Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimál (114) minimal (1) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

Convention vol.2.

2011.03.19. 21:15 | zagyvai | 9 komment

Szóval valahol ott fejeztem be, hogy ömlengtem a convention-ről. Erre minden okom meg is van, hiszen végre sikerült egy olyan tetováló rendezvényen részt venni, amin remek volt a szervezés, jó volt a hangulat, és minden a helyén volt! A convention első és második napján találkozhattam Christian Jesus-szal, aki a két nap freak show-ját volt hivatott szolgáltatni. Maga a srác már megjelenésében is meglehetősen extrém arc: kihegyezett acél szemfogakat visel, az arcán három metszett vonal valamint rengeteg piercing található valamint, ahogy az lenni szokott, csomó tetoválás is borította a testét, amik közül nekem a hasán található "ready to die" felirat volt a kedvencem. Hogy miért ez? Ha valaki képes minden percét úgy élni, hogy a következő az utolsó lehet, akkor más vágya nem is nagyon lehet ebben az életben, hiszen ennél több aligha kelhet.

A freak show maga nem volt rossz, azonban lehetett volna hosszabb is. Az első nap tűkkel szurkálta magát Christian, a másodikon pedig egy rövid suspension show-t adott elő: először négy kampón lógott, majd kettő kötelet elvágva két kampó tartotta és így egy lányt is a magasba emelt. Ezt követően pedig egy kampón lógott, ami elég érdekes volt! Nagyon örültem, hogy végre találkozhattam külföldi freak arcokkal akiknek az élete a performance-ok körül forog, és próbáltam minél több dologban segíteni nekik, így kifejezetten örültem amikor a kampók átszúrásánál tarthattam Chris hátán a bőrt!

 

 

 

 

Címkék: beszámoló expo scarification zagyvai

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr362751352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Princess_ 2011.03.20. 12:10:50

Chris <3
Nagyon nagyon aranyos és jófej srác :)
Úgy látszik,hogy ezek a "hentesek" mind tök aranyosak :D
Nekem míg az előkészületek tartottak a kezembenyomott valami csigát amiből 40 kötél jött ki és tök össze volt gubancolódva,hogy segítsek már kibogozni :D Ott 200 ember előtt a kör közepén XD
És elhúzott ez a 60 kilós gyerek engem..:D
Sajnos annyit kellett rá várni,hogy akik velem voltak megunták így nem láttuk :(((
De írt szegény,h bocsi meg minden de nem az ő hibája volt,hanem az itteni szerelő bácsik kicsit felkészületlenek voltak,így neki kellett megoldani a dolgokat ezért csúszott a műsor,de aztm,ondta nyáron jön megint valami suspension hétvégére..az mi lesz és mikor és hol???

zagyvai 2011.03.20. 13:00:31

@_Princess_:

suspension hétvége? nem tudom, de tudni akarom:)

skin88 2011.03.20. 13:16:54

@_Princess_: Szia! ;) Én is tudni akarom.. ;)

_Princess_ 2011.03.20. 13:20:13

Én sem tudom miről van szó,az a másik srác írta ki facere,hogy de jó volt a Convention,Jesus jön vissza nyáron,a Kalmár Kristóf.
Ezt írta:"Kalmar Kristof
Köszönjük szépen mindenkinek aki eltudott látogatni a Lurdy-házba az 1.Nemzetközi Tetoválo Találkozóra!
Remélem jol éreztétek magatokat és jövőre ujra találkozunk!
...vagy még a nyáron,mert majd jövünk Jesus-sal susspension és body-mody hétvégére."

_Princess_ 2011.03.20. 13:27:47

Én is tudni akarom mi ez,meg mikor lesz,bejelöltem most ezt a Kristófot,ha visszajelöl kifaggatom nyugi :)
Kezdi piszkálni a fantáziámat ez az akasztósdi..:)

skin88 2011.03.20. 14:36:01

@_Princess_: :))) Nem gondoltam volna, hogy egyszer magam vágyom az "akasztásra" ;) de most alig várom.. ;)

_Princess_ 2011.03.20. 17:05:37

@skin88:
Ne is mondd..nekem eddig is tetszett,bírom a véres dolgokat :D
De most motoszkál a fejemben a gondolat,annyira kíváncsi vagyok milyen érzés :)

hana 2011.03.20. 22:14:11

áááá az utolsó kép nagyon jóóóóó!!!! :)

hana 2011.03.20. 22:20:10

and yeee ready to die felirat menő. :) már abban az esetben, ha úgy is élsz, de azt hiszem ez a fent említett egyénnél teljesen rendben van. :)

Jó, hogy mondod Anitát meg a biomechanikát, én is rászánom magam, hogy megkeressem és kreáljunk egy hátteret a madaramnak, mielőtt itt lesz a nagyon jó idő és szopás egy telitetovált vádli. :)
süti beállítások módosítása