Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimal (1) minimál (114) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

esztétikus subdermal implantátum

2009.11.28. 15:50 | zagyvai | 14 komment

Nagyon szépen illeszkedik a kéz anatómiájához és a teljesen fekete tetováláshoz is!

www.calmbodymod.com

 

 

Címkék: extrém implantátum testmódosítás bodymodification

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr51556087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csín rend szösz 2009.11.30. 21:42:43

Ez olyan esztétikus, hogy azonnal elokádom magam tőle.

capo|sfu · http://www.sixfeetunder.hu 2009.12.01. 00:00:51

Vajon kitagadnád-e gyermekedet a családból, vagy embertársadat a közösségből azért, mert egy spirál formát vezettet a bőre alá és ezáltal nem fog elég esztétikus formát mutatni, ugyanakkor felszabadultabb, boldogabb és kiegyensúlyozottabb lesz. Igen.

Vajon kitagadnád-e gyermekedet a családból, vagy embertársadat a közösségből azért, mert bár egyetemre jár mégis megöli társait, ugyanakkor skizofrén és súlyosan kóros elmeállapotban tengeti életét. Nem, mert azt mondanád beteg.

Röhejes közhely amit írtam? Igen az. Tudja mindenki, hogy igaz. mégse gondol bele senki.

(Ne sértődjön meg senki a példámon, sajnálatos eset ami történt, de azt hiszem helytálló példa és sajnos aktuális is. És főleg jól érzékelteti amit válaszolni szerettem volna az elöttem szólónak.)

the dragon (törölt) · http://rajottem.blog.hu 2009.12.01. 10:43:22

@capo|sfu:

Én nem tagadnám ki, egyszerűen elásnám.

zagyvai 2009.12.01. 11:23:16

@capo|sfu:

ez tényleg egy jó példa arra, hogy sajnos az olyanok gyakrabban kattannak be akikről nem is gondolnánk soha, mert "belepasszolnak" a társadalomba.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.12.01. 21:03:11

@capo|sfu: én egyik esetben sem tagadnám ki. az elsőnél megpróbálnám megérteni a motivációit, hátha nemcsak egy szánalmas, látvány-általi feltűnési vágy vezérelte (bár más okot így hirtelen nem tudok erre a spirálra, de ki tudja...talán csak nem értem), a másodiknál pedig magamat is bűnösnek érezném, mert hagytam - netalán eszement maximalizmussal én magam hajtottam -, hogy eljusson a bekattanásig.

capo|sfu · http://www.sixfeetunder.hu 2009.12.01. 23:08:13

@ozirisz: egy tökéletes szülői válasz véleményem szerint amit írtál. Ha van gyermeked vagy esetleg még csak most lesz, boldog lehet hogy édesapja/édesanyja így gondolkodik. Bár én arra próbáltam utalni, hogy az előítélet a mai világban nem csak nemi/faji hovatartozással küszködőknek jelent gondot, hanem az olyan embereknek is akik művészetnek és önkifejezésnek tartják a body art ezen formáját. Velük mégsem foglalkozik senki. Pedig ebben az egyre feszültebb világban egyre több problémát fog okozni ez a fajta előítélet.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.12.01. 23:48:51

annyiban más ez, mint a faji stb. megkülönböztetés, hogy itt az implantált-pirszingelt-tetovált alany AKAR különbözni. ő kérte, lövette be, varratta fel, és ezzel - feltételezem - valami célja volt. esztétikai, csoporthoz tartozás, vagy elkülönülés... én azért olvasom viszonylagos rendszerességgel ezt a blogot, mert szeretném egyszer azt olvasni, hogy pl. egy ilyen spirál mögött mi van. (aztán lehet az is a válasz, hogy csak mert tetszik neki, és akkor nem jutottunk előrébb.)

zagyvai 2009.12.01. 23:56:23

@ozirisz:

végre!
végre értelmes emberek vitatkoznak/beszélgetnek a blogomon, értelmes témákról kultúráltan!
erre vártam!már megérte az egész!
ígérem h holnap kicsit elgondolkodom azon h kiknek ismertem a motivációit és fölteszem a blogra!

Frivolous 2009.12.06. 00:09:12

Nem egy ilyen esettel találkoztam én is, ami az egyetemen történt, nem a lövöldözésre gondolok. És azóta az egész iskola azon filózik, h épp ki fog bejönni és agyonlőni mindenkit, a mi közösségünkből lenne egy pár tippem, és a média elég gusztustalan, hogy ekkora "hírt" csinál belőle, buzdítva őket.
Ennek lényege. hogy szerintem még mindig normálisabb emberek ők, mivel nem befelé fordulnak, azaz nem introvertáltak. Ez ugyanúgy szintén a társadalom hibája, mint megannyi más. Ahogy őket se fogadja el, "minket" sem.

Aske4 2010.01.19. 00:15:04

Nagyon frankón néz ki.

pirlipat 2010.02.15. 16:45:06

@ozirisz: Most elgondolkoztam a motivációimon, hogy miért van annyi fém az arcomban, amennyi, azon túl, hogy tetszik, mert az nem ok, hanem okozat.
Szóval azt hiszem, rájöttem: mivel elég vézna testalkatom van, viszonylag alacsony és sovány vagyok, és közben szeretnék keménynek és megközelíthetetlennek tűnni, gyúrás helyett úgy alakítottam a külsőmet, félig meddig tudat alatt, hogy az ezt a megközelíthetetlenséget sugallja.
Meg persze van a dologban egy hatalmas adag extravagancia is, mert nem akarok úgy kinézni, mint bárki más, és ezt az utat választottam. Mert akármilyen tündöklő lehet a személyiséged, az emberek először a külsőddel fognak találkozni, és az első képet az alapján fogják kialakítani rólad.
Nekem legalábbis ez volt a motivációm, remélem sikerült szépen megfogalmaznom.

zagyvai 2010.02.15. 23:20:29

@pirlipat:

igen ez egy őszinte vallomás volt. jó ha valaki ennyire jól ismeri magát!

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2010.02.16. 01:15:10

@pirlipat: mivel mindez a te motivációd, semmiképp sem szeretnék vitába szállni veled, csak annyit jegyeznék meg, hogy az "ijesztő" vasakkal/implantátumokkal csupán azokat rémíszted el, akik egyébként se tudnának ártani neked. azokat, akik egy darázstól is a föld alá bújnának. a különbözés iránti vágyat megértem, és azt is, ha - bár ezt nem mondtad - a civilizációval, ill. ennek hordalékával való szembenállásodat akarod íly módon kifejezni. viszont az érdekelne, miért egy tintafekete kar, amikor lehetne piros és bármilyen is, és miért egy spirális implantátum 3 csilag meg egy félhold helyett? tehát a testmódosítás oké, de miért úgy és azzal, ahogy?

pirlipat 2010.02.16. 10:45:55

@ozirisz: Tudom, hogy ezzel nem ijesztek el senkit, ezek a vasak olyanok, mint az afrikai talizmánok, amik nem tényleges, pusztán szimbolikus védelmet nyújtanak. Szóval tudom, hogy engem ez senkitől nem fog megvédeni, egyszerűen én érzem magam erősebbnek, bátrabbnak tőle. Persze az ésszerűség határain belül, szóval nem mennék neki egy kétszáz kilós kigyúrt állatnak, csak mert van pár szög az arcomon. Na.
Mivel nekem nincs ilyen fekete implantátumos kartetoválásom, nem tudom, miért pont ez, és pont így.
Azt tudom, hogy a saját tetoválásom mire van, és miért.
Én nem csináltatnék amúgy ilyen implantátumot. Tetszik, nem arról van szó, csak nem bírnám, hogy valami anyag van a bőröm alatt, ami nem az enyém.
Persze, a vasak meg a tinta sem az enyém, és az implantátum is biztos ugyanúgy a részemmé válnának, mint az eddigi testékszereim, de valahogy nem vonz a gondolat. Nem vagyunk egyformák. Szerencse.
süti beállítások módosítása