Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimál (114) minimal (1) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

TMP - Pintér Judit

2011.07.04. 16:16 | zagyvai | Szólj hozzá!

Hogy mi az a TMP???Tetovált Munkatárs Program! Hogy mi ez??? Kattints ide és kiderül!

A következő TMP jelentkező Pintér Judit egy igazi művész! Jelenleg is állást keres, ha a fővárosban találna munkahelyet akkor szívesen fel is költözne!

Pintér Judit vagyok,22 éves. Jelenleg fejezem be tanulmányaimat Kaposváron a Művészeti karon képanimátorként. 4 tetoválással rendelkezem még, de nem kicsik, és látható helyen van kettő,néha három is - attól függ hogy hogyan hordom épp a hajam -, van egy orrkarikám is. Nem hangozhat olyan soknak, de még rengeteg tetoválást tervezek, és ezért is gondoltam hogy pályázok ide. Másrészről a megjelenésemet sem tolerálják általában, mivel a hajam egyik fele piros, a másik pedig fekete. Esetleg ha eltudom takarni a tetoválásokat, a hajam akkor még látható marad és én abból nem adok. Ragaszkodom a kinézetemhez, eléggé hozzám nőtt, és nem szeretném feladni az egyéniségem.Vidám természetű, általában békés emberke vagyok. Közvetlen vagyok azokhoz az emberekhez akik hozzám is közvetlenek és nem ítélnek el. Eltudom képzelni magam mint eladó, mert kommunikatív vagyok(akár később szalonban is). Képes vagyok kompromisszumot kötni, alkalmazkodó képes vagyok bármilyen területhez. Kissé feledékeny vagyok és elkalandoznak a gondolataim, de a munkámat becsülettel elvégzem és teljesítem.



Önéletrajzomban megtalálható, hogy tanulmányaimat a rajz területén végzem/végeztem. Gyerek korom óta rajzolok, és mázlistának mondhatom magam, hogy felvételt nyerhettem azon a területen amit imádok, amiért élek. Nagyon szeretnék ezen a területen elhelyezkedni. Próbálkozom kisebb nagyobb megrendelésekkel az ismerőseim körében, általában szívességből dolgozom, mert úgy vagyok vele hogy valahol el kell kezdeni és innen vihetem tovább a munkáimat. Festettem boltot, gyerekszobát, készítettem illusztrációkat, tablókat, zenekar logót, borítóterveket,portrékat. De szeretnék már elhelyezkedni, és szeretném kamatoztatni a tehetségem. Bízom benne, hogy idővel kamatozik a nehéz munka amit belefordítottam mindenbe.

Honlapom nincs még, de a mostanság legkedveltebb közösségi portál linkjét megoszthatom. Itt több rajzom is látható.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000979092024&sk=info
Vagy esetleg még egy képmegosztó portál linkjét, ahol szintén van pár képem.
http://judithxd.deviantart.com/

Judit önéletrajzát ide kattintva tölthetitek le!

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: tetoválás tmp

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr943003720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása