Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimal (1) minimál (114) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

Az absztrakt miszticizmus

2010.10.16. 15:57 | zagyvai | 1 komment

Absztrakt Miszticizmus album!

Angol órán ültem, kb. 16 éves lehettem. Elkezdtem az angol füzetembe golyóstollal mindenféle vonalakat rajzolni, néha vastagokat, néha vékonyakat. Elkezdett érdekelni, hogy hogyan lehetne ilyen vonalakkal a füzet üres területeit betölteni és a minták, és formák csak úgy jöttek maguktól. Később már az összes füzetemben ilyen vonalak voltak, néhol kisebb méretekben néhol nagyobbakban, attól függően, hogy mennyire érdekelt az óra amin ültem. (Az angol órák más miatt is érdekesek voltak számomra, egyszer épp óra alatt jutott eszmbe a legelső tetoválásom: egy hajtókar koponyával a dugattyú helyén!)

később elkezdtem ezeket a nagy felületű grafittal rajzolt firkákat egy külön füzetbe gyűjteni, és egész szép gyűjteményt halmoztam fel belőlük. Valahogy mindig csak beugrott, hogy melyik vonalhoz, mi illene: körök, szaggatott vonalak, nyilak, spirálok és ehhez hasonló formák. Ezek szinte minden rajzomon fölfedezhetőek. A füzetet később kinőttem, és a rajzaimat kartonra, később pedig nagyméretű rétegelt lemezre rajzoltam aminek fehér volt a felülete, így a fekete szín szépen kiütközött. Egyszer Eszterrel üldögéltünk valahol és miközben a naptáramat nézegettem eszembe jutott az absztrakt miszticizmus kifejezés. Az eddigi rajzok közül is csak azoknak adtam címet amik a mű készítése közben megjelentek a tudatomban. Még akkor is leírtam ezeket a címeket, ha elsőre furának tűntek (gondolok itt a Hallucinogén bálna mibenléte, vagy a Jégen táncoló balettművészek ösztönös cselekedetei című képeimre), így mindenképpen fel kellett írnom ezt a remek kifejezést a naptáramba. Így is lett, és ezek után elkezdtem a képeim stílusát az absztrakt miszticizmusnak nevezni. Örülök hogy egyre több ember kér tőlem ilyen ábrát, jelenleg egy alkarban, egy full karban, egy fél test megtervezésében, és egy majdnem kész lábszárban vagyok benne, valamint a saját kezemet is ilyen stílusú rajzzal boríttattam be.

 

 

Címkék: absztrakt tetoválás scarification zagyvai

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr32374473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PsychoRomantic 2010.10.18. 18:23:09

Jó a minta Zagyi. Az angol órás rész tetszik nekem is sok ötlet jön órák közbe kisebb-nagyobb megvalósulásokkal.
süti beállítások módosítása