Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimal (1) minimál (114) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

BMXnet harmadik nap

2016.10.25. 14:54 | zagyvai | Szólj hozzá!

Miután az előző éjszakai mulatozást kipihentem kemény 5 óra alvással, frissen ébredtem, majd mentem reggelizni. Meg kell említenem az Unperfekthaus svédasztalát, ahol egész nap jobbnál jobb ételek voltak kipakolva, ahonnan mindenki annyit ehetett amennyit csak akart. Szóval jól be tudtam lakmározni a workshop-om előtt. Ezután felmentem az előadóterembe ahol már várt rám Bruno, akivel közösen tartottuk volna meg a worshop-ot: ő a higiéniai előadásért felelt volna, a különböző fertőtlenítési eljárások, cross-contamination (bocsánat srácok ezt nem nagyon tudom lefordítani), sterilizálás, valamint az általános higiénia szabályok egy body modification műhelyben lett volna előadásának témája. Sajnos erre nem volt idő, mert a rendezők túl szűkösre mérték az időnket, így csak az én előadásom lett megtartva.

Először a fülrekonstrukció rejtelmeiről beszéltem, mutogattam képeket, elmagyaráztam a kitágított fülek típusait, és hogy melyikhez melyik a legjobb eljárás ha össze akarjuk zárni a kitágított fülcimpát. Bruno mindvégig mellettem volt, elmondta a saját elképzeléseit is, illetve bátorította a közönséget hogy kérdezzenek bátran az előadás alatt. Nem mondom hogy nem izgultam egy kicsit mikor megláttam hogy elég sok ember előtt kell majd beszéljek és dolgozzak, de aztán minden rendben ment, szerencsére nem ez volt az első alkalom amikor szemináriumot kellett volna tartanom valamilyen témában. A közönséget a legjobban az lepte meg, hogy egy bizonyos típusú rekonstrukciót ollóval csinálok és nem szikével, ezzel kapcsolatban sok kérdést kaptam. Miután leadtam a prezentációt, nekiálltam a konkrét munkának: egy német lány fülét kellett összevarrnom, miközben magyaráztam a tennivalókat lépésről lépésre. Segítségemre volt egy kamerás aki végig rögzítette a műveletet amit mindenki kivetítve láthatott, így az apró részletek is követhetőek voltak az egybegyűltek számára. Nagyon élveztem a munkát és az előadást is, a legjobb az volt hogy tetszett az embereknek és utána is sokan odajöttek hozzám gratulálni és gondolatokat cserélni a témával kapcsolatban. Bruno külön felhívta az emberek figyelmét arra, hogy ha tetszett az előadás akkor azt osszák meg a szervezőkkel is, így több esélyem van rá, hogy jövőre újra a meghívottak között lehessek!

A nap további része előadásokra járkálással telt, benéztem Steve Haworth laser branding szemináriumára is ami amúgy fizetős volt, de mivel az utolsó tíz percre értem be és Steve tudta hogy én is előadást tartok simán megengedte hogy benézzek. Itt láttam sok érdekes dolgot, és Steve-vel is volt szerencsém beszélni néhány mondatot a hegminták kezelésével kapcsolatban. Teljesen meglepte, hogy a kezemen lévő heget hidrogén-peroxiddal irritáltam, és hogy ez ennyire szép eredményhez vezetett. Nagyon barátságos és segítőkész embernek tűnt aki végtelenül nyugodt.

Az esti sideshow-t Lucky Hell és férje Lassi pezentálta: Lucky egy nagyon aranyos lány, nagyszerű humorérzéke van, és a műsorszámai finom erotikával vannak vegyítve. Természetesen ő is nagyon profi abban amit csinál, Haave-hoz hasonlóan szintén színpadra termett figura, az összes klasszikus sideshow trükköt felvonultatta. Férje az egykori Circus Mundus Absordus oszlopos tagja, felváltva nyomták a show-t, az est végére mindketten úsztak saját vérükben!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr563328972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása