Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimal (1) minimál (114) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

TMP - Jalcs Viki

2011.04.29. 14:24 | zagyvai | 5 komment

A Tetovált Munkatárs Program legújabb pályázója Jalcs Viktória, aki raktárosi, csomagolási, borítékolási munkát keres! Olvassátok el bemutatkozását, és nézzétek meg a fotóit a tetoválásairól. Egyszer réges-régen még én is tetováltam Vikire egy bőgős csontvázat!

 

 

 

 

A nevem Jalcs Viktória, de a barátaim csak Psycho-nak hívnak. 21 éves budapesti lány vagyok, akit 12 évesen elkapott a vágy, hogy csináltasson egy köldökpiercinget, és miután otthon nem engedték megcsináltam magamnak... Ekkor indult el a lavina és azóta sincs megállás! Rájöttem, hogy imádom a piercingeket, pláne ha magamnak csinálhatom. Később a haverok, barátok elkezdtek érdeklődni nem csinálnám-e én a piercingjeiket, mire a válaszom az volt hogy természetesen DE! Ekkor indult be a házi piercer szalonom a szobámban, de még van mit csiszolni a repertoáron :)
18 éves koromban készült az első tetoválásom (amit el is rontottak) négy ász, dobókocka, csillag és rockabilly felirat. Ekkor kezdtem el munkát keresni és igencsak tele volt az arcom piercingekkel, de láttam hogy ez nem lesz jó így kivettem az összeset és csak a nyelv piercingemet hagytam bent, mert azt úgyse látja senki. Végül pár éve sikerült olyan munkát találnom, ahol a kutyát nem érdekelte hogy nézek ki, így páromnak, aki gyakorló tetováló volt felajánlottam, hogy gyakoroljon rajtam nyugodtan. Négy év és sokszor ennyi tetoválás után el kellett jönnöm a cégtől. Imádom az extrém sportokat, tetkót, piercinget minden mennyiségben és a biciklizést! Bármilyen munkát el tudok végezni csak egyszer meg kell mutatni hogyan kell csinálni és utána sima ügy! Amúgy raktározás, csomagolás, borítékolás a szakterületem.

Jalcs Viki önéletrajza ide kattintva letölthető!

 

 

Címkék: tetoválás piercingek tmp

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr832864677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyáka 2011.05.05. 19:47:37

nem bántásból mondom de azért ez annyira nem extrem,hogy emiatt ne találj munkát,pláne ha a szakterületedet nézzük.
érdemes volna többször,több helyen próbálkoznod.
ha ilyen munka érdekel tudok akár én is párat.

penelope garcia 2011.05.08. 22:56:20

Hát igen.
Még véletlenül sem mérnöki, vagy egyetemi tanári állást keres. Vajon miért? Na vajon?

Nyáka 2011.05.26. 13:34:39

sejtettem,hogy félreértesz ,na sebaj.

helosziavagyok 2011.08.30. 14:13:15

az a Nyomi-s tetoválás.....isteni:))))))
süti beállítások módosítása