Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimal (1) minimál (114) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

TMP - Horváth Eszter

2011.06.24. 22:05 | zagyvai | 1 komment

Hogy mi az a TMP? Tetovált Munkatárs Program! Hogy ez mi? Klikkelj ide és megtudod!

Fogadjátok szeretettel a város legszebb műkörmösét, Horváth Eszter! Az interjú többi része, Eszter tetoválásai és munkái valamint hirdetése a tovább gomb után olvasható!

Szia Eszter! Most hogy sikerült összehoznunk egy interjút, kérlek mutasd be magadat néhány szóban a nyájas olvasóknak! Ki vagy te,mit csinálsz, stb...

Horváth Eszter vagyok, 26 éves. Egy fodrászstúdióban dolgozom, kézápolással, műkörömépítéssel foglalkozom. Nemrégiben végeztem el az iskolát, és éppen a vendégköröm kialakításán fáradozom :)
Nagyon szeretem a szakmámat, és szeretnék minél több elégedett vendéget.


 

 

 

Mióta szeretnél műkörmös lenni? Miért pont ez a szakma, mi fogott meg benne?

Már évek óta szerettem volna kitanulni ezt a szakmát. Nagyon boldog vagyok, hogy végül úgy alakult az életem, illetve az anyagi helyzetem, hogy bele tudtam vágni. Mi fogott meg benne? Hát ez jó kérdés. Talán, az, hogy szeretem a szép műkörmöket, illetve az ápolt kezet és körmöt, és miért ne én legyek az, aki mindezt megcsinálja?

Mit szeretsz ebben a szakmában a legjobban? Mik a szakmai terveid?

Amikor egy vendégem, folyton nézegeti a kezét minden szögből, és látom rajta, hogy tetszik neki a végeredmény. Több tervem is van: Az első, hogy elérhető áron tudjak minőségi szolgáltatást nyújtani úgy, hogy a hozzám betérő emberek szeressenek visszajárni.
El szeretnék jutni egy olyan szintre, hogy idővel versenyeken is részt vehessek, de ehhez nagyon sok fejlődésre van még szükségem.
Idővel szeretnék egy szépségszalont nyitni, ahol minden szépészeti szolgáltatást a lehető legjobb áron kínálnék, és egy olyan közeget kialakítani, ahol a vendégektől kezdve, az ott dolgozókig mindenki jól érzi magát.
 

Mesélj a tetoválásaidról! Milyen mintákat viselsz? Piercingekkel hogy állsz?

Van néhány tetoválásom, nem is tudom melyikről mit meséljek. Nem tudok ilyen vagy olyan okot mondani az inspirációkról, mindegyik ötletem csak úgy jött, és ha már nem tudtam szabadulni valamelyiktől, abból tetoválás lett. Van egy óriási levélrengeteg a hátamon, közöttük megtalálhatók tündérek, szám szerint három, illetve pillangók. A derekamat rózsaszín virágok díszítik. Igazából ezek a teljes hátamat befedik, de még mindig van egy kis hely :)
A bal alkaromon Szűz Mária található, két angyalka társaságában. A jobb alkaromon pedig a Fütyülős motívum található, fehér festékkel betetoválva. Talán ez a kedvencem.
A nyakamon oldalt-hátul piros-fehér-zöld színű csillagocskák vannak.
A lábfejemen egy picike katicabogárka tündököl.
Piercingek. Mára már csak egy maradt, ha jól tudom a neve tragus. A többit sajnos ki kellett vennem, és mire visszatehettem volna benőttek a lyukak, és nem igazán akartam újra szúratni. Valószínűleg ezek nem is voltak olyan fontosak.

Mik a jövőbeli terveid a tetoválásokkal kapcsolatban?

Huhhh, egyenlőre azt mondom, hogy semmi tervem nincs. Jelenleg minden amit igazán szerettem volna, magamon viselem. Az, hogy a jövőben mi az ami addig lesz az agyamban, amíg meg nem csináltatom, azt nem tudom. Biztos vagyok benne, hogy lesznek még rajtam újabb minták, csak még nem jött el az idejük.

Hol találhatnak meg a kedves vendégek?

Személyesen a Galéria Fodrászstúdióban, a IX. kerület Boráros tér 1 szám alatt.
Telefonon:  06/20-955-76-28-as számon.
Facebook-on pedig a facebook.com/horvath.eszter7 oldalon.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: tetoválás tmp

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr492974169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása