Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimal (1) minimál (114) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

Zombie srác

2010.01.15. 10:05 | zagyvai | 182 komment

How do you feel about your tattoos now?
They’ve been a part of me forever – before I even got them done.

Do you worry about how you’re going to look when you’re older?
No, fuck it. Everybody ages – me too.

What advice do you have for people who want the same kind of tattoos?
They’re fucking stupid and should get their own idea. You’ve got to be original. I hate copycats and idiots.

Do you think your life would be better or worse if you hadn’t had your tattoos done?
Actually, since having them done I’ve become a much happier and nicer person.

Zombie Boy

A Zombie srác egy kanadai arc, aki feltette arra egész életét (és testét) hogy tetoválásai segítségével áttranszformálja magát egy élőhalottá - legalábbis külsőleg! Szerintem elég jól sikerült neki, ahogy azt a képek is mutatják!Följebb néhány mavas gondolat, a teljes interjú pedig itt.

 

Címkék: képek extrém tetoválás eredeti bodymodification

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr321670952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:37:23

@koljano1: erről meg majd akkor, ha már lesz gyereked... :)

Azzal, hogy deviáns módon viselkedik az embernek fia, vállalnia kell, hogy deviánsként fogják kezelni.

Piercing, tetkó: nem illeszkedik a társadalmi normába. Lehet rajta szipogni, de én pl. első nap kivenném a gyerekem az iskolából, ha egy agyonfirkált majom tartana neki órát.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:40:10

@AdamT:
Te bizti szebb vagy. Már akinek...de ez miért baj? Neked is megvan a saját köröd meg nekünk pszichopatáknak is.
Nem vagyunk mi kinaiak hogy mind egyformák legyünk.
Igen a skizofrénia örökletes ráadásul sokszor párosul a zsenialitással. Lásd Gulácsy meg Csáth. Meg József Attila.
Amúgy nem azért extrém valaki mert skizó vagy őrült.Vannak átlagos skizó mamák is.....közben ufót látnak.De nincs tetkójuk!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:41:23

@AdamT:
Nem hinném hogy a srácot zavarná ha bárki beszól amúgy ahol él ott sokaknak bejön.Olvasd el az interjút! (teljeset)

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:41:46

@szilagyizoe: semmi bajom a skizókkal. Nekem azzal van bajom, hogy ezt valaki normálisnak akarja beállítani. Ennyi.

Mondjuk ki, hogy ez nem normális. :)

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:42:43

@AdamT:
A fasizmus idején a nacionalszocializmus volt a "társadalmi norma". Ehhez mit szólsz? Ott zsidónak lenni nem volt "elfogadott".Akkor a helyes volt,hm? Vagy a komcsi rendszerben mikor nem lehetett senki maszek?

nickita 2010.01.15. 17:44:40

nekem kellene a bőre. szívesen lenyúznám róla. teccik.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:45:23

@AdamT:
Mi az a "normálus" és mihez méred?
Úgyértem mondjuk kinában normális kutyát enni, a kannibáloknál meg......érted!
Persze mondhatod hogy hát,ahhoz kell alkalmazkodni ahol élsz. De én életem szinte minden évében más kultúrkörben éltem mondjuk....12 évesen kivittek szüleim az USÁ-ba s attól fogva mindé másutt éltünk.
Nekem a Berlini punk-és művésznegyed a norma. S hogy miért nem ott élek?
Csak mert nincs annyi pénzerm hogy megint újra kezdjek mindent.S hogy miért itt élek? Férjem lakott Veszprémben,miatta jöttem ide.

nickita 2010.01.15. 17:45:41

milyen lehet vajon a farka?

2010.01.15. 17:47:06

@AdamT: Azért csak úgy nem tett a fejére agancsot!!! Előbb be kellett bizonyítania, hogy az istenek kegyeltje. Ok-okozat fordítva. :D

Most tényleg, ennyire zavar valakit, hogy más hogyan néz ki?! Őszintén szerintem is elszállt a srác agya cseppet, de nem hiszem, hogy tényleg folyton idiótázni kell... Mi a fene ez a fura komplexus?

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:47:10

@szilagyizoe:

"A fasizmus idején a nacionalszocializmus volt a "társadalmi norma". Ehhez mit szólsz? Ott zsidónak lenni nem volt "elfogadott".

Most olyan oldalra tereljük a dolgokat, ahová nem szerencsés.

A nácizmust szakítsuk el a fasizmustól, mert nem is hasonlít egymásra a kettő. De nem ez a lényeg.
Botorság azt képzelni, hogy társadalmilag elfogadott volt a zsidógyűlölet. A zsidógyűlölet KÖZPONTILAG volt elfogadott és kívánatos, de nem társadalmilag. Ez negyon fontos különbség.

A komcsi példádnál is a központi hatalom volt a felelős.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:49:41

@Meastick_1: Tévedés! Engem nem az zavar, hogy pár retardált összefirkáltatja magát, hanem az, hogy ide süllyed a társadalom. Vissza a törzsi szokásokhoz. Az egyént pont leszarom, engem az zavar, hogy emberek százezrei gondolják azt, hogy ez egy fasza csávó. Hát nem. Ez a csávó egy senki és semmit se tett le az asztalra. Semmit. Csak engedi, hogy firkálják.

Archenemy 2010.01.15. 17:50:13

@szilagyizoe: Szerinted akkor helyes nem követni a normákat?

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:53:35

@szilagyizoe:
Egyébként nem mondom hogy a skizofrénia normális ,amúgy csak húztalak hogy skizó vagyok. Anyám az és a doki azt ondta:öröklődik. Nekem is van zizim de "csak" borderline szindróma,az csak összekeveri álomvilágot s fantáziát mig a skizónak üldözési mániája van.Meg úgy érzi manipulálják az agyát,stb.
De ennek KÖZE NINCS tetkóhoz vagy extrémséghez!
Akit zavar egy tetkós test az a beteg szerintem. Az ilyen embereknek bajuk van pl.egy feketebőrűvel is,vagy ha mondjuk olyan emberrel kell szóba állniuk aki tegyük fel,kétnemű (tehát pénisszel ÉS hüvellyel született s melle is van) vagy ha mondjuk az utcán szembejön vele egy baleset által eltorzult arcú ember.Ilyenkor KINOSKODNAK...pedig halálunk után nem azután fognak megitélni,hidd el!
Előbb kerül az öltönyös K-kat futtató maffiózó rossz helyre a túlvilágon mint egy széttetovált de jószivű és mondjuk alkotásokat létrehozó ember.
Lehet hogy Isten AZÉRT tett minket ilyen sokfélévé mert ez egy PRÓBA: ha intoleráns vagy nem mentél át a teszten!
A tetkó graffiti a Szent Szellem templomán. A graffiti meg elismert művészeti forma. New York-i galériákban legalábbis.....
Mondjuk akik megszólják a tetovált embvereket általában nem az értelmiségi körből jöttek ki tehát mit érdekli őket mi újság a művészeti szférákban...max tájkép,csendélet meg undoritó aktok amiket valójában kéjenc öregeknek festenek pénzéhes giccsfestők...! (no mondjuk pénzért én is festettem már undoritó portrét,nyálast s mosolygóst szóval egy szót se szóljak...!)

Barna88 2010.01.15. 17:54:40

Rohadt jól néz ki!
Akinek nemtetszik az le van sz***a.

Lángharcos 2010.01.15. 17:56:21

Szerintem szép, jól pózol a zombihoz.. Egy vidám beállás, vagy valami élettel telibb nem is illene hozzá.

Semmi baj nincs a tetoválásokkal. Oké, törzsi szokás volt, és? Törzsi szokás volt a házasság is, mégis csináljuk ma. Törzsi szokás volt eltemetni a halottat. És jééé, csináljuk, hát nem?
Régen ettek és szexeltek az emberek. Mit látod? Úristen, de gusztustalan, ma is esznek és szexelnek az emberek.

És a fülbevaló? Tíccsukbe! Tíccsukbe!

Sőt, ne legyen senkinek se rövid vagy hosszú haja, mindenkinek minden hajszála pontosan 22,3 cm hosszú legyen. A kopaszokat meg deportáljuk valahova, vagy adjunk rájuk egy rendes parókát.

Nincs tetoválásom, de tetszenek. És nem látom azt, hogy lelki törött, vagy rossz ember lenne, akinek van. Taníthat iskolában, miért ne?

koljano1 2010.01.15. 17:56:31

@AdamT: Igazad van, ez egy szelsoseges pelda. De aruld el, hogy egy fulbevalo, egy piercing, vagy egy tetovalas miatt ami nem is latszik, miert alkalmatlan valaki egy allas betoltesere?
Zavarna-e teged, ha egy ilyen arc vinne el a szemetedet, vagy szortirozna a leveleket a postan, vagy valaszolna meg a kerdesedet telefonon keresztul?

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:56:41

@AdamT: Van a tetováltak közt aki nem tett le semmit az asztalra és olyan is aki igen.
De a NEM tetováltak közt is.Szóval ez nem függ össze.Ha saját magának ez tetszik...!Még mindég jobb mint azok akik levágatják az egészséges lábukat (!!!) mert ők "féllábúként" akarnak élni. ILYEN VAN! /Zagyvi,te nem hallottál erről? Amerikában asszem a betegbiztositás állja is nekik az amputálást mert AZ tényleg betegség,az illető önveszélyes- ha nem amputálja nekik orvos,képesek befeküdni vonat alá hogy megszabaduljanak lábuktól!
Erről volt egy riport régebben,GYÖNYÖRŰ szőke szexbomba leszedette formás lábát...na EZ a nem normális!)

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:57:16

@Barna88:
PONTOSAN! De csak miután tejet ittam lekvárra....

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2010.01.15. 17:58:16

Művészet. Ki így, ki úgy.

@Archenemy: gyűlölöm a normákat. Szívem szerint tarajjal, zöld hajjal mászkálnék. Dehát normák vannak a világban, korlátok.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:59:57

@szilagyizoe:

" Az ilyen embereknek bajuk van pl.egy feketebőrűvel is,vagy ha mondjuk olyan emberrel kell szóba állniuk aki tegyük fel,kétnemű (tehát pénisszel ÉS hüvellyel született s melle is van)"

Akkor én részben kivétel vagyok, ugyanis bőrszín alapján nem teszek különbséget ember és ember között. Látom, hogy máshogy néz ki, de nem mozgat.

A betegekkel más a helyzet. Szerintem ösztönösen kódolva vagyunk a beteg emberek ellen, ez valamiféle önvédelmi mechanizmus lehet. És itt persze nem a fertőző-betegekről van szó, hanem azokról, akiken látszik, hogy genetikailag sérültek. A legjobb génekkel akarsz kapcsolatba kerülni, ez program. A legtöbb emberben legalábbis ez a program fut szerintem. A kivételekre meg furcsán nézünk. Ez ilyen.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:01:31

@Archenemy:
NEM helyes mert NINCS helyes...amig másnak nem okozok kárt had tegyem ami jólesik. Mihelyt mást BÁNTOK vele- pl.pedofilok,nemi erőszakot tevők,nácik,-elitélem.
De hogy most én magam a saját bőrömet hagyom tetkó nélkül vagy betetkózom:követem e a megszokottat vagy sem-ez MAGÁNÜGY!
Ennél károsabb ha nem dohányzók közt rágyújtasz meg berúgsz és az utcán randalirozol. Hogy az ÉN testemen van e tetkó és emiatt nem tudok munkát találni-csak MAGAMMAL ba**ok ki.(én mondjuk nem,az én szakmámban mindegy ) Attól senkinek sem lesz baja ha én teli vagyok varrva.Vagy ha nem.
De ha KÁROS módon hágom át a normákat akkor megérdemlem a megvetést és büntit.Mondjuk lopok,betörök,gyereket molesztálok,stb.Érted!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:03:14

@HalivudEstevez:
Amiket át lehet hágni.Nyugaton meg egy zöld taréj rég nem norma áthágás ,munkát is kapsz simán.Tudom ,ott éltem.Ott nőttem fel jóformán.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:04:04

@AdamT:
Ez csupán állati ösztön ahogy a szaporodás is.De nem az értelmiségi rétegnél hál'Isten!

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 18:07:40

@Lángharcos:

Olyan példákat hoztál fel, amikről nyilván Te is érzed, hogy sántítanak.

Házasság: Nem törzsi szokás, csupán a bilógia és a jog fura találkozása az érzelmekkel. De semmi köze a törzsi szokáshoz.

A halott eltemetése: Nem törzsi szokás, hanem egészségügyi minimum. Ha nem temetnénk el őket, akkor akkora járványok lennének, hogy nem tudnál ilyen butaságot írni.

Az evés és a szex meg már annyira gyenge talpakon áll, hogy maguktól felborulnak.

is 2010.01.15. 18:07:46

@poszt: nem zombie, hanem zombi, de ez a srác nem zombi, hanem csontváz (skeleton). a zombi az az az élőhalott, akin rajta van a hús, csak rohad itt-ott. pl. Micheal Jackson: Thriller.ez meg (lényegében) a szimpla csontváz, ami a srácra van tetoválva.

Archenemy 2010.01.15. 18:08:17

@szilagyizoe: "és emiatt nem tudok munkát találni-csak MAGAMMAL ba**ok ki"

Társadalomban élsz, tehát ha tetszik, ha nem, nem csak magaddal baszol ki. Ha nem kapsz munkát, segélyen és kegyelemkenyéren élsz, az másokkal szemben kibaszás.

Archenemy 2010.01.15. 18:09:50

@szilagyizoe: Felelős dolognak tartom, hogy nem akarsz utódokat.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:15:16

Mondjuk ,én bármikor át tudok vedleni nem ennyire extrémmé,csak felveszek egy elegáns tükörbársony zakót,lemosom a halálsminket,megnöveszetem a hajam picit,-az arc tetkóim aprók ,legtöbben azt hiszik Henna festés. A PC-k kivehetőek...
Ha mondjuk bemegyek valahova hogy szponzort keresek egy kiállitási katalógushoz,tuti nem megyek oda mint Dracula menyasszonya....(ezért is nem tetkóztattam ajkam mellé vércsöppeket,pedig azt akartam eredetileg,mint vámpirlány mert IMÁDOM a vámpirokat. De azért 24 órából 24-ben NEM bizti hogy vámpir akarok lenni!)
A ZOMBIE srác nem tud de szerintem nem is akar átvedleni. Az embernek át kell gondolnia meddig akar elmenni,mik a céljai.Ha mondjuk én egy reprezentativ bolti eladó hölgy szerettem volna lenni,TUTI nem tetkóztattam volna magamra.
De én világ életemben festő akartam lenni,nem is csináltam sose mást.Ahogy apám sem! Ráadásul underground festő vagyok,ahol tökmindegy hogy van e tetkóm vagy sem. Sem a galériást,sem a képvásárlót ,sem a festő kollégákat nem zavarja.
Legtöbbjüknek tetszik,pláne mer MINDEN NAP más arcot öltök. Hol tényleg ,mint egy 25 éves kis punklolita ,hol meg mint halálszemű vámpir-goth-menyasszony. Ez inspirál a festésbe is,mikor festek,átélem. Amúgy sem másnak csinálom, nem is szeretek feltűnni. /németben a kutya se nézett meg emiatt/
Ezzel a stilussal valahol életben tartom a halott férjem emlékét is,mert minden nap úgy nézek a tükörbe hogy ha ő most megjelenne a kapuban,be e jönne neki?
Ha igen akkor minden oké. Ez egy közös titkos dolog köztünk.ART-PUNK. A punkság mint NEM bal-libsi hülyeség de nem is önpusztitó "aggyá má kannásbort vazze!"-stilus,hanem PUNK mint MŰVÉSZET.Önkifejezés és atmoszféra.
Ugyan kit érdekel mit mond ha az ember ILYEN megfontolásból teszi azt amit? SOSEM tagadnám meg,hisz nem tudok nem önmagam lenni. AZ lenne beteg:ha megjátszanék valaki mást.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:20:16

@Archenemy:
Sz*r anya volnék. Ha festek-márpedig RENGETEGET festek!- fel nem állnék tisztába tenni,stb.
Igaz megfosztom a világot egy ZSENITŐL- férjem nivódijas,Derkovits-és Szent István dijas festő.Édesapám Kondor Béla dijas ismert szobrász. (Zoltán Sándor -róla is van film a neten,a RAUMFILM oldalán.) Én-ismert underground festő.
A tehetség is öröklődik,ugyebár. Sebaj -lesz pár mégtöbb tanárverő répatolvaj meg üresfejű celeb, meg erőszakkal naggyá tett "csillag születik",ráerőltetett imidzsel.,-és kevesebb legendás nagy magyar festő...a szinvonal esik,a műveltség kimerül "olvasom az Indexet!"szinten. A szexet egyre korábban kezdik holott 18 alatt nem kéne. És marad az utókornak pár üres mechanikus számitógép-grafikus....

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:22:28

@is:
Bocs angolul irom,megszoktam....angol szó eredetileg. Ahogyan a RAMONES-t meg rosszul ejtik itthon,mert nem RAMONESZ hanem REMÓNZ.
Vagy inkább:Rimóónz.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 18:24:21

Egyébként szerintem a devianciával csak akkor van gond, amikor büszkeséggel párosul.

Archenemy 2010.01.15. 18:27:40

@szilagyizoe: "és kevesebb legendás nagy magyar festő...a szinvonal esik,a műveltség kimerül "olvasom az Indexet!"szinten. A szexet egyre korábban kezdik holott 18 alatt nem kéne"

Hallod ilyen szöveggel szerintem Te nem is negyven vagy, hanem legalább száznegyven :p

"Sz*r anya volnék. "

Én inkább úgy gondoltam, hogy felismerted, mennyire káros lenne az emberiségre, ha örökítenéd a génkészletedet!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:29:14

Egyébként,volt egy ötletem egyszer egy rövid filmhez. Hogy van egy náci srác aki GYŰLÖLI a feketéket,zsidókat,romákat,stb.,-s aki balesetben elveszti a szeme világát.Kuva magányos ,de a kórházban összehaverkodik egy ápoló csajjal. Dumálnak,stb. A srác beleszeret a hangjába.Aztán a srác visszanyeri látását,s meglátja az ápolónőt.
Aki FEKETE!
Ugyanezt eljátszhatnám most egy tetkó ellenes faszival,aki ugyanigy jár.Csak az ápolónő- az ő esetében!-SZÉT van varrva!
Ha vakok lennétek is zavarna hogy XY "igy néz ki"?Ha mondjuk a dumája alapján szimpi?

Archenemy 2010.01.15. 18:29:38

@AdamT: Eh én itt agyaltam, hogy hogy kéne ezt megfogalmazni, erre tessék...

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:29:56

@Archenemy:
ZSENI vagyok s felsőbbrendű.Ez tény nem nagyképűség,sajnos. TOTÁL zseni vagyok,ISTENNŐ.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 18:31:35

@szilagyizoe:

Az a helyzet, hogy az életről, társadalomról, felelősségről való gondolkodásmódja nagyban eltér a tetováltnak és a nem tetováltnak. És ez nem azért van, mert az egyik össze van firkálva, hanem azért van összefirkálva. És ez nagy különbség.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.15. 18:32:02

Szep.

Temetoben nem talalkoznek vele meg fenyes nappal sem.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:34:04

@szilagyizoe:
Bocs de hát aki ilyen becsületsértést ir- ezzel megsértve édesanyámat aki lehet hogy beteg,de a legjobb szivű ember a világon.,s (grófi származású) képzőművész édesapámat- hisz én az ő génjeit vinném tovább, továbbá elhunyt férjem zseniális művész génjeit,no meg én is alkotó ember vagyok.,-akkor EZ a válasz!
Ha a művész géneket nem kell szaporitani akkor milyeneket? Ne félj akikét NEM kell azok szülnek 5 gyereket is!SAJNOS azok szülnek akiknek nem kéne ,az ÉRTELMISÉG meg nem. Igy hülyül el az ország....

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 18:35:43

@szilagyizoe:

"SAJNOS azok szülnek akiknek nem kéne ,az ÉRTELMISÉG meg nem. "

Nem attól lesz valaki értelmiségi, hogy jól rajzol. A művész még véletlenül sem egyenlő az értelmiségivel.

József Attila szerinted értemiségi volt?

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:38:46

A művészek is másként gondolkodnak. Akik nem tetováltak is.
De NEKEM sosem lenne pofám általam személyesen nem ismert idegennek álnéven azt irni hogy "jobb ha nem szaporodsz". Pedig én vagyok a "bunkó tetovált".
Ez BECSÜLETSÉRTÉS,mert nem engem bán vele hanem sérti halot férje ewmlékét aki ELISMERT dijazott festő volt és édesapámat akit IMÁDOK. S én pont az ő művész génjeit örököltem!És imádjuk egymást.És ő nem tetovált,tök átlag farmerszerkós fazon,Nagy Lászlóra hasonlit ,és sosem zavarta az extrémség,sőt egyszer csinált kiállitást amit a punk stilus inspirált.
Pedig KLASSZIKUS alkotó!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:39:18

@szilagyizoe:
Bocs a sok hibáért ,gyorsan irok és kimarad pár betű Oi-kor.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:49:22

Én úgy látom,itt NEM is érdekel senkit hogy ki mit ir,egyszerűen csak az ÉLŐ FÁBA is beleköttök. MINDEN rossz amit egy olyan ember mond aki NEM ellenzi a tetkót,t estmódositást. NE ADJ ISTEN:még Ő MAGA is TETOVÁLT,vazze,miféle dolog ez!? Hát beteg!Perverz!Nem rendes!!!! S ami MÉG betegebb: egy TESTMÓDOSITÓ oldalon MIFÉLE dolog ha testmódositásról van szó?! KI HALLOTT MÉG ILYET!?
Ez szimpla rosszindulat, át sem gondolt kötekedés.Ezért kéne a netet-bizony!-cenzúrázni. Plussz,betiltani a piát, cigit. Mert AZOK a károsak,meg az ilyen intoleráns vélemények is .
Miért olyan ku*va nehéz elfogadni hogy egyik ember ILYEN másik OLYAN harmadik AMOLYAN- és egyik sem beteg. Betegek a pedofilek meg a nőkön erőszakot tévők. Meg akik ok nélkül vernek meg Romániában embert csak mert magyar. AZ beteg!!!
Azért mert valami/valaki nem megszokott még nem beteg.
Azt meg hogy kinek a génje érdemes a továbbszaporodásra nem holmi kis fityfiritty intoleráns nácik döntik el. Meg hogy ki az "arra nem érdemes életforma." Ezt a Mein Kampfból vetted,oder woher mein Schatz?

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:52:35

Az interjút hányan olvastátok el legalább? Onnan megtudhatjátok hog a Zombi(e) srác primitiv kis segg- e vagy értelmes. UTÁNA mondjatok róla véleményt!
Egyesek szerint,Bajnai Gordon is szimpi fiatalember....(oké,ennyit a politikáról,ebbe inkább NEM megyek bele mert meredek ingovány és MOCSKOS talaj!) De most ...érted! Lehet a Zombi(e) srác ezerszer normálisabb mint a Gyurcsány és tsai. Gordonka meg egyebek.

Archenemy 2010.01.15. 18:53:42

@szilagyizoe: Ó, véletlen sem szeretném a szüleidet sértegetni, hiszen egyesével a mákos tészta, és a borsófőzelék is nagyon finom ételek.

Közös gyermekük viszont valóban jobb, ha utódok nélkül végzi egy köztemető közös, jelöletlen sírjában :p

Komolyra fordítva, tényleg nem értem, hogy ha azon keseregsz, hogy kihal az értelmiség, akkor közben miért nézed le a szülő nőket úgy en bloc.

Archenemy 2010.01.15. 18:57:09

@szilagyizoe: "Én úgy látom,itt NEM is érdekel senkit hogy ki mit ir,egyszerűen csak az ÉLŐ FÁBA is beleköttök."

Rövid ível írtad, hogy ír. Ráadásul az "itt" elé nem tettél szünetet. SZÁNALMAS!
:p

"Azt meg hogy kinek a génje érdemes a továbbszaporodásra nem holmi kis fityfiritty intoleráns nácik döntik el."

Nem bizony, Te magad döntötted el, lesznek-e utódaid. Én csak efelett érzett örömömet fejeztem ki, és gratuláltam a helyes döntéshez!

Archenemy 2010.01.15. 18:58:23

@szilagyizoe: "Lehet a Zombi(e) srác ezerszer normálisabb mint a Gyurcsány és tsai"

Légy szíves ne politizálj, nagyra tartom Gyurcsányt amiatt, amit ezzel a Kurvaországgal tett!

mepew 2010.01.15. 19:09:40

szerintem geci jol nez ki

mepew 2010.01.15. 19:10:58

de hiogy a faszomba tudtok még erről is a politikai frocsogesre asszocialni... szanalmasak vagytok

Archenemy 2010.01.15. 19:14:01

@mepew: Ez egy kommunista malac képe. Hogy mersz ilyet hordani!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.15. 19:29:22

@szilagyizoe:

Bajnai Gordon egy jólfésült fess fiatalember, ez meg egy tetovált hányadék. Hát hogy lenne már normálisabb a miniszterelnök úrnál?!

indapass90210 2010.01.15. 19:51:24

@szilagyizoe: ettől a rémtől szerintem megijednek a gyerekek. Mondjuk szerintem tőled is megijednek :)

Hát hogyan is lehetne egy ilyen normális? :))))

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 19:57:04

@szilagyizoe:

hazudsz te lubnya! mindenki tudja, hogy rendszeresen mész elmedoktortszopni!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 19:57:50

@Dövan:

zoéval lehet leállni, az én csajom.
leverem a vesédet, ha szídni mered!

catshannon 2010.01.15. 19:59:48

álláskereséskor érdekes lehet...
a másik, hogy le fog állni a májad, jóember. egyedül nem tudja elvégezni azt a méregtelenítést, amiben eddig a bőr is segített...

indapass90210 2010.01.15. 20:00:49

@csőr dzsinn ész: pedig nem fox jóljárni vele, hiszen betiltya a piját, pija nélkül meg ugye....

Trójai 2010.01.15. 20:01:40

Tipikus.
Aki nem okos, nem ügyes, nem tehetséges semmiben, az így tud csak kitűnni. Vagy lehet lett volna valamihez tehetsége, de egy lusta dög.

Ez is egy depressziós lúzer volt szerencsétlen: azt mondja az interjúban, hogy utálta az embereket és meg akarta ölni mind, aztán kész lett a fején a tetkója, és az emberek barátságosak kezdtek lenni vele, meghívták partikra, bárokba...(ez már döfi, szép kis életcél, egyéb gondja nincs ennek se)

Szóval most már nem utálja az embereket, mert meghívják piálni és legyezgeti a hiúságát, ha a tetkóját csodálják és dicsérik. Mindjárt kedvesek az emberek, ha engem dicsérnek, mi?

Hát nem a meggyőződés és kitartás a legfőbb jellemvonása...Ha már utálsz valamit, utáld kitartóan! mint én: én gyerekkoromtól kezdve, a mai napig utálom a tökfőzeléket. Csak következetesen!

Most már észreveszik, nem pedig egy mellőzött , észrevétlen, jelentéktelen kis szarkupac.
Hanem már egy kidekorált szarkupac. Tényleg, ha aranyszínű lenne a kutya szar, mennyivel csinosabb lenne Bp is.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 20:13:01

@csőr dzsinn ész:
Na jó ITT süllyedt a szinvonal puruttya meg subba meg győzike /kis g-vel!/ szintre,ILYEN sötétagyúakkal már nem állok szóba.Szóval itt részemről a beszélgetés befejeződött. Sajnos nem állhatok szóba nálam alacsonyabb kasztba tartozókkal: VAN valami a felsőbb-meg alsóbbrendű egyénekben csak nem úgy ahogy a nácik gondolják.
De vannak alacsonyabbrendű papucsállatkák s azok most megérkeztek Zagyvai blogjára....
Én meg nem vettem féregirtót,tehát lépek mielőtt még neten át elkapok valami virust...na NEM netvirust hanem valami gázos betegséget.,mert AKKOR aztán tényleg "beteg" leszek,de nem mert tetkóztatok magamra meg tetszenek az ilyen testmódositások, hanem mert veletek még értekezni is fertőző!! Innen bűzölög a bennetek lévő sötét massza.....

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:14:19

@szilagyizoe:

IGEN! az én Istennőm! NYALNÁK!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:15:24

@szilagyizoe:

pockom, édes csemegém, szídj még!

mesélj amúgy, hogy van a kutyusod? él még?
hogy telt a szilveszter?

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 20:16:24

@"the dragon":
... még nyugaton is ismert ráadásul....bocs nem tehetek róla ha igy van! Nem a én érdemem hanem az Esseni galériáknak meg a szerencsének. De én legalább odafirkantok valamit s megélek.Mig más betegre gürcöli magát és utcára kerül.Bosszantó,mi?

indapass90210 2010.01.15. 20:16:29

@szilagyizoe: bennem már nem, most csináltam beöntést, bear grylls nyomdokain járva!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:16:39

@Archenemy:

én szeretem tádét. ropogósra sülve, citrommal a szájában, jó bajor serrel....

őőőjjj... de meginnék egy sert!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:17:22

@Dövan:

de bear megissza utána! bear mindent megeszik és megiszik!

I love BEAR!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:18:02

@szilagyizoe:

szerintem olyan kibaszott rondán festesz, annyira szart és mocskot, hogy csodájára jár a világ!

de én imádlak!

Trójai 2010.01.15. 20:18:57

Apa kezdődik, apa kezdődik...

Szóljon majd valaki, ha lesz még ON komment is, nem csak egymás cincálása.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 20:19:11

@Archenemy:
Bocsesz.Vannak akik egy hónapig voltak külföldön és már "nem tudni mádzsár".
Én nem itt nőttem fel,évtizedekig nem beszéltem magyarul. Ahhoz képest egész jó! Te tán tudod a német nyelvtant? És hány nyelven beszélsz? Mert én: magyar,német,angol, francia. Egyiktek sem olvasta az interjút Zombi-csávóval S MIÉRT nem!?.
MERT NEM ÉRTITEK,hahaha!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 20:20:42

Oder versteht ihr vielleicht was ich nun herschreibe? Dann antwortet doch mal - aber nicht auf ungarisch. Nun? Tja- dachte ich. Ihr versteht KEIN Wort davon.So'n Pech!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:20:59

@catshannon:

ezek a tetkósok milliomos fattyak! ezek nem gürcölnek, te gürcölsz az apjuknak. ezreket használnak, zsigerelnek ki ezeknek a lázadó gennyeknek az apjai, hogy aztán ezek a tetkósok eligyák, elnarkózzák, fessenek belőle meg pírszingeljenek.

ezeknek már nincs jobb dolguk, érted?

nézd meg zoét. milliomos apja van, szétbassza a pénz, a mi vérünkön, pénztárcárcánkon festi a rémületes képeit!

emellett szerelmes vagyok bele, mert imádnivalóan makrancos!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:21:41

@szilagyizoe:

értem bogaram, iszom a német szavaidat!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:22:43

@Trójai:

elhúznál már a jó édes anyádba innen, te alja közgazdász, te provokátor ???

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:24:04

DOLGOZZ KEMÉNYEN, TERMELJ SOKAT, ÉPÍTSD A KAPITALIZMUS VÁRÁT, VEGYÉL FEL KÖLCSÖNT, FOGYASSZ!

Trójai 2010.01.15. 20:27:16

@csőr dzsinn ész:

Elgurult a gyógyszered?

Miért cukkoljátok meg hergelitek itt a népet?

Aztán még engem is letámadsz.

Sikeres blog hsz-elő életed van neked. Sztem már függő vagy.

Uff, én szóltam.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 20:28:18

@Archenemy:
Neked még válaszolok aztán húzok mert -VÁÁÁÁH!-qrva büdös van már nálatok....szóval nem nézem le a szülő nőket.Csak ÉN túl ego vagyok egy csecsemőhöz aki elvárná hogy éjjel keljek fel mert ő besz*rt meg éhes! Ennyi. Amúgy is egy Bin Laden 2 lenne,megvaditva egy kis Hussein-féle génnel. Még kihalna az emberiség!
Bár lehet,belázadna szülei ellen,és szolid bankár válna belőle.

Na viszlát,öljétek egymást tovább. A zombisrác meg röhög mindnyájunkon s hülyére keresi magát egy fotósorozattal.....EZ a nem mindegy! Pedig még nálam is "rondább!" (na NEKÜNK lennének szép közös gyerekeink,már ha dijjaznám a házasságon kivüli szexet.De az bűn és undoritó./
Na pá ,remélem még sok vér fog folyni. A végén vörös lesz a háttér szürke helyett!

Trójai 2010.01.15. 20:28:38

@csőr dzsinn ész:

A fitnesszteremőri állásnak biztos nagyobb presztízse van, mint a közgazdászénak?

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:32:35

@szilagyizoe:

csókollak!

zoé, szeretném, ha eljönnél a blogunkra és ott néha kommentelnél, illetve posztolnál.

kigondoltam.blog.hu

imádlak, szeretettel várunk, te lennél a blogunk totemállata, mivel rondább vagyt mint a kutyád!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:33:34

@Trójai:

még mindíg jobb, mintha az anyámad szopatnám, mint te .

Trójai 2010.01.15. 20:40:56

@csőr dzsinn ész:

Hozod a formád ma is. Olyan könnyű eset vagy... nem is kell oltani téged, lealázod te saját magad, csak írnod kell és kilóg a kapanyél a szádból.

Amúgy még mindig a középiskolai irodalom tankönyvet olvasgatod? Kosztolányi óta találtál benne valami érdekeset?:))

váltakozó feszültség 2010.01.15. 21:03:41

@Trójai:

ember, olyan lágy vagy mint a maszkarpóne
megtanítalak anyázni.

tessék utánam lassan, érthetően ismételni, többször:

Kuuurva anyád!

tessék. ezek után írd le. gyere át a kigondoltamra, ott bő nyállal gyakorolhatsz, de zagyi is laza mint a rigalánc, itt is megtanulhatod.

légy férfi!

Trójai 2010.01.15. 21:09:15

@váltakozó feszültség:

Legyek férfi?

Rendben. De annak, hogy ezt kéred tőlem, kissé ellentmond az a tény, hogy ezzel egyidőben gyerekes játékokra invitálsz.

De azért köszönöm a meghívást. Érzékeny lelkemtől és finom jellememtől azonban távol áll az ilyesmi.
Ez a stílus és ez a hozzáállás.

Igen, gyáva vagyok és gyenge.
Csak a bátrak és erősek fetrengenek a sárban a varacskosdisznókkal.

váltakozó feszültség 2010.01.15. 21:10:30

@Trójai:

nabazdmeg.
maradsz kislány.

próbálgasd, megéri ám!

Trójai 2010.01.15. 21:11:27

@váltakozó feszültség:

Majd igyekszem "mester".
Ámbár nem ez az életcélom. Mármint szájkaratéból Phd-t szerezni.

Engedelmeddel.

Nedvesmezo 2010.01.15. 21:39:07

Nem bírtam tovább szó nélkül megállni, ami itt megy. Ha valakinek attól lesz jó, hogy szétvarratja magát, miért zavar titeket?
Nektek fáj? Titeket fognak elutasítani a munkáltatók? Nem, akkor meg?
Ha nem bírja a szemetek az ilyet, akkor ne olvassatok ilyen blogokat.

Amúgy örülök, hogy végre találtam egy magyar oldalt, aminek a testmódosítás a témája. Sajnos nálunk kevés oldal foglalkozik ezzel a témával...

Barna88 2010.01.15. 22:44:47

@Nedvesmezo:
Pontosan!;-)
A kutyát nem érdekli, hogy most nem tetszik valakinek.
Ne kattintson ide, felesleges!
Szerintem az összes kommentet törölni kéne.:-)
Itt már politikától kezdve minden hülyeségről volt szó.:-S

...zsiraf.... · http://joszartetkodvan.puruttya.hu 2010.01.16. 10:48:57

nincs ezzel a zombibojjal semmi gond.
ezt választotta, és kész.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2010.01.16. 11:25:44

Te jó ég! Mennyi kommentelő! Máskor csak 1-2 ember lézeng erre :) Látom Zoé előkerültél. Olyan csendben voltál az utóbbi hetekben :)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.16. 11:56:34

@szilagyizoe:

Nem is az a baj, hogy mások utcára kerülnek, hanem, hogy te megélsz...

The Green Manalishi (törölt) 2010.01.16. 14:36:29

A zombi srác nem érdekel különösebben (ez is csak egy a sok feltűnni vágyó közül), de azt nem értem, hogy miért kezelik ezt a fajta "teljesítményt" sokan úgy, mintha valóban az lenne, s elkövetője alapból valami kurva jó fej, mert "vállalja önmagát", "nem érdekli mások véleménye", stb. (Ennyi erővel a környékünk hajléktalanja is jó fej, mert nem érdekli mások lesújtó véleménye, ahogy szarban-húgyban fetreng az utcán... ő is vállalja magát.)
Maradjunk a tényeknél, amit a riportból megismerhettünk: depressziós szociopata volt a csávó, majd amikor - érdeméhez méltóan - az átlagember elkezdte úgy kezelni, mint egy különleges, egzotikus állatot, már barátságossá vált, élvezni kezdte a népszerűséget és az ezzel járó emberi társaságot, közeledést. Céljai, tervei legalábbis szokatlanok: szemtetoválás, orrának, esetleg a fülének eltávolítása - még szerencse, hogy péniszének kettévágatása nem merült fel, az nem az ő műfaja.
Csodálóitól kérdezném: mit is ért el? Milyen tehetség, képesség kellett ehhez? Mi az, amit tett és amire ne lenne bárki képes? Agyontetovált arcú emberből jócskán akad, szóval még csak nem is eredeti, ronggyá tetoválni pedig bárkit lehet, egy analfabéta semmirekellőt is. Igaz, cirkuszi látványosságnak megteszi, de arra megfelelt a kétfejű birka vagy a szakállas nő is jó volt annak idején.
Szóval engem nem zavar, de semmi pozitívumot nem tudok benne felfedezni. Ha legalább jól szteppelne, matekzseni lenne, vagy kiemelkedő sportoló de legalább egy kiváló szakmunkás - ilyesmiről nem szól a fáma. Valószínűleg egy lusta és tehetségtelen senki, aki csak így tudott elérni némi figyelmet, elsimerést. Ez elég kevés.
Szilágyi Zoé filctollal rajzolt Marilyn Mansonja legalább vicces. (Nem adod nekem, légyszilégyszi!) Nem nyűgöz le különösebben a művészete, de legalább kétségkívül alkot valamit, ami az ővé és ha hihetünk neki, még piacképes is.

Nedvesmezo 2010.01.16. 16:53:06

Nem csodáljuk, csak a tetoválásait nézzük. Nem azt, hogy hú de okos, hú de jófej. Ez inkább a "mester keze munkájának dicsérete".

A csöves azért más dolog. Ha valaki szarban-hugyban fetreng az igénytelenség, mert attól, hogy nincs otthona még elmehetne legalább bokorba üríteni, vagy nyilvános wc-re és nem, ahol éri ott maga alá sz*rni.
Ez a pasas megálmodta, megcsináltatta, ilyen lett. Nem mindennapi.
Szilagyizoe munkáit nem láttam még, csak a képét, ha ő is így érzi jól magát, hát tegye. Örüljön, hogy meg tud élni így is.

...zsiraf.... · http://joszartetkodvan.puruttya.hu 2010.01.17. 18:47:28

itt a zombiboj kisöccse:

[img]http://www.loltatz.com/images/63/DEADWRONG.jpg[/img]

gosford 2010.01.19. 10:31:23

csípem. a "nekem ez nem tetszik, tehát egyetemesen kurva szar és antiszociális!" kommentelőket kevésbé.

Nindzsucu 2010.02.03. 20:51:15

Tetoválás ide vagy oda ez egy primitív pöcs és egy hangyányival sem lett több azáltal, hogy átvarratta magát zombivá. Alapvetően a stílusa az interjú alapján kritikán aluli.

Ferike2 2015.08.24. 19:11:25

@Barna88: Szerintem te már rég le vagy szarva!
süti beállítások módosítása