Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimal (1) minimál (114) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

Subdermal és Transdermal implantátum

2009.08.09. 17:59 | zagyvai | 86 komment

A képen látható srác az egyik leghűségesebb vendégem, aki már néhányszor kezem alá feküdt, hogy újabb és újabb implantátumokat ültessünk bőre alá. Ő volt az első ember, akinek transdermal, illetve subdermal implantátumokat helyeztem be (bizalmát ezúton is köszönöm!:)). Legjobb tudomásom szerint ő az első ember hazánkban akinek ennyi implantátuma van behelyezve a testébe.

 

Először négy darab 3mm-es transdermal implantátumot helyeztem be a szegycsontja fölötti részre. Ezek teljesen szépen gyógyultak, és a behelyezéshez szükséges vágás sem lett a gyógyulás után heges!Ezt követően egy egyedi készítésű máltai kereszt került be a jobb mellkasi részre, ez azonban elég vékony, így a minta szép kirajzolódására még kell várni néhány hónapot. A legfrissebb implantátum a kulccsont alatti részen lévő félgömbök, oldalanként négy-négy egyre nagyobb félgömbökből. Eddig szerintem ez a legmutatósabb implantátum, nagyon szépen látszódott már a behelyezés utáni napokban is, és ez egyre szebb lesz, ahogy a bőr visszanyeri eredeti állapotát, és egyre jobban rásimul a félgömbökre.

A soron következő tervek között szerepel két alkar, bicepsz, valamint további mellkas implantátumok, de ennél még biztosan több lesz ahogy a srácot ismerem:)

 

 

 

 

Címkék: képek implantátum bodymodification

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr251298587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jegkoko 2009.08.09. 22:50:24

Undorító.Ugy néz ki mintha a bőre alatt mászna vmi bogár vagy egy alien .Nem értem mi a jó ebben

Bergeroth 2009.08.09. 22:55:25

Én sem értem mi ebben a jó. Csiklandoz v. folyamatos orgazmusközeli állapotot idéz elő? Tényleg undorító.

eloszto · http://eloszto.hu 2009.08.09. 22:55:34

Egyszer láttam egy fickót a Discoveryn, aki olyan átéléssel beszélt a témáról, hogy ha elfogadni nem is, de megérteni meg tudom mit esznek ezen emberek. Ezt tényleg a sírba is magukkal vihetik.

Lukjanyenko 2009.08.09. 23:18:46

a sírba vihetsz magaddal egy vasbeton oszlopot is. ez egy fasság

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.08.09. 23:21:56

Nem fáj, hogyha odabasznak ököllel?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.09. 23:28:33

olyan szívmelengető olvasni ezt a sok toleráns, nyitott és felvilágosult kommentet. Az ember rögtön a vendégszerető 14. században érzi magát tőlük, már csak a máglya hiányzik a felbőszült, kaszákat lengető lynchmob mögül. Na mindegy.
A témához: Koppenhágában láttam nemrég egy srácot, akinek két kis ördögszarv gyanánt kúpok voltak kétoldalt a homlokába ültetve, olyan 2-3cm magas kis kecskegida szarvára emlékeztető kúpocskák. Mindez sötétvörösre sminkelve :) most már tudom a szakmai nevét is az implantátumnak.

kzolika 2009.08.09. 23:48:26

Én nem srácot látok, hanem egy kopaszodó, majd 50-es idiótát. Ha ez srác, akkor én még egy csattogós lepkét tologató kispöcs vagyok. Amúgy szívesen akasztanék mindenféle dolgot a fülébe (esernyő, básárlókosár, táska, lakáskulcs, stb.). Vicces lenne. Aztán amkor elunom a viccelődést, akkor egy acéllánc, másik vége a kocsi vonószemébe, aztán hajrá: lássuk, mi bírja tovább, a lánc vagy a füle.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.08.10. 00:14:13

@kzolika:
"szívesen akasztanék mindenféle dolgot a fülébe (esernyő, básárlókosár, táska, lakáskulcs, stb.). Vicces lenne. Aztán amkor elunom a viccelődést, akkor egy acéllánc, másik vége a kocsi vonószemébe, aztán hajrá: lássuk, mi bírja tovább, a lánc vagy a füle."

lehet, hogy ez az ember nem egyszerű:), de te tuti egy szadista barom vagy
(vagy inkább egy magyarcú hangember)

csizáj 2009.08.10. 00:23:18

hogyan nem csúszik arrébb?

baliquez 2009.08.10. 00:33:37

A sub- és a transdermal szvsz már nem menő, szerintem a bodymod a csontra szerelt (pl. gyűrűsujj ujjpercére) csavaranyánál kezdődik, amibe bele lehet csavarozni a bármit. Meg a szemhéjpiercing, az még okés.

gergel 2009.08.10. 00:44:02

ha így érzi jól magát akkor miértne?
itthon a microdermalok népszerűek de azért ez komolyabb dolog

Lukjanyenko 2009.08.10. 00:57:52

@Rékuc: valaki megint kurvára ráér filozofálni mi? ez teljesen nem normális dolog

dr. HáziMacska 2009.08.10. 01:06:05

Az a maltai keresztes ize meg erdekesen is nez ki. A hernyo a bore alatt szerintem mar erosen tulzas...

snuffi · http://mentolosmacska.sfblogs.net 2009.08.10. 01:14:16

hm, én tuti nem tudnék éjszaka nyugodtan forgolódni, biztos fáj egy-egy nagyobb szilikongolyó az ember bőre alatt :S
elvégre ott van az irharéteg, na meg a sok fájdalomérzékelő receptor is.

spinneli 2009.08.10. 01:16:57

@Rékuc: ez egy érv?
:)
szerintem igen, határozzuk meg először a normális fogalmát, aztán helyezzük át a nyugati és a magyar társadalmak szubkulturális közegének elfogadottságának rendszeváltás előtti és utáni szintjéreés elemezzük ki az ide vezető gazdasági és társadalmi folyamatokat, hogy megkaphassuk végre a hőn áhított liberális maszlagot.
:)


aki ilyen implantátumokat épít be magának szvsz nem normális, de mivel nem kell sem ilyen emberekkel közösködnöm, és nem bántanak ezért pont leszarom ki mit csinál magával.

ergerberger 2009.08.10. 02:20:20

Sziasztok, én is ezzel foglalkozom már egy ideje!

Én a legkedvesebb vendégemnek a múlt héten építettem be egy trans-anál implantátumot, ez egy napernyő volt, amit becsukva helyeztem fel neki, de aztán mikor bent volt, kinyitottam. Rögtön a beültetés után nagyon szépen kirajzolódott a bőrön, öröm volt nézni a farpofákat.
Előtte való héten pedig a kedvenc vendégem jött, ő egy 95 éves srác, többször járt már nálam, neki a járókeretét sikerült résmentesen betenni a bőre alá, nagyon szépen gyógyult, és szinte azonnal olyan szépen kirajzolódott a bőrön, hogy azóta is mindig kétlépésenként seggre esik, mert lehúzza az implantátum súlya.
Ahogy ismerem, nemsokára vissza fog jönni, tegnap telefonált, hogy fertőtlenítsek le neki egy körúti sárga Combinot, mert legközelebb azt szeretné berakatni a bőre alá. Szerintem nagyon szépen ki fog rajzolódni a bőrén már egyből a beültetés után!

Remélem, mindenkit sikerült meggyőznöm, hogy ez egy teljesen normális és egészséges, hétköznapi dolog. Vannak, akik például kertészkednek vagy könyvet olvasnak, szerintem az sokkal betegebb.

Lakatos Baltazár 2009.08.10. 05:13:47

Rékuc: :DD ahaha:DD ha. hahaha.:D

volesojinka 2009.08.10. 06:16:09

Szerintem ez épp úgy valamiféle mentális betegség, mint amikor valaki addig nem nyugszik, amíg le nem vágatja a lábait, valami pszichikai defekt ,valószínűleg a testképzavarok bőséges tárházából, azt a vitát, hogy "normális"-e vagy sem, értelmetlennek tartom, a normalitás meglehetősen szubjektív, ráadásul kor-és kultúrafüggő. Nekem például nagyon sok minden nem "normális", amit az én honi kultúrám mostanában kifejezetten üdvözlendőnek tart, és fordítva. A látvány számomra egyébként elborzasztó, leginkább a "szegény bácsi" -féle kommenttel értek egyet. Bennem is a szánalom húrjait pengeti, ellenszenvesek az agresszív megnyilvánulások egy legfeljebb magának ártó jelenséggel szemben egy olyan közegben, ahol adott esetben a másoknak, akár embercsoportoknak is ártó szándékú példányokat már-már hősöknek kijáró pátoszos rajongás övezi. Na, ez az ami nekem sokkal kevésbé "normális", mint a képen látható bácsi.

lilike13 2009.08.10. 06:18:26

Idióta, aki ilyet akar,de az is, aki elkészíti.

Shitting Bull 2009.08.10. 06:25:18

@Rékuc: máglya? Esetedben indokoltnak látom! :D

lalanc 2009.08.10. 06:25:39

Felvetődött bennem a kérdés!!!

Ha majd-remélhetőleg-20év múlva kórházba kerül, újraélesztésre, hova a manóba rakják majd a tappancsokat, meg az ekg-t. Ezek a fémek nem zavarják be a műszereket??
Csak praktikusság miatt kérdem!

Shitting Bull 2009.08.10. 06:26:54

@volesojinka: hát igen. Én a piercinget legalább ekkora baromságnak tartom.

Shitting Bull 2009.08.10. 06:28:07

@lalanc: esetleg egy jó kis MRI vizsgálat... :)

lalanc 2009.08.10. 07:12:58

@Shitting Bull:

Pláne :-) Majd' kihagytam a gondolatot, köszi!!!

huncsongor 2009.08.10. 07:35:37

Egy MRI gépben vicces lenneXDXD
Szegénynek kapuzárási pánikja van, és szeretné ha több nője (vagy hogy így elnézem több pasija) lenne.

judy_queena 2009.08.10. 07:46:45

na végre.
már vártam, hogy mikor jelenik meg itt is az új divat. és mint minden országban, a világ legeldugottabb bugyrában, az óceán közepén, a világ tetején, bárhol - itt is van néhány egyed, aki úgy érzi, hogy ez kell neki. hát legyen boldog vele, jó egészséget hozzá.
én inkább a vesémre tetováltatom jövőre a tihanyi apátság alapítólevelének szövegét

prof. Perselus Piton 2009.08.10. 07:56:41

Amikor a tucatemberkék már nem tudnak más módon kiemelkedni a pocsolyából,akkor jönnek az ilyen ostobaságok...lehet magyarázni,hogy micsoda egyéniség és milyen különleges...kívül,esetleg...de bent mi van? HOMÁLY...

prof. Perselus Piton 2009.08.10. 08:00:43

Nem szokásom a múltat elemezgetni és állandóan visszanézni,de ma már nem szokás szellemi tevékenységgel kitűnni...pedig egy férfinak az lenne a "dicsőség",nem az,hogy jó pénzért el tudja torzíttatni a testét...hasonlóképpen a nőknek sem kellene szupermodell karrierre vágyakozni,lehet dolgozni-alkotni is...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.10. 08:03:44

Hát ez booooooooorzasztóóóóóóóó!

A lelke, nah, az milyen lehet neki?
Mit leplez az extra külső?

Netuddki. 2009.08.10. 08:10:00

@Rékuc: S*TAR WARS?
Amúgy tényleg gusztustalan. Reggeli közben meg pláne.

judy_queena 2009.08.10. 08:35:16

@prof. Perselus Piton: szellemi tevékenységgel kitűnni, ez lenne hát a férfiúi dicsőség netovábbja? hát lehet, de én jobban értékelem, ha a szellemi nagyság mellé fizikai ütőképesség, és talpraesettség is társul, és mondjuk egy házépítést nem mobiltelefonnal a kézben, légkondicionált autóban/irodában ülve, öltönyben vezényel le a teremtés koronája, hanem néha le tud menni kutyába és beáll a betonkeverő mellé, már csak az íze miatt is;)

indapass90210 2009.08.10. 08:38:48

ez a mókus csak szerintem idióta, vagy tényleg idióta?

indapass90210 2009.08.10. 08:47:35

@ergerberger: a kertészkedés az valóban sokkal betegebb ))))

Logan Grimnar 2009.08.10. 08:48:27

Gusztustalan és elmebeteg ez a dolog, de amíg csak magának árt vele, addig csinálja nyugodtan, ha neki ez örömet okoz.....

indapass90210 2009.08.10. 08:51:22

@judy_queena: Már csak az a kérdés, hogy kinézel-e úgy, hogy egy ilyen okos, talpraesett, izmos csávót megérdemelj? :)

Zalzan Kavol 2009.08.10. 09:19:04

Azok undorkodnak itt a legjobban, akik még nem látták a nyelvkettévágást (katt baloldalt)

Verbalis Inkontinencia 2009.08.10. 09:20:17

Köszi a képeket, segít fogyóznom. Mentem hányni.
Amúgy ennél sokkal durvábbak is vannak, de nekem már a mellbimbó piercing is elég, h. kiboruljak.

judy_queena 2009.08.10. 09:22:06

@Dövan: attól tartok talán igen, noha a külső igencsak sokadrangú tényező ebben a kérdésben;)

flatus 2009.08.10. 09:23:02

Pszichésen tuti nincs vmi rendben náluk.

Verbalis Inkontinencia 2009.08.10. 09:27:24

@ergerberger: A kommented után már csak jó napom lehet. :)))

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.10. 09:51:33

Érdekes, de a hideg ráz tőle. Én nem bírnám elviselni.

Dagadt Botsáska 2009.08.10. 10:25:35

Hogy mindez hová vezet?

Ajánlom mindenki figyelmébe Anthony Sheenard "A csonkolás művészete" című novelláját (ÓPIUMKERINGÕ antológia (1998. Cherubion))....

Persze-persze tudom, hogy olvasni szégyellnivalóan perverz dolog... már beszéltem róla a pszichiáteremmel...

zagyvai 2009.08.10. 10:52:46

köszönöm a véleményeket!
pár dolog:

"hülye aki viseli, hülye aki csinálja": ez a kedvencem, köszi :D
Attól, mert valaki egy olyat dolgot visel a testén, vagy egy olyan dolgot tesz a testével ami más számára, vagy pontosabban a számodra undorító, attól még nem válik automatikusan hülyévé, vagy nem normálissá.
meglepődnél ha néha sikerülne belátnod az emberek (azon emberek is akikkel nap mint nap találkozol) ruhája alá, mert soha nem tudhatod h az illető akivel beszélgetsz nem visel-e néhány fémet a nemi szervében, vagy éppen nincs-e rajta egy hatalmas tetoválás, implantátum stb...

"pszichésen tuti nincs rendbe valami náluk":
ezt ki mondja meg?ezt honnan gondolod?csak mert látsz pár számodra fura dolgot az arc testén, és ebből tuti h beteg a lelke?
Ted Bundy, Ed Gein, Henry Lee Lucas, Issei Sagawa....néhány a legnagyobb és legbrutálisabb sorozatgyilkosokból, akikről soha nem mondanád meg h kik voltak, ha csak az arcukat látnád.

"bla bla bla HOMÁLY"
ha valami olyat tapasztalsz az ember testén ami meglepő vagy nem várt, akkor rögtön leírod, és meg sem próbálnál beszédbe elegyedni vele, mert homály?a srác az egyik legintelligensebb fickó akit ismerek, és ez nem azért van mert ostoba emberekkel barátkozom. Bár lehet h én is osotba vagyok, (hülye aki csinálja:))

"csonkolás, testképzavar, úristen...."
külön kellene választanunk a body modification-t a body mutilation-től. míg az első a test átalakítását jelenti, a testen végezhető beavatkozások összességét, a testrészek csonkolása nélkül.
utóbbi pedig a csonkolás, komplett testrészek eltávolítása. Más dolog ha valamit hozzáadunk a testhez, mint ha elvennénk valamit.
És persze nem következik az egyik a másikból.

a lényeg, hogy ha nem érted a motivációt, ami egy adott dolog mögött van, akkor először próbáld meg azt felkutatni, és csak azután ítélkezz. Ellenkező esetben intoleráns, csőlátású, vaskalapos embernek fogsz tűnni embertársaid szemében.

flatus 2009.08.10. 11:05:27

Nem tartom mindenek feletti kinyilatkoztatásnak amit egy pszichológus avagy egy pszichiáter mond, de azért elolvasnék egy-két szakvéleményt azokról az emberekről, akik mesterséges dolgokat implantáltatnak magukba.
Én 20 éve sportolok rendszeresen, korábban versenyszerűen és elmondhatom, hogy a testem a szentélyem és talán olyan fokig sikerült csiszolnom a testem feletti uralmat amelyet sport nélkül nem érhettem volna el.
Számomra éppen ezért teljesen életidegen ha vki a testének egészséges homogenitását megbontva idegen dolgokat ültettet bele.
A motivációjuk talán megmagyarázná , hogy mi sarkal egyes embereket erre, de számomra még enélkül is idióta dolog marad és az ilyen embereket max szánni tudom.

ZombieKatie (törölt) 2009.08.10. 11:19:12

Én csak gratulálni tudok a munkáidhoz, amit itthon nem sok ember vállalna be. Lehet, hogy elfogult vagyok, de egyszerűen imádom, amiket csinálsz! :)
És a srác pedig igenis normális, szerintem mindenkinek mást jelent az önmegvalósítás, vagy mindenkinek más a szép.
Aki pedig undorodik, az ne nézze. Ha nem fogadják el, hogy ilyen is létezik (nem 10-20 éve :D) akkor csak sajnálni tudom őket.

zagyvai 2009.08.10. 11:54:33

köszi ZombieKatie!

Flatus: a plasztikai sebészetről is ez a véleményed? Tehát akkor szerinted aki csináltat egy mellfelvarrást, vagy egy ajakplasztikát, akkor az is pszichológiai eset?
A testépítés, testmódosítás, plasztikai sebészet, zsírleszívás ugyanolyan testátalakító procedúra, azzal a különbséggel, hogy az egyiket többen művelik, mint a másikat. De attól még művelik, és egyik sem csak egy szűk kör privilégiuma...
a test homogenitása gyakran nem egyezik a lélek által látott valódi testképünkkel, így muszáj ezt a kettőt egyensúlyba hoznunk - legyen az egy szimpla hajfestés, vagy néhány subdermal implantátum...

flatus 2009.08.10. 13:29:57

@zagyvai:
Azért szépészeti beavatkozások között is vannak eltérések.Azok akiknél már pszichoszomatikus elváltozások is létrejönnek azoknál indokolt lehet plasztikai műtét, de azért ne emlegessük egy kalap őket pl Geronazzo Máriával,Voksán Virággal és a sok felfújt mellű és szájú monsterrel.
A testépítés azért kissé más, mert az normális keretek között- nem illegális szerekkel- saját magunk által elérni kívánt cél megvalósításáért való küzdelem , kvázi saját magunk tevékenysége által következik be a változás, nem külső segítség következtében.Viszont tény ,hogy az ők körében is sok a testképzavaros.
Egyébként én valóban nehezen tolerálom a plasztikai beavatkozásokat, zsírleszívást és minden olyan jellegű beavatkozást amikor az egyén saját gyengesége miatt kvázi mankóhoz nyúl az általa elérni kívánt eredmény eléréséhez.
Külföldön azért durvább bőr alá ültetések eredményeit is láthattuk már, de azt ne mondja nekem senki ,hogy azok az emberek pszichésen rendben vannak.Aki a világgal, önmagával való óriási diszharmóniát csak úgy tudja elérni ,hogy transformeresdit játszik az számomra nem egészséges pszichére utal.
Ezek az emberek valamiért nem fogadják el önmagukat, valamilyen szinten outsiderek ,akik valamivel fel akarják magukra hívni a figyelmet, akár ilyen drasztikus módon is.
Bár korábban egy kommentelő utalt Anthony Sheenard művére de te csak magát a műfajt választottad ketté ,hogy ez jelen esetben nem csonkolás.Valóban nem az, de a motiváció, a cél ugyanaz.Mindél jobban a végsőkig elmenni, a minél durvább extrémitásokat megvalósítani.
Azért arra kiváncis lennék ,hogy azok az emberek akik ilyen jellegű beavatkozásoknak vetik alá magukat, azoknak milyen gyermekkoruk volt, életük során milyen defektusok érték őket, hogy a végén úgy gondolták ,hogy ez szükséges a lelki békéjükhöz.Csak azért ,hogy viszonyítani tudjak ,hogy az én szocializációmhoz képest náluk milyen más jellegű folyamatok mentek végbe.(a megértés végett)

flatus 2009.08.10. 13:32:02

@ZombieKatie:
Én elfogadom ,hogy létezik, de sajnálni tudom őket és a véleményed miatt max téged is.
Az ,hogy ne nézzem őket abban benne foglaltaik az is ,hogy elfordítom a fejemet az utcán ha szembe jön velem egy ilyen személy?
Vagy elnézést kell kérnem a vélemény formálásért az oldalon?

krs.koma 2009.08.10. 13:43:16

Milyen érdekes,hogy az utcán császkáló srácot,akinek összevissza van vágva a haja,és női cuccokban mászkál és még sorolhatnám,senki nem itéli el,mert az persze divatos,de ha valaki olyat csinál amitöl ő jobban érzi magát,az már aberáltság és undorító,de amikor te neked nemteccik a 6x-a átfestett hajad,akkor átfested 7x-re is mert persze ugy jobb,de miböl gondolod,hogy az az ember aki kettévágatja a nyelvét vagy esetleg implantátumot rakat magába az nem ettöl érzi magát jobban???kinek mi....
inkább respect nekik a csúnya szavak helyett!!

ergerberger 2009.08.10. 13:49:09

Aki ilyet csináltat, szerintem hülye barom.

Viszont aki ezt így megcsinálja, a Zagyvai, az ügyes szakember és jó üzletember! Okosan is ír, elismerés neki.

Zalzan Kavol 2009.08.10. 13:59:37

Piercing az nekem bejön, de ilyet nem tetetnék be. Bár eleinte a fültágítóval is így voltam :)

Akik pszichiáter véleményével jöttek itt elő, azok beszéljenek egypárral, én ismerek néhányat, de egyik sem 100-as :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.10. 14:24:31

Hozzáteszem, már persze innen a máglyáról/Tajgetosz széléről integetve a vérszomjasan hörgő csőcseléknek: szerintem borzalmasan néz ki, nem tetszik, de elfogadom, hogy esetleg nem okvetlenül nekem akar tetszeni ezzel. De pl. a koszos atléta alól kilógó sörhas sokkal rémesebben néz ki. Vagy a városban hordott tangapapucs alól kilógó retkes, csöveshúgyszagú talp. Pedig mennyivel gyakoribb látvány ennél.

flatus 2009.08.10. 14:44:49

@Rékuc:
Nem mintha a csöves, húgyszagú, sörhasúak lennének a téma és minha nem is nem értenék veled egyet.Ocsmányak?Azok?
Aki terminatorosat játszik és közben csak szánalom az a szó ami eszembe jut amikor meglátom őket?Ők is, sajnos.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.10. 14:59:10

@flatus: csupán arra kívántam rávilágtani, hogy százszor csúnyább és igénytelenebb dolgok vannak mindennap az orrunk előtt, mint amikor valaki egy sajátos felfogás szerint gondosan átalakítja a testét. A képen látható bizbaszok nekem sem tetszenek, de ez puszta esztétikum és személyes gusztus kérdése, és nem vonom kétségbe a viselő józan ítélőképességét, normálisságát vagy életképességét. Sőt, egy deréktetkós tinicsajnál százszor jobban becsülöm és tisztelem az ilyen elhatározásokat.
Szebb világban élnénk, ha az emberekben volna annyi belátás és alázat, hogy azt mondják 'nem értem ezt a filozófiát és nem vagyok képes felfogni az ilyen extrém testékszerek mögött rejlő elhatározást és tetszést' mintsem hogy a fent látható módon fröcsögjenek és alázzák azt, aki arccal-képpel vállalta a testét.

ergerberger 2009.08.10. 15:06:51

Ja, egyébként:
Subdermal és Transdermal - ezek a latin szavak magyaros írásmóddal: szubdermális és transzdermális, de mindenképpen kisbetű, mert melléknév.

krs.koma 2009.08.10. 16:36:41

és ha például meglátsz egy szanaszét gyúrt kopasz bikát,na az nem undoritó?nem az kurvajó pasi,persze azt senki nem nézi hogy a bicepsze olyan mint ha egy rohadt nagy subdermal lenne,vagy lehet hogy az a tricepsz nem kigyurva van csak egyszerűen ott van benne egy jópár golyó,szerintem egyszerűen arról szól a véleményetek,hogy nem meritek bevállalni,magát a procedurát,féltek és ezért amit nem tudsz megcsinálni,vagy nem mersz,elítéled!közbe biztos vagyok benne hogy mindenkinek teccik naggyából aki itt lázad ez ellen!és ahelyett,hogy itt irkálnátok ezt a "hüje aki csinálja" meg "pszichiátriai eset" inkább becsülnétek,hogy végre a magyrok is viszik valamire Zagyvai Gábor személyében,és nem a cigányokról meg a szélső jobb oldali nézetekröl híres valami,hanem szóba kerülhet ez is!ráadásul ha elmész egy pszichológushoz és elmeséled ezeket neki,hidd el....tecceni is fog neki;)

prof. Perselus Piton 2009.08.10. 17:05:34

@judy_queena: nem egészen egyre gondolunk,ha a szellemi kifejezést használjuk...én legkevésbé sem egy irodakukacra...

ergerberger 2009.08.10. 20:13:25

@Verbalis Inkontinencia: "A kommented után már csak jó napom lehet. :))) "

Remélem, az lett :)

Dredd 2009.08.10. 22:18:01

@krs.koma:
Ez nem gyengén árulkodik vmiféle kisebbrendűségi komplexusról.Vmi kopasz elvert?Vagy elszerette a barátnődet?Kórosan sovány vagy?És emiatt tisztelni kell a vasat beépítőket?Meg hogy jönnek ide a cigányok?Nem futsz százzal az bizonyos.

krs.koma 2009.08.10. 22:26:44

én csupán azt írtam,hogy erre kéne inkább büszkének lenni,nem arra amit látsz ha körülnézel naponta a városba:)

zagyvai 2009.08.11. 09:43:49

örülök h sikerült ekkora vitát indítanom!

"Szebb világban élnénk, ha az emberekben volna annyi belátás és alázat, hogy azt mondják 'nem értem ezt a filozófiát és nem vagyok képes felfogni az ilyen extrém testékszerek mögött rejlő elhatározást és tetszést' mintsem hogy a fent látható módon fröcsögjenek és alázzák azt, aki arccal-képpel vállalta a testét."

ez maximálisan igaz!
de attól még várom az összes hozzászólást legyen az jó vagy rossz:)


@kulabácsi:
Piercing az nekem bejön, de ilyet nem tetetnék be. Bár eleinte a fültágítóval is így voltam :)

pontosan eltaláltad a lényegét a dolognak. Ha eleinte neked nem tetszett a fültágító és most van neked, akkor honnan tudod h 1-3-5-10 év múlva nem lesz implantátumod?
amikor 16éves kölökként elkezdtem nézni a bmezine scarification galériáját én is meg voltam botránkozva h hogy képes valaki szikével a bőrébe metszeni mintákat, ma pedig ezt csinálom nap mint nap. és még sok olyan arcot ismerek aki így volt valamivel régebben....

@flatus:

ha Maria Geronazzonak, vagy Voksán Virágnak az volt az álma, hogy ekkora legyen az arcukon a szilikon mennyisége, akkor ők most boldogok, csakúgy, mint az az anyuka pl aki felvarratja a melleit a szülés után. A lényeg ugyanaz, csak a fokozat más.
testépítés: saját maguk által változnak, ez tény, de az általuk elérni kívánt testképhez rengeteg fájdalom, összpontosítás, és kitartás szükségeltetik, csakúgy mint a testmódosításban!ja, és testképzavaros olyan ember is lehet, akinek semmiféle modifikációja sincs, pl a sok csajszi, aki inkább nem eszik h hasonlítson a társadalom által kitalált női ideálhoz.

"az egyén saját gyengesége miatt kvázi mankóhoz nyúl az általa elérni kívánt eredmény eléréséhez."

Mi van akkor, ha az egyén gyengesége miatt tényleg mankóhoz nyúl, és ezáltal erősebb lesz?
ha sikerül legyőznie a gyengeségét fájdalom, és némi szenvedés árán, erősebb lesz, és szinte képes lesz bármire. Ha képes vagy legyőzni a gyengeségedet boldog ember leszel, mert tudod h megtettél valami olyasmit, amit addig elképzelhetetlennek tartottál. Számodra megszűnik a lehetetlen, és boldogabb ember leszel mint előtte voltál!

valamennyire mindenki outsider, ezt ne felejtsük el, egész életünkben csak magunk vagyunk igazán. Minden más csak illúzió, te mész végig az úton, te éled meg az élményt, és a végén te halsz meg.

Ha tényleg kíváncsi vagy miért nem csinálsz egy kérdőívet, vagy egy tesztsort, és akivel csak tudom kitöltetem.

flatus 2009.08.11. 11:35:34

@zagyvai:

Én öt évig atlétizáltam, majd ezt követően lassan 15 éve erőemeléssel és testépítéssel foglalkozom, de sosem jutott eszembe a fájdalom, szenvedés, maximum akkor ha saját hibám okán megsérültem.Nincsenek kitűzött célok, a sport szeretete miatt csinálom, emellett szeretek futni, kerékpározni, úszni, a lényeg a mozgáson van.

Azért azt te is belátod, hogy ha Voksán és Geronazzo csak így látják magukat szépnek, vonzónak akkor náluk vmi okból erősebben bomlott meg a belső egyensúly és ezért hathatósabb beavatkozást látnak szükségesnek.Nem az eredményt vitatom, amin persze szinte mindenki ledöbben, hanem magát az okot, miért van erre szükségük?Az emberek megvetéssel írnak róluk, de ők mégis így találnak harmóniára, kvázi szörnyszülöttként, mi ennek az oka?
Ismerek rengetek hölgyet akik folyton keseregnek a súlyuk miatt és ez ki is hat a mindennapjaikra.Viszont van egy lány, unikum a maga nemében, molett de olyan pozitív , életigenlő öröm sugárzik belőle, hogy az egész környezetét elvarázsolja.Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy sosem voltak párkapcsolati problémái.

Sokan akik elégedetlenek önmagukkat, ezektől a beavatkozásoktól várják sorsuk jobbra fordulását, de úgy hiszem csak a töredéküknek sikerül ez és pont ez az ami később abba hajszolja őket, hogy még többet és durvább beavatkozást szeretnének , mert a kívánt célt nem érik el.Ha a psziche gyenge akkor alakítgathatsz, beültethetsz, de szerintem ez olyan mint a kábítószer, egyre több és több kell, mert hátha akkor végre elérem azt a szintet ami a harmóniát jelenti .Amíg az ember bent nem teszi helyre a dolgokat, addig bármit tesz a testével, megnyugodni nem fog(kivéve az esetek kis százaléka).

HA vki pl Judy egy baleset folytán kerül olyan helyzetbe ,hogy plasztikai műtétek sorozatát kell rajta végrehajtani az egészen más mint az önmagával elégedetlen személy változás iránti sóvárgása, mint egyetlen olyan lehetőségé ami képes pozitív irányba változtatni az életét.

Az oustsidesers hasonlatod bár kissé sarkos , de ha az egyént , a megismételhetetlen egyedet nézem, akkor valóban outsiderek vagyunk mindannyian :-)

Én is örülök a posztodnak , mert kultúrált hangnemben lehet eszmét cserélni a témáról.

HA van teszted az szívesen kitölteném én is.

shenk 2009.08.11. 11:40:04

Szerintem ez undorító, de mindenkinek szíve joga, hogy mit csinál a testével. Ez a fickó meg már elég idős ahhoz, hogy átgondolja, hogy milyen következményei lehetnek ennek.
Annak viszont nem örülnék, ha ebből nagy "divat" lenne, mert a tizenévesek nem tudják felmérni ennek a következményeit. Pl, hogy mi lesz vele 10 év múlva, amikor családot akar alapítani. Ezeket egyébként ki lehet szedni maradandó károsodás nélkül? Gondolom igen.
És nem zavarja a szervezetet ennyi idegen anyag? Élettani hatásairól van bármi infó?

SuzyTMM · http://suzythemakeupmaniac.blogspot.com/ 2009.08.11. 11:52:41

Először is:

„A nagy külső eltérések dacára vannak eszmék, melyek az emberi nemen belül közösek és a legkülönbözőbb embercsoportokat egységes egésszé fűzik össze. Ilyen a test díszítésének, szépítésének eszméje is. Megnyilvánulása úgy népek, mint a civilizáció fejlettsége szerint rendkívül különböző, de az eszme, melynek elérésére az ember törekszik, közös, t.i. „magát jobbá, szebbé tenni”. Ez pedig végeredményben nem más, mint az egész élő mindenséget besugárzó fejlődés eszméjének egy parányi téren való megvalósítása.”
(Charles Darwin)

Azt pedig el kell fogadni, hogy a világ nem más, mint egy kis falu - hála az internetnek és egyéb technikai lehetőségeknek -, így az ember nem matyómintát festet magára önmaga kifejezésére, hanem bármit csinálhat a saját testével. Ez neked nem okoz fájdalmat, a borzalom és egyéb negatív érzések pedig a saját agyadból fakadnak. Hol vagy te ahhoz, hogy ezért lekicsinyelj egy korban feletted álló embert? Engem mindig arra neveltek, hogy az idősebbet tisztelnem kell. Ha ez az alapvető emberi érzés nincs meg bennetek, és itt szidjátok név és arc nélkül ezt az "elmebeteget", akkor miről beszélünk?

Ha neki bármi problémája van/volt mentálisan, amit a testén eszközölt változással orvosolni tudott, én csak gratulálni tudok neki - biztos nincsen benne annyi düh és belső feszültség, mint bennetek. Ha nem tetszik, rendben van, de ha te lelkileg ép vagy, tovább lépsz és elrakod az agyad megfelelő skatulyájába.

A kívülállóságról pedig: igen, kurva jó dolog az. Nekem a külsőm e célt is szolgálja. Így eleve kizárom azokat az embereket, akikkel úgysem értetném meg magam (és én sem érteném őt), aki meg túl tud lépni a kinézetemen, az meg is érdemli, hogy bekerüljön a belső körömbe.

De tééényleg, rövidre zárva az egészet, a nemtetszést is ki lehet nyilvánítani kultúrált módon, de ha azt írod, hogy "ez egy fasz", az nem túl konstruktív, és önmagad alázod.
Btw ne olvass ilyesmit, ha egy piericngtől hányhatnékod van.

Gábor, neked pedig respect, és örülök, hogy van itthon valaki, aki ezeknek - nekünk - a "beteg" embereknek tud segíteni ;)

Beau D.N. · http://beau.hu 2009.08.11. 22:40:03

ergerberger : jah látszik messziről, hogy tőled az olvasás - úgy általában mint fogalom és az élet részét képező gyakorlati elem- olyan messze áll, mint tőlem az, hogy 6-6 fémgolyót varrjak a szegycsontomra.

Radical Hystery: nos, hála istennek van amiben egyetértünk, én a helyedben mondjuk a homlokodra is nyomatnék pár ilyet, hogy télen is jól tudd szűrni azokat az embereket akik szintén röhejesnek tartják az ilyen ékszereket és ezért "nem méltók rád".

Ne aggódj, én a műkörmökön meg a plasztikcicin is jól szórakozom, bár tény ami tény.. feleennyire sem!:-)

****

Amúgy a sírba is magaddal vihető vasbeton oszlop volt a nap poénja, esküszöm hangosan kacararásztam. Lukjanyenko 2009.08.09. 23:18:46 Csodás.:-)

ergerberger 2009.08.12. 00:17:52

@Beau D.N.: "ergerberger : jah látszik messziről, hogy tőled az olvasás - úgy általában mint fogalom és az élet részét képező gyakorlati elem- olyan messze áll, mint tőlem az, hogy 6-6 fémgolyót varrjak a szegycsontomra."

Akkor olvasd el a hozzászólásomat még egyszer, te ostoba picsa. Mert elsőre nem sikerült felfognod.
Másik: Ha tényleg olvasnál néha, akkor nem írnál le ilyen szót, hogy "jah", mert ezt így csak a fogalmatlan gumicsizmás parasztpicsák képesek leírni.
De egy puncitól nem is vártam jobbat. Remélem, legalább szopni jól tudsz.

"Amúgy a sírba is magaddal vihető vasbeton oszlop volt a nap poénja, esküszöm hangosan kacararásztam. "

Hát még akkor hogy kacarásznál, ha a farkammal csiklandoznám a manduládat!

-psyche- 2009.08.12. 00:47:44

Ez egyszerűen nevetséges. Ha annyira utáljátok az ilyen dolgokat akkor minek olvastok ilyen cikkeket? Minek járkáltok vissza? Egyáltalán hogy kerültök ide, és ha már ide is kerültetek, minek irtok? Ha engem valami nem érdekel, akkor azt el se olvasom, nem hogy még elemezgetem. Semmi jogotok kritizálni a srácot, sem a korát illetően, sem a szenvedélye miatt. Plusz, mi az hogy hülye aki ilyet akar, de még hülyébb aki megcsinálja? Akkor kritizálj te akárkit is, ha elérsz Magyarországon olyan eredményeket mint Zagyvai Gábor. Gyönyörű és hihetetlen mit tud az ember tenni magával, megtehet bármit amit akar, úgy formálhatja már a testét ahogy akarja. A pofám leszakad milyen suttyó és undorító emberek vannak. Amihez nem értesz, abba ne szólj bele. Ja és drága magyarság, ideje lenne megtanulni írni, nem?

ergerberger 2009.08.12. 01:13:38

@-psyche-: "Ha annyira utáljátok az ilyen dolgokat akkor minek olvastok ilyen cikkeket? Minek járkáltok vissza? Egyáltalán hogy kerültök ide, és ha már ide is kerültetek, minek irtok?"

Az Index tolta főoldalon a nép pofájába a posztot.

"Gyönyörű és hihetetlen mit tud az ember tenni magával, megtehet bármit amit akar, úgy formálhatja már a testét ahogy akarja."

Gyönyörű majd az lesz, ha leszakadt karokat újra ki tudnak növeszteni, elveszett szemeket tudnak pótolni, és így tovább.
Majd az lesz az "úgy formálhatja már a testét ahogy akarja".

"Ja és drága magyarság, ideje lenne megtanulni írni, nem?"

Úgy van, de azért te is megspóroltál néhány vesszőt a tagmondatok határairól. (Másrészt más népek proletárjai sem ismerik jobban a saját nyelvüket.)

zagyvai 2009.08.12. 03:05:27

@ergerberger:

köszi, most már jobban tudok írni

zagyvai 2009.08.12. 03:12:17

@flatus:
sajnos nincs tesztem, de ha csinálsz egyet megoldjuk!
igen, szerencsére vannak itt olyan kulturált arcok is mint te!veled bármikor vitázom!
valóban van olyan eshetőség, hogy valakivel elszalad a ló, és egyre többet egyre nagyobbat akar valamiből, de ez nem túl gyakori. inkább itt arról van szó h megtapasztal valamit az ember amitől jobb lesz neki, és ezt mindig szeretné újra, illetve h kinyílik előtte egy csomó új kapu, amin be szeretne menni.
Lehet h nincs minden rendben azokkal akik ennyire sok testátalakításon esnek át, de ki az aki eldönti h mi a sok és mi a kevés?van akinek sok egy új orr piercing is, van akinek az arctetkó sem durva. egyéntől függ a dolog, de mi csak a viszonyítási pontban gondolkodunk, ami a társadalom legszélesebb rétegének véleménye ami gyakran nem is a miénk, hanem ami ránk van kényszerítve, mégha ezt nem is érezzük...

zagyvai 2009.08.12. 03:14:49

@Radical Hystery:
aki nem akarja megérteni a lényeget az nem is fogja. és örülök h olyanok is olvassák a blogot, akik hasonlóan gondolkodnak, mint te vagy én

zagyvai 2009.08.12. 03:18:35

@ergerberger:
amit az index a "pofádba tol" azt rögtön elolvasod és véleményezed?
félre ne érts nem zavar, nyugodtan, nekem nem gáz...

ergerberger 2009.08.12. 12:41:50

@zagyvai: "amit az index a "pofádba tol" azt rögtön elolvasod és véleményezed?"

én spec igen :)

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.08.12. 20:03:55

Szerintem a toleranciába (elfogadás, megengedése a dolognak, "jól esik neki, csinálja") simán belefér a hülyének nézés.

Úgyhogy kár csinálni a feszt, senki sem akarja internálni az ilyen fejeket, mint a post főszereplője. Legfeljebb hülyének nézi, aki a saját életminőségét rontja külsőségek kedvéért.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.08.12. 20:08:43

Egyet nem értek csak, a blogban található fotók miért igyekeznek a lehető legkevésbé ízléses formában bemutatni a beavatkozásokat? Láttam már piercingről olyan képeket, amin nem volt varos seb, vagy még lóbáló cérna, és azokkal nincs is gond.. Ez viszont így nagyon hentes hangulatú.

zagyvai 2009.08.13. 15:08:09

@flugi_:

igen, tudom, legközelebb olyat is felteszek, ami teljesen gyógyult, csak az még idő:)

sensimilla 2009.09.17. 22:18:46

sokkal többet is tudnék mondani, de csak annyit fűznék hozzá, hogy van abban valami, hogy az ember egyre többet és többet akar. nekem először az orromban volt piercing 14 éves koromban, aztán 16 évesen a nyelvembe szurattam, és végül 18 évesen készült a hátamra egy lótuszvirág. volt egy ki intermezzó két ajakpiercinggel középen, de mivel nagyon vastag az ajkam, és röv az alatta levő rész, ezt kétszer "elszúrták" úgyhogy harmadszor nem próbáltam meg, azóta semmi új (most 24 vagyok), de a lótuszt nagyon szeretném rendbetetetni, mert kicsit megkopott az évek alatt, egy másik lábfej tetkó ötletet kb 6 éve dédelgetek, és amint lesz annyi felesleges pénzem, biztos, hogy meg is csináltatom. sőt igazából piercinget is szeretnék még, de épp az olyanok miatt, akik itt anyáznak, nem szívesen szuratnék többet az arcomba, a mellbimbótól spec undorodom én is, az intim meg szerintem szép is lehet, de magamon nem tudnám elképzelni.

szóval csak oda akarok kilyukadni, hogy bizony van valami abban, amit itt néhányan feszegetnek, hogy egyre több és több kell, valószínűleg pont azért, mert egyfajta sikerélményt nyújt az embernek a fájdalom elviselése, és akarása. és hajlandó vagyok elfogadni azt a nézetet is, hogy ez egyfajta pótszer, hiszen az ember persze másban is kereshetne sikereket. de ettől még nem tartom magam defektesebbnek az itt fröcsögő bunkóknál. egyébként pedig mutasson nekem egy épeszű embert, az aki ismer olyat.

mindent lehet túlzásba vinni, ismertem olyan sportembert, akiről azt hittük örökké fog élni, de annyira túlhajtotta magát a maratonokkal, hogy 46 évesen, szívnagyobbodás miatt leállt a szíve.

szóval szerintem bármit túlzásba lehet vinni (munkát, tanulást, írást, olvasást, sportot, evést, ivást, drogozást egyaránt), a hangsúly inkább a mértékletesség megtartásán van.

Bork23 2010.12.21. 21:11:01

én annyit füznék hozzá hogy véleményem szerint a test csak egy váz!bármit is teszünk vele legyen az tetoválás,implant,testépités,bármi végül ugyan az lesz a vége hogy porrá lesz!de addig még birtokoljuk szerintem mindenki azt tesz a saját testével amit csak akar ha neki az örömet okoz vagy ugy érzi magát teljesebbnek!nem értem miért akar az ember örökké magyarázatot arra hogy ki mit és miért csinál,csináltat önmagával!azt ugyis csak ö tudja a legjobban!ezért nem kell normálatlannak tartani senkit föleg ha nem is ismerjük!
süti beállítások módosítása