Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimal (1) minimál (114) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

Világháborús szimbólum hegminta

2010.04.20. 00:02 | zagyvai | 26 komment

Aki megmondja, hogy ez minek a szimbóluma, az kap egy vállveregetést tőlem!:)

A múlt héten csináltam, mostanában nagyon tetszik az ilyen vékony vonalas scarification, remélem a gyógyulás is szép lesz!

 

Címkék: scarification

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr991936020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitzur 2010.04.20. 00:10:47

Ez a sturmabteilung, ismertebb nevén az SA logója

hu.wikipedia.org/wiki/Sturmabteilung

vidor 2010.04.20. 07:50:52

Aki megmondja, kinek a születésnapja van ma, az meg tőlem kap egyet :)
Egyébként az ábra jelentésétől függetlenül kurva jól néz ki.

kapujanincs (törölt) 2010.04.20. 10:51:49

aki megmondja, hogy miért vállal ilyen melót, kap egy állbaveregetést tőlem!

Pitzur 2010.04.20. 11:26:01

@kapujanincs:

Szerintem fölösleges emiatt felhúznod magad, mert ez a vélemény nyilvánítás és a művészi szabadság mindenkit megillet. A jelentésen mint magánember megbotránkozhatsz, szerintem valahol ez is a célja a fiatalembernek aki magára tette ezt a jelet. Nyugodtan egyenlőségjelet lehet tenni egyébként a nácik és pl. a kommunisták közé mégis egy vörös csillagos, vagy CCCP-s pólón senki sem háborodik fel Che Guevaráról már nem is beszélve. Szóval ha mint magánember az ilyen dolgok miatt nem háborodsz fel, akkor ezt is el kell viselni. A művész részéről pedig szerintem ez egy szakmai kihívás volt, egy díszlettervezőt, vagy modellezőt is felpofoznál egy jelkép miatt?

kapujanincs (törölt) 2010.04.20. 12:19:56

@Pitzur: dehogy húztam fel magam... adta magát a poén.
nem is merültem volna bele magamtól a témába, nem szokásom ilyesmin vitázni. de ha már itt járunk, a művészet nem mentség.
és honnan veszed, hogy nem ítélem el pl. a vörösterror jelépeivel divatoskodókat? (az már más kérdés, hogy a vörös csillagot inkább a horogkereszttel rokonítom, mint eszmei jelképet, az SA "vörös" megfelelője talán a Cseka, vagy az NKVD lehetne)

ebben a kérdéskörben a polgárpukkasztásra, a véleménnyilvánítás szabadságára hivatkozni viszont erősen demagóg húzás, ezekre nem is reagálnék.

gybalazs 2010.04.20. 12:45:36

@vidor: csak nem a Führer születésnapja?!
A minta szép lett, az már csak mellékes, hogy az SA tele volt pedofilokkal és buzikkal.

zagyvai 2010.04.20. 13:36:43

@kapujanincs:

szerintem ez a jel nagyon jól néz ki (már az eredetije:)). A jelentés itt másodlagos, nekem az a dolgom hogy az adott jelet megcsináljam legyen az akármi is. Amúgy ha valaki Sztálin portrék kérne azt is akkora örömmel csinálnám, mint az ilyen típusú jeleket. Ezek csak szimbólumok, és igaz, hogy eszmeiség is társul hozzájuk, de hogy a művész mit gondol a minta elkészítése közben az már másodlagos.
Amúgy meg az ilyen jelek szabályozása ostoba dolog, hiszen jelenthet ez a jel egy embernek valami teljesen mást, mint a másiknak.

kapujanincs (törölt) 2010.04.20. 14:11:51

én is rossz iránynak tartom, hogy jelképeket, és (mégoly abszurd) történelemértelmezések hangoztatását tiltjuk be. bár nehezen tudom elképzelni, hogy pl. egy SA-embléma az egyik embernek "teljesen mást" jelentsen, mint a másiknak.

sose értettem, hogy sokan, akik szélsőséges nézeteikre utaló jelet viselnek magukon bármilyen formában, miért érzik úgy, hogy védekezniük, magyarázkodniuk kell miatta. a szimbólum eredetéről, "ősi jelentéséről", a hozá kapcsolódó járulékos értékekről (bajtársiasság, hazaszeretet, egyenlőség stb.) beszélnek. mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy mi a mondanivalója ennek a jelképnek, én is, te is. karcoltál egy SA-jelet, ami azt jelenti, amit. pont.

zagyvai 2010.04.20. 14:41:03

@kapujanincs:

igen tényleg azt jelenti amit. a srác akinek csináltam nem magyarázkodott, ő ezek iránt a dolgok iránt érdeklődik, ebben hisz.

~Shadow~ 2010.04.20. 15:10:34

én komolyan sokkot kaptam!! 2010-et írunk! hahó!!!

gybalazs 2010.04.20. 15:12:57

Az átlag ember számára ez úgy sem jelent semmit, mivel nem sokan tudják mi is ez, csak azok, akik az ilyen dolgok iránt érdeklődnek, vagy az ellentétük. Ilyen szempontból olyan mint a fekete nap, ami szintén nagyon szépre sikerült.:)

Pitzur 2010.04.20. 16:49:48

Egy ilyen ábra elkészítése kb mennyi idő?

kapujanincs (törölt) 2010.04.20. 17:23:42

@zagyvai: nem rá értettem, nem is érthettem, fogalmam sincs, hogyan nyilatkozna erről. ezért írtam: "...sokan, akik...".

ha valaki itt magyarázkodott, az nem az képeken szereplő ember volt. és nem is én.

Barna88 2010.04.20. 17:27:05

Nagyon szép munka lett Mester! Grat.!
Én is erősen gondolkodok egy Scarification-on.
Egy Swastika-t elvállalnál?
88!

In Motion 2010.04.20. 20:44:08

A srác biztos történelem szakon írja a phd-jét.
Amúgy a karcolás valóban jó lett, a viselője meg nagykorú, ő tudja mit akar kifejezni ezzel.

Gabi: Mondjuk egy swastikan még el lehetne vitatkozni, hogy kinek mit jelent, hiszen rengeteg kultúrában megtalálható volt. De az SA logó az mindenkinek SA logó. Szerintem...

skin88 2010.04.20. 20:51:05

@kapujanincs: Nem is szeretnék magyarázkodni! Köszönöma hozzászólásod és értékelem ;)

Barna88 2010.04.20. 21:01:43

"Hagyományos" Horogkeresztre gondoltam. Igen, valóban sok féle variációja van. Russian, Wiking stb.
Az SA logo nem tiltott, nekem pólóm is van.

zagyvai 2010.04.21. 00:47:16

@Pitzur:

kb. másfél óra volt ha jól emlékszem!

TaR 2010.04.23. 13:28:38

(A) anarchia :P

de szép lett tényleg jók a vékony vonalasak : )

TaR 2010.04.23. 13:34:16

Oi!
(A) anarchia : )

de amugy tényleg szép lett nekem is bejönnek a vékonyak :P

Mr. Sharky 2010.04.23. 18:12:42

nekem is tecc! nagyon jó lett!grat!

Gekko 2010.05.19. 13:07:58

Szimplán kretén a viselője... Amúgy akkor azok az alkalmazott szobrászok, akik megrendelésre gyártották a mozgalmi műveket már rögtön művészek lesznek?

Ne értsd félre, de Te nevezed magad művésznek, amit én ennek tükrében nem értek. Vagy azonosulsz a műved által kifejezett értékekkel?

Na mindegy.

zagyvai 2010.05.19. 13:48:15

@Gekko:

aki egy darab kőből képes szobrokat készíteni az művész. mindegy hogy a megformált médium mit ábrázol.

nekem az a feladatom, hogy létrehozzak egy alkotást bőrön. ehhez azonosulnom kell a bőrrel és a jellel is addig amíg a mű el nem készül. ez minden jelre igaz. nem feladatom a szimbólumokat jelentésük alapján bírálni.

BlueEyes 2010.06.10. 10:42:51

@zagyvai: Szia Gabor!

Nekem csak egy olyan kerdesem lenne, miutan e minta jelentese miatt egy kicsit most megtorpantam...
Nyilvan van egy jelentese a motivumnak amit a tulajnak kell "elfogadni"... Egy masik cikkben szelso jobbos nezeteket vallo musor felvetelere keresel embereket...
Na mindegy szal a kerdesem az lenne, hogy ezek utan nyilvanvalo szamomra, hogy milyen ideologiai nezeteket vallasz eppen ezert nem tuom, miutan meleg vagyok, hogy te alapban nem valasz melegeken semmi nemu munkat, mert hat fura lenne, ha egy olyan emberen dolgozol akit mashol meg total "elitelsz" es akkor finoman foglamaztam.
Persze elnezest kerek, ha ezek az infokat rosszul szedtem ossze, csak megerzes es addig nem merlek megkereseni a keresemmel amig ebben biztos vagyok, hogy nem baj.

zagyvai 2010.06.10. 12:55:37

@BlueEyes:

Szia!

mivel olyan művészeti ággal foglalkozom ahol az emberek a saját maguk által sokra tartott jeleket rakatják a bőrükre mindenkinek megcsinálom azt amit ő szeretne! nem szoktam egy vendégemmel sem ideológiai vitákat folytatni, mindenkinek elfogadom a nézeteit. persze megvan nekem is a saját világképem, de az az én dolgom.
Akik a filmet csinálják ezzel a témával foglalkoznak, szóval ilyen típusú embereket kerestem, de ha teszem azt a komcsi punk-ok szokásairól csinálnák filmet akkor meg arra toboroznék.
Nekem igazából tök mindegy h ki milyen dologban hisz, vagy mit csinál, kikhez milyen csoporthoz vonzódik, amíg munkáról van szó...Van egy csomó meleg vendégem és semmilyen szinten nem különböztetem meg őket, hiszen ők ugyanúgy a vendégeim,és nem azért jönnek hozzám h bíráljam őket vagy ítéletet mondjak róluk a véleményemmel.
Mivel amit csinálok művészetnek tartom, szép is volna ha valakit faji vagy vallási, világnézeti alapon nem vállalnék:)
süti beállítások módosítása