amit kár kezeltetni. Ha nagyritkán vért kell venni tőlem, akkor szólok, hogy zabszem van a... így engem lefektetnek, másik irányba nézetnek és kicsit jobban odafigyelnek rám. Mások meg a váróban simán odatartották a karjukat, még a székről se álltak fel. Hozzám meg kellett egy lezárt vizsgáló, 10 perc nyugtatgatás a nővér részéről, majd 5 perc fekvés, hogy visszajöjjön a színem :)

Magasság... nem járok lyen helyeken, nem akarok ipari alpinista lenni, tv tornyokból meg nem hajolgatok ki. Semmiben nem akadályoz, így nem foglalkozom vele.
De ettől függetlenül jó érzés volt, hogy sikerült legyőznöm a félelmemet.

t74 2009.08.12. 10:28:08

Mi van akkor, ha egy a személyiségfejlődésének elején járó, vagy érzelmileg instabil valaki kedvet kap ennek a dolognak a kipróbálásához. Aztán úgy gondolja, hogy ez tényleg milyen kafa dolog (spirituálisan, rituálisan stb.) és másokat is rá kell döbbentenie ennek káprázatos voltára. Esetleg a kiszemelt alanyok akarata ellenére. Nagyon veszélyes tendencia lehet ez....

zagyvai 2009.08.12. 14:37:48

@Zed_911:
a misztikum mi nden emberben benne van, csak van aki jobban érzi, ezt így nehéz elmagyarázni.
nem tudod elmagyarázni egy vonalnak, hogy mi az a kör

zagyvai 2009.08.12. 14:39:49

@standup:

pontosan erről van szó! a lényeg a saját magunk felett aratott győzelem, ami megerősít

zagyvai 2009.08.12. 14:44:30

@t74:

ez csak akkor működik ha az egyén saját akaratából akarja vállalni az adott rituálét. Nem lehet valakit lefogni és tűk százával telerakni, és közben meg mondani neki h "érzed mennyire jó, és h ez az ami kellett?".
nekem sem a megtérítés a célom, hanem csak az út megmutatása, amin mindenki úgy haladhat ahogyan akar. vagy nem halad, nekem mind1.

Kopiás Attila Steve 2009.08.13. 18:33:07

@t74: Asszem ez egy örök kérdés, bármit is csinálsz. Ha veszélyérzet nélküli hülyegyerekek extrémsportolnak, simán az életükbe kerülhet. Ha eszük sincsen sok, másokat is magukkal ránthatnak. Ha valakinek krónikus önértékelési válsága van, már a fogyasztói társadalom testideálja is kezelhetetlen lehet számára és mániákus diétázó-kozmetikázó-plasztikáztató lehet belőle. Vagy shoppingoló, aki két évente kell költözzön nagyobb házba, mert nem férnek el a felesleges cuccok. De említhetjük az alkoholt is, ami kis mértékben okés, mégis népbetegség hazánkban a jelenség, amikor valaki nem képes limiteket húzni. De lehetne még sorolni.
A tippem, hogy ez legfőképp szocializációs-szociális kérdéskör. Ha valakinek "okés" a kialakulása, akkor kábé bármiben részt vehet, némi hibaszázalékkal, de fogja tudni tartani az irányt. Ha valaki instabil, minimális valódi emberi kapcsolattal rendelkezik, akkor viszont nincs az a tevékenység, amit ne tudna destruktivitásig fokozni akár anélkül, hogy ez feltűnne neki.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2009.09.04. 18:53:35

@t74: ...vagy tán...NEKED???? ( kicsit azért bajod van azzal ami NEKED nem "normális"....de minden relativ,ezt már megmondta Einstein is.Mondjuk,bizti nem volt dolga még magyarral....! )
Én személy szerint nem szeretem a piercingnél magát a szúrást,nekem csupán "kellemetlen rossz velejárója" egy maradandó diszitésnek....amit aztán:IGEN!!!! Újra és ÚJRA megnézegetek a tükörben...jobbról-balról...innen...onnan....WOW! Mindég újra! És SZERELMES VAGYOK MAGAMBA,WOW!!!!
Amúgy SEJTETTEM hogy mihelyt ilyen téma jön ,megint jönnek a "BÚÚÚÚÚÚ!!!"-zók.
Das nenn' ich typisch ungarisch! Aki nem érti,tessék megtanulni németül.
("ez itt Magyarország,beszélj magyarul!!!"-méltatlankodik az olvasó...)
Tja,aki ilyen okosan oszt észt az van olyan okos hogy érti németül is,oder?
JÓ EZ A BLOG ,csak igy tovább!!!!
Mondjuk ez most konkrétan nem az én esetem, mondom:én a maradandó testmódositás imádója vagyok,-fejbe ültetett szegecsek,(fémtaréj punkoknak!? Oi!) meg micro-dermalok,szájkarikák, orrláncok,kettévágott nyelv, mindez érdekes(arc) tetkókkal kombinálva.....bár a több 100 piercinget arcon hordóknál is az az érzésem,hogy elvész a lényeg mert "túl zsufi", viszont MEGSZÓLNI,LENÉZNI-eszembe se jut! Sőt!
Hisz IMÁDOM a bodymod-ot. ..EGYRE JOBBAN,minél idősebb leszek! (43 múltam)

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2009.09.04. 18:55:36

Amúgy tényleg: szerintem az alkohol ,a drog és a cigi veszélyesebb "testmódositásokat" visz végbe a szervezetünkben mint hy szemöldök karika,egy intim-piercing vagy épp egy kttétvágot nyelv.Vagy ,éppen ez itt....

Beau D.N. · http://beau.hu 2009.09.15. 16:59:38

@Zed_911: én a búzasörre szavazok, abban is van misztikus és nem is kell hozzá kilométeres magyarázat.
süti beállítások módosítása