Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimál (114) minimal (1) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

Bőgőző csontváz befejezve

2010.01.09. 19:19 | zagyvai | 16 komment

így nézki a frissen kiegészített tetkó, amit még pár hete kezdtem el. Kapott egy csíkos rabruhát, és piros lett a kettétört szíve!

Címkék: tetoválás

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr751658890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HempBush 2010.01.09. 21:10:18

Ez nagyon király! Iszonyatosan tetszik. De lehet h azért mondom mert imádom a psychobillyt :) Nekem ezen az oldalamon Dr Jekyll és Mr Hyde van :)

zagyvai 2010.01.10. 14:39:19

@HempBush:

hát igen a psychobillynél kevesebb jobb dolog van:)

...zsiraf.... · http://joszartetkodvan.puruttya.hu 2010.01.10. 15:47:50

csinálhatnál ebből egy sorozatot, több muzsikuscsontvázzal :)

gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2010.01.13. 18:45:40

ezt nem mondod, hogy valaki egy ilyet magára varrat?!
jesszusom, ez nagyon gáz...

ezt te csináltad?

nagyon csúnya...az jut róla az eszembe, mikor 10 éves kislányok firkálgatnak...

jesszus, de meg fogja bánni egyszer a kedves delikvens...

tényleg ne haragudj, ha ezzel megbántalak, de ezen nagyon meglepődtem.

zagyvai 2010.01.13. 22:30:12

@gven:

nem bántottál meg, de azért mert még neked nem tetszik a viselője szereti, és azért ilyen ronda, mert ilyen stílusban készült, és kb. a második tetkó amit csináltam.

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.01.14. 18:07:34

ez mondjuk ismerős.
barátnőmnek is van egy tetkója, amit én csináltam és olyanra, ahogy ő kérte. mai napig szereti, de többen lehurrogják, de őt nem nagyon zavarja.

balazsman 2010.01.14. 22:24:02

jól néz ki, de nagyon emósnak számít mostanában...
ha pólón lenne a kölykök kilóra vennék
:P

psychonightmare 2010.01.31. 09:38:55

@gven:
kedves gven!köszönöm h igy véleményezted a tetoválásom..nyílván igazad van és nagyon ronda és fujj de undi!és ezt is csak azért csináltattam hogy ha már van egy pár tetkóm amit szintén megbántam legyen még egy amin agyalhatok h uristen hogy fogom eltüntetni ha vén szatyor leszek..az h ilyen stilusba készült és nem megszokott és furcsa az tény..az hogy mit ábrázol sztem már magánügy..szoval gven köszi h lefikáztál semmi baj!öribarik?

Zagy köszönöm hogy megcsináltad!! nekem nagyon tetszik és szeretem :)

skin88 2011.04.29. 21:55:25

@gven: Kedves gven! Ne haragudj, hogy ismeretlenül kritizállak de azt hiszem a hozzászólásod erre felhatalmaz. Az a tény, hogy ez neked nem tetszik a saját véleményed amitől a viselője szerintem simán jól fogja magát érezni. Hidegen hagyja a Te véleményed. Másik dolog, a kornak semmi köze hozzá szerintem... Ha valaki arra gondol, hogy majd 90 éves korában ez hogy fog mutatni... nos véleményem szerint egy szép emlék lesz neki, hogy anno ő így vélekedett és azért fogja büszkén viselni. ( Te most jelenleg úgy élsz, hogy majd 90 éves korodban is büszke legyél rá? Nem hiszem, szerintem biztos volt, van, és lesz olyan döntésed amire nem leszel büszke, legszívesebben kitörölnéd a múltadból. ) Én például a 40-es éveimben járok és ha hiszed ha nem nekem is tetszenek a mai fiatalok "hóborjai" ami nekem tetszik gondolkodás nélkül meg is csinálom, csináltatom és jól érzem magam. Piercingjeimmel kapcsolatban ha hiszed, ha nem kaptam visszajelzést... saját korosztályom nyímmel-nyámmal de elfogadta, és érdekes módon kaptam fiatalabbaktól is visszajelzést akik úgy vélekedtek, hogy fasza, tetszik és gratuláltak....
Tudomásul kell venni, hogy nem vagyunk egyformák ( szerencsére )annak aki ilyet visel megvan a joga, hogy azt tegye ami neki tetszik.. mint neked is, hogy itt a nemtetszésednek hangot adhatsz.. Véleményem szerint te itt most az első indulatodnak adtál hangot és át sem gondoltad mit írsz le... lehet ha átgondolod más lesz a véleményed
Minden jót kívánok neked és a tetko viselőjének is.. ;)
Egyébként nekem tetszik ;)
süti beállítások módosítása