Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimal (1) minimál (114) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

A harmadik

2012.03.16. 22:31 | zagyvai | 2 komment

Szentháromság, három testvér, triskele, hármasjelszó. A három mindig is fontos szám volt életemben, valahogy mindig ezt éreztem a legközelebb magamhoz. A tarot hármasai egy dolog kezdeti szakaszának sikeres lezárását jelzik, a kettő dualitása teljességgé alakul egy harmadik által.

Három év alatt sok minden történt velem, szerencsére jó dolgok. Három év alatt sokat változtam, szerencsére jó irányba (remélem). Három éve mikor elkezdtem írni a blogot, még azt sem tudtam hogy lesz-e elég bejegyzés, vagy fogja-e valaki olvasni és nézegetni a blogot, illetve hogy mi lesz velem három év múlva. Aztán rájöttem hogy ezek a dolgok nem is fontosak, ha a jelenben jól érzem magam miközben olyan dolgokról írok amik engem érdekelnek, vagy olyan képeket publikálok, amik számomra érdekesek.

Három év. Hamarosan 26 leszek, ez a blog pedig már három éve velem van. Köszönöm, hogy olvassátok és köszönöm az égnek hogy segített abban, hogy a blog segítségével olyan embereket ismerjek meg akiket hasonló dolgok érdekelnek mint engem, és hogy sokkal több embert érdekel ez a téma, mint azt valaha is gondoltam volna! A jövőben is számíthattok arra, hogy érdekes, gyakran sokkoló képekkel és figyelemfelkeltő vagy éppen elgondolkodtató írásokkal fogom feltölteni a testmódosítás blogot, aminek ezúton kívánok boldog harmadik születésnapot!:)

 

Címkék: extrém body play

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr844321195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pávaszem királylány 2012.03.17. 17:09:44

Én pedig köszönöm, hogy írod a blogot, köszönöm az Égnek, hogy megismerhettelek, és köszönöm, hogy valóraváltottad, amiről azelőtt csak álmodtam!
Boldog szülinapot a blognak és majd neked is!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.03.20. 13:02:39

én is köszi, csípem a blogot én is!
süti beállítások módosítása