Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimal (1) minimál (114) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

A lemondás fájdalma

2010.05.28. 13:25 | zagyvai | 25 komment

Ha nincs fájdalom nem nyílnak ki a receptoraid. Nem leszel tudatos, csak élsz bele a nagyvilágba. Soha nem jutsz el az ösztöneidhez, ahhoz a pillanathoz, amikor megérzed, hogy mit is jelent élni...Egy gravitáció nélküli térben hánykolódsz anélkül, hogy tudnád miért nem ér le a lábad a földre. Lehet, hogy nem is vágysz rá, hogy leérjen, mert túl kényelmes forogni a levegőben. De ha egyszer leértél tudni fogod, hogy a földön lehet járni, míg a levegőben csak az áramlatokkal sodródsz...Nem te irányítod magadat és a tetteidet, hanem a külső tényezők. De a világ nem a külső tényezők összessége, hanem a belső érzések, és tapasztalások megélése.

 

Ahhoz, hogy lekerülj áldozatot kell hoznod, ami gyakran lemondással jár. Az áldozat elengedhetetlen, hiszen ez jelenti azt, hogy elengedtél valamit az addigi életnek hitt takaréklángból. Minél nagyobb dolgot engedsz el, annál nagyobb lesz a sikered. Minél nagyobb áldozatot hozol annál nagyobb lesz a fájdalom. De ha a fájdalom nagy, nem tudsz majd másra fókuszálni, és így érezni fogod elméd valódi súlyát. Megnyílt elméd valódi súlyát, hiszen a csukott elmének nincs súlya: az csak egy lepel, mely a szemedre hullva elfedi mindazt, ami az igazi élethez kell.

videó: Laibach - B mashina

 

Címkék: videó fájdalom filozófia

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr102036762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

~Shadow~ 2010.05.28. 16:05:09

"Aki Istenhez igyekszik, álljon készen arra, hogy mindenről képes legyen lemondani." Szerintem egész életünkben ezt gyakoroljuk. Az, hogy testi, vagy lelki fájdalom, az majdnem mindegy, amennyiben elmélyülésre és önelemzésre késztet. Csak a szenvedés által érhető el fejlődés....

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.28. 16:28:36

ez a tetkó elbaszott ronda.

viszont végre egy izmosabbfajta ember, mondjuk nem ártana szálkásítani!

.kaktusz 2010.05.28. 17:16:50

Szia!Tegnap éjjel találtam rá a blogodra és azóta csak folyamatosan olvasom,nem tudok szabadulni tőle..főleg a saját irásaidtól. Leirod amit érzek,amit nem tudok megfogalmazni,nem tudok kimondani. Egy hete a szerelmem öngyilkos lett...azóta csak ülök és bámulom a falat, nem tudok gondolkodni, élni, fájdalom, düh, félelem uralkodik bennem és érzem, hogy a lelkem hasad szét..nem birom már. Mindig is vonzottak a tetoválások, és tegnap döntöttem el, hogy tennem kell valamit, muszáj a fájdalmat a testemen éreznem,mert a lelkem már nem birja. Nem akarok ide depressziós, szomorú dolgokat irni, de úgyérzem te tudod miről beszélek és irnom kellett.

zagyvai 2010.05.28. 17:39:57

@.kaktusz:

örülök h tetszik a blog, és sajnálom ami veled történt.
lehet h nem volna rossz ha célzottan vezetnéd le a fájdalmadat valahogyan, de lehet h megoldás lenne valamiféle rituális fájdalom is.. de ezt csak te tudhatod

.kaktusz 2010.05.28. 18:41:03

rituálés fájdalom?..mindenképp le akarom vezetni,ezt eldöntöttem.Mindig vonzottak a test különféle diszitései, piercingnél tovább nem mentem,de most van amiért megtegyem.

kapujanincs (törölt) 2010.05.28. 20:19:24

az oké, hogy gravitáció, meg hánykolódás, de mi a faszom az, hogy "sacrafice"? ez valami szleng írásmód?

kapujanincs (törölt) 2010.05.28. 20:22:06

ja, ugliesttattoos.com, nem szóltam. ugye csak vicc volt, zagyi? UGYE!?!?

SadistiCore · http://sadisticore.blogspot.com/ 2010.05.28. 20:24:44

Zagyi! Tőled is megkérdezem, mert lehet Hozé csak napok múlva válaszol. Mivel nekem új a blog.hu kezelőfelülete (meg eleve blogspot-ot használok, csak most tesztelnek egy blognál), hogy tudok videot beilleszteni egy bejegyzésbe. Nem találtam sehol a megfelelő piktogrammot, ha meg beakarom ágyazni, akkor a html-kódos szöveget teszi csak be és video sehol.

zagyvai 2010.05.29. 09:01:19

@.kaktusz:

keress meg és megbeszélünk valamit!

gabor@zagyvai.com

zagyvai 2010.05.29. 09:02:19

@kapujanincs:

a kép onnan van, de pont ez az elbaszott felirat volt ami elindította bennem ezt az írást....nem vettem észre de tényleg vicces h sacrafice:D

violent St. 2010.05.29. 09:40:31

jó lett az írás!
és a videót is szeretem...

Nedvesmezo 2010.05.29. 13:09:12

Hát nem tudom, nekem ezek a filozófikus dumák nem jönnek be. Nem azért csináltatok tetkókat/piercingeket, mert rituálékat akarok, hanem mert érzem, hogy ettől leszek teljes. (Nem, nincs sivár életem, se hiányérzetem...) Egyszerüen meglátok valamit és érzem, hogy kell rám, hogy egy életen át hordani akarom, mert jelent valamit, mert tisztelem a mintát vagy a készítőjét. De ennek nálam köze sincs a fájdalomhoz. (Mellesleg szerinem nem jár akkora fájdalommal a piercing/tetkó, nyúzás gondolom már nem leányálom...) Nem mondom, hogy nem ért csalódás vagy fájdalom, de ahhoz nekem nem hiányzott mégtöbb rossz, vagy egy jel, ami örökké emlékeztetni fog a rosszra.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.29. 15:00:22

@Nedvesmezo:

tény, hogy zagyi eszmefuttatása kissé infantilis, de inkább ez, mint a minden világnézet nélküli üresfejű tetkófogyasztó droid.

zagyvai 2010.05.30. 22:27:51

mindenki másképp áll a dolgokhoz, mindenki máshogy érez akár a tetkókkal piercinggel kapcsolatban is.

ez az én gondolatom volt

Nedvesmezo 2010.05.31. 09:51:58

Nem kritizálásként mondtam, tiszteletben tartom a véleményed :)

menyet.omlett 2011.06.14. 14:44:47

@.kaktusz: Én is kerültem hasonló helyzetbe, teljesen kétségbe voltam esve, enni, inni, aludni nem bírtam, sem más dolgokra gondolni. Egyfolytában az gyötört, hogy mi a francot csináljak, mert ez kibírhatatlan. Miután rájöttem, hogy az egész egy hazugság, hónapokig olyan voltam, mint egy zombi. Semmi és senki nem érdekelt. Kihasználtam ezt az állapotot, nem féltem semmitől, ha fizikai fájdalom ért, utána örültem, hogy legalább érzek még valamit. (Nem vagyok mazochista..)
Nekem sem célom ezzel bárkit is lehangolni, csak jól esik leírni mi történt velem, mert jó tudni, hogy mások legalább el tudják képzelni ezt a szituációt...
Később nekem is volt ilyen "elmebeli megvilágosodás"-os dolgom, mikor magamba néztem, és mélyebben foglalkoztam a világ dolgaival. Akkor kezdett el érdekelni a filozófia és a pszichológia.
Tetoválást nem akartam, és még nincs is lehetőségem csináltatni, de a piercing tetszik és remélem egyszer lesz. :)
süti beállítások módosítása