Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimál (114) minimal (1) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

BMXnet konferencia 2011

2011.10.21. 00:14 | zagyvai | 2 komment

Néhány hónapja nyálcsorgatva bámultam az idei Body Modification eXchange network (röviden BMXnet) beharangozóját a weblapjukon keresztül és azon rágódtam, hogy mennyire nagyszerű volna kijutni Essen-be, és tanulni a nagyoktól sok sok érdekes dolgot. Mivel a részvételi díj és az utazás nem jött volna ki a keretből, azon tépelődtem, hogy sajnos ebben az évben is itthon fogok csücsülni, míg a body modification nagyjai eszmét cserélnek egymással, és jókat buliznak együtt.

A BMXnet facebook csoportján azonban láttam egy felhívást ahol speaker-eket kerestek, és gondoltam mekkora buli lenne speaker-ként részt venni ezen a neves eseményen (régebben persze az egyik legtitkosabb vágyam az volt, hogy kijutva ide a fülösszevarrás rejtelmeiről oktassam a résztvevőket, de ezt még magamnak is csak az ágyban fekve a takaró alatt vallottam be - ritkán) ! Így hát elküldtem egy levelet a szervezőnek, melyben megpendítettem, hogy tudnék szemináriumot tartani a fülcimpák összeöltéséről (mely területen sikerült pár szép eredményt felmutatnom), és miután a tagok megszavazták a dolgot, meg lettem hívva Essen-be a 2011-es BMXnet konferenciára!

Természetesen majdnem bőgtem örömömben hiszen tudtam hogy hamarosan a szakma legnagyobb tehetségeivel fogok élőben találkozni, sőt, oktatni is fogom a body mod külföldi nebulóit (ne értsetek félre, ugyanolyan tanulója vagyok a szakmának mint ők, csak jó érzés volt erre gondolni). Ezek után minden le lett zsírozva a főszervezővel és életemben először elrepültem egy másik országba!

Az első nap (pont úgy, mint a többi) hihetetlen pörgéssel telt el. Nem tudom nektek leírni az élményt amit akkor éreztem, amikor beléptem az Unperfekthaus-ba, ahol egy asztalnál ült Steve Joyner, Allan Falkner, Haave Fjell, Bruno, és még sokan mások. Meglehetősen nagy erőmbe tellett, hogy ne mutogassak rájuk ujjal miközben a nevüket ordibálom, mint egy nyárspolgár, aki az utcán megpillantja kedvenc tévéhősét az Esmeraldából. És ezek után még sorra érkeztek a csodálatosabbnál csodálatosabb művészek, akik szemmel láthatóan nagyon örültek, hogy itt lehettek, és baráti ölelgetésekkel köszöntötték egymást. Nagyszerű élmény volt minden egyes másodperc. Sikerült már az első nap összebarátkoznom Bruno-val, aki Olaszország legtutibb body mod guruja, és ezek mellett egy igazi úriember. Segítőkészsége, természetessége, és szaktudása hihetetlen mélységű, nagyszerű beszélgetést folytattunk a fülek modifikációjáról, és nagy örömömre tetszett neki a legyógyult szív alakú lyukról készült kép is!

Az első nap hamar el is ment, este viszont alig bírtam aludni James Kern horkolásától, aki a szobatársam volt. Másnap azonban kaptam tőle egy pár füldugót, ami nélkül nem éltem volna túl a többi napot!

folyt. köv.

Címkék: beszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr213318971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hana 2011.10.21. 15:06:49

Aranyos vagy, tényleg úgy örülsz, mint egy gyerek. :) Szeretem a stílusodat, ahogyan írsz, ahogyan megéled a világot. Örülök, hogy sikerült kijutnod, biztos vagyok benne, hogy minden vendéged profitálni fog ebből. :)

flyingbride 2011.10.23. 20:39:00

mázlista! majd írj jó részletesen ^^
süti beállítások módosítása