Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimál (114) minimal (1) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

Nyelvkettévágás

2010.03.09. 13:02 | zagyvai | 23 komment

Mivel mostanában elég sok negatív komment érkezik a képeken látható személyekre, így el fogok kezdeni moderálni, amit eddig csak azért nem tettem meg, hogy mindenki elmondhassa a véleményét, legyen az pozitív vagy akár negatív. Ezen a dolgon most sem szeretnék változtatni: szabadon nyilváníthat mindenki véleményt, azonban ha ez a vélemény túlzott személyeskedésbe fog átcsapni, vagy talán sértő lesz a képen látható személy számára, úgy szükségét fogom érezni, hogy megvédjem az adott személyt, aki az arcát is vállalja az olyan névtelen, arctalan kommentelőkkel szemben akik mókásnak érzik, hogy jól beszóljanak, megmutatnáv ezzel valódi értéküket.

Már vagy két hónap is eltelt, mióta megcsináltam ezt a nyelvet. Azóta egyszer kellett egy kicsit újra vágni, mert a gyógyulás alatt sajnos gyakran összenő egy kis mértékben a nyelv belső része.

A tovább gomb után még két kép.

 

Címkék: extrém testmódosítás bodymodification tonguesplitting

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr381823787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

le sourire 2010.03.09. 13:32:40

Nagyon jól néz ki. És szépen gyógyult. Gratulálok hozzá.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.03.09. 13:45:22

Jól teszed hogy moderálsz, mert oké hogy sok primitiv alak leledzik netszerte akiknek nincs jobb dolguk mint mindenütt alkalmatlankodni -persze névtelenül,arctalanul!- ezt az ember előbb-utóbb megtanulja tolerálni, észre nem veni.,e mikor övön alul szólnak be ,már-már becsületsértenek, na azt ne kéne hagyni. (mint mondjuk pl.VADIDEGENEKNEK még halott férjem emléke sem volt szent meg olyasmiket irtak amik egyszerűen SÉRTŐEK voltak kettőnkre nézve (pl.én nyirtam ki őt aztán galériát nyitottam a festményeiből meg hasonló "kedvességek". Azért e nem az ovi, egy kicsit vissza lehet venni. Pláne ilyenkor az ember maga is trágárul vág vissza, pedig amúgy nem stilusa... )
Továbbá ,okés hogy van akinek nem tetszik a testmódositás- mondjuk, akkor nem kötelező PONT EZT a blogot olvasni, nézegetni!- de ezt ki lehet fejezni kultúráltan meg ótvarosan is. (kultúrált: "nekem nem jön be....én nem vagyok eme módositások hive...nekem ez nem tetszik...."stb.- Ótvaros: "F
újdegustustalan vazze, ezt Dunába lőném! - Az ilyenek elmebetegek és agyon kéne verni!- fúj,behányok, ha összefutnánk kinyúvasztanám a köcsögöt!!!"- stb.)

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.03.09. 13:46:10

*észre nem veNNI- sietve irás hibákkal jár....

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.03.09. 13:51:22

@szilagyizoe:
egy - két másik betű is kimaradt szóval bocs érte....JOBBAN ODAFIGYELEK EZENTÚL!

Rockerella 2010.03.09. 15:27:50

dejóóó:D nagyon tetszik^^ grat:)

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.03.09. 17:21:56

nem kell etetni a trollokat és meg van oldva. :)

ON: mindig is érdekelt milyen leehet így csókolózni.
nekem nagyon tetszik. :)

jimmyta2 2010.03.09. 18:09:24

Szerintem is nagyon szép!!Énis szeretném majd szétvágatni a nyelvemet de egyenlöre még nem merem :)

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.03.09. 20:39:54

én nem értek az ilyenhez, szóval volna az a buta kérdésem, hogy ez visszafordítható e, vagy így marad?

kapujanincs (törölt) 2010.03.09. 20:55:51

@rémTündér /beletemeti a felemást..../: az még hagyján hogy csókolózni milyen lehet... ha érti kegyed, mire gondolok...

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.03.09. 21:05:08

@kapujanincs: értem, de engem a csók jobban izgat, ha érti kend... :)

Malkáv Mester 2010.03.10. 06:47:48

@rémTündér /beletemeti a felemást..../:

Így van. No food, no life. :D
Malkáv Mester is megmondhatta volna csodálatos bölcsességeit de... Hát igazság szerint aznap kicsit fáradt voltam és a zenemnél sem éreztem, hogy szereti a csímet, szóval aztán a végén... :D
Mit is akartam mondani? Jah, hogy igazad van. :@

Juj, tényleg tökéletes munka. O_O

kapujanincs (törölt) 2010.03.10. 10:05:36

és akinek metszett nyelve van, nem selypít, vagy nem pösze? vagy eleinte igen, de később megtanul vele beszélni? vagy hogy?

0motig0 2010.03.10. 19:45:51

@rémTündér /beletemeti a felemást..../: az ,hogy vissza forditható engem is érdekelne! nem mintha szeretnék ilyet csinálni magamon de érdekel(nem azt mondom hogy rossz az aki ilyet csinál de én nem bírnám így elkébzelni a hátralévő életemet...)

zagyvai 2010.03.10. 22:16:40

@kapujanincs:

nem selypít tőle a srác, és hamar megszokta szerencsére!

Zolearc 2010.04.30. 08:40:27

Hello!

Lehet hogy ronda, lehet nem az. Tegnap nekem is fel lett szabadítva a nyelvem Zagyvai nyelvújító mester által.
Örök hála ezért.

Nem fogom én ezt öltögetni senkire sem :)

Ahogy mondani szokták....: A hölgyek örömére ;)
süti beállítások módosítása