Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekes cikkek

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

témák

18+ (3) abstract (1) absztrakt (62) ahogyne (12) ajánló (21) akcióóóó (5) arc (63) bdsm (4) beszámoló (18) blackwork (1) bodymodification (113) body play (17) boncolás (1) branding (14) cikk (12) cobm (1) corset (5) csajok (1) dermalpunch (4) divat (1) dotwork (3) earcropping (2) earpointing (7) egyház (2) eredeti (84) eszközök (1) expo (17) extrém (199) fájdalom (11) felhívás (5) felszíni (10) festmény (1) fétis (1) fétish (1) filmajánló (2) filozófia (51) flash (18) fotó (63) freak (4) freakshow (6) fülösszevarrás (5) fülrekonstrukció (11) fültágítás (15) geek (1) genitalbeading (3) gyógyultscar (26) henna (1) hírek (1) hungarikum (1) idézet (12) implantátum (31) industrial (1) inkrubbing (3) interjú (14) intim (69) játék (3) jövő (2) képek (89) könyvajánló (3) közlemény (5) kritika (1) lukaszpira (6) microdermal (32) minimal (1) minimál (114) motiváció (3) művészet (57) nasallang (1) nyelvkettévágás (12) nyúzás (28) orrtágító (1) pajzán (15) performance (1) piercing (13) piercingek (151) pin up (1) playpiercing (11) pocketing (1) póló (1) programajánló (5) pulling (1) reklám (3) retro (1) rituál (1) rituálé (29) riuálé (1) scalpel (2) scarification (161) scarshading (4) sebészet (2) showyourself (9) skinremoval (49) stevehaworth (1) suspension (26) swastika (1) szájösszevarrás (2) szerelem (1) tágítás (1) tágított (15) tanfolyam (3) tattoo (3) testmódosítás (66) tetoválás (330) tetoválás eltávolítás (2) tmp (9) tonguesplitting (9) törzsi (8) transscrotal (1) tribal (7) trip (1) tündefülek (5) uv (2) vallás (2) vélemény (1) vér (2) vicces (8) videó (27) weaving (1) zagyvai (236) zeneajánló (6) bod mod

HTML

Zombie srác

2010.01.15. 10:05 | zagyvai | 182 komment

How do you feel about your tattoos now?
They’ve been a part of me forever – before I even got them done.

Do you worry about how you’re going to look when you’re older?
No, fuck it. Everybody ages – me too.

What advice do you have for people who want the same kind of tattoos?
They’re fucking stupid and should get their own idea. You’ve got to be original. I hate copycats and idiots.

Do you think your life would be better or worse if you hadn’t had your tattoos done?
Actually, since having them done I’ve become a much happier and nicer person.

Zombie Boy

A Zombie srác egy kanadai arc, aki feltette arra egész életét (és testét) hogy tetoválásai segítségével áttranszformálja magát egy élőhalottá - legalábbis külsőleg! Szerintem elég jól sikerült neki, ahogy azt a képek is mutatják!Följebb néhány mavas gondolat, a teljes interjú pedig itt.

 

Címkék: képek extrém tetoválás eredeti bodymodification

A bejegyzés trackback címe:

https://testmodositas.blog.hu/api/trackback/id/tr31670952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2010.01.15. 10:18:33

A háta szuperül néz ki. Tetszik. Az arca... khmm... mondjuk úgy, hogy érdekes.

flyingbride 2010.01.15. 11:21:24

a háta valóban nagyon szép, meg szerintem tök jól kiemelik a szemét a sötét karikák :)

Frucsasz 2010.01.15. 11:29:24

Hű, ez nagyon jól néz ki. A háta is ,a karjai is, a mellkasa is (bár abból kevés látszik, nincs közeli). De ekkora legyekkel én nem szeretnék találkozni.. legalábbis amíg élek. :)

Frucsasz 2010.01.15. 11:30:17

@kapujanincs: azt hiszem, a széles mosoly némiképp rontana az összhatáson :) ez pont így jó, komor arccal.

hdk · http://hulladekok.blog.hu/ 2010.01.15. 14:03:02

Nem tűnik zombinak, már csak azért sem, mert nem rohad...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.15. 14:06:19

@hdk:

Ha valóban egy halottra akar hajazni, nyugodtan keressen meg engem.

Kotkodus 2010.01.15. 14:11:32

nem jó az arcmemóriám, de rá fogok emlékezni...

DaveSlim 2010.01.15. 14:11:47

Beteg emberek mindig is voltak, vannak és lesznek. Csak sajnálni tudom őket. Unatkozik?! Menjen el dolgozni ez a kis pondró.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.15. 14:12:06

Valami komoly baj van ezzel az emberrel, és ahelyett, hogy szakszerű segítséget kapott volna, inkább jól megszedte magát rajta valami tetkóművész. Gratulálok!

2010.01.15. 14:13:58

Mindenkinek van egy álma...

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2010.01.15. 14:16:48

Magam soha sem vállalkoznék ilyesmire, viszont mellette szól, hogy a koncepciót átgondolták a tetoválóval. Nem csiricsári, harmonikusak a tetoválásai.

Vasárnapi Ebéd 2010.01.15. 14:17:47

Szia Anyu, hadd mutassam be vőlegényemet. Ő Béla.

ubk 2010.01.15. 14:18:20

Az ilyen ember miből él meg? Mert pl ha ő lenne a postásom, nem tudom, hogy az alattunk lakó öregasszonyok mit szólnának hozzá... :-D

satho 2010.01.15. 14:18:53

Cool pasi, tetszenek a tetkói, ráadásul helyes is. Szexelnék vele egy nyitott fedelű koporsóban :)

Kivi vagyok hol dolgozik ilyen fizimiskával. Tutira a BudapestBank új Emeséje. ".... vegyen fel nálunk kőcssönt! Tutira így fog kinézni mire visszafizeti, de lehet az unokái is. Höhö, höhö, grrrr..."

Vazze mikvannak :)

DartagnanX 2010.01.15. 14:21:58

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Ejj Kornél, legyél toleránsabb. Nem árt senkinek ezzel a kis elmeroggyantságával.
Nyugdíjasotthonba mindenesetre ne szállítson ki ételt.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.15. 14:40:23

@kapujanincs: Te sem lennél boldog, ha úgy néznél ki mint egy zombi :)

@Vasárnapi Ebéd: Az anyu meg sokkot kapva kerül korházba

pdstudio.info · http://www.pdstudio.hu/ 2010.01.15. 14:47:15

Szegényre keveset figyeltek otthon, de legalább most így mindig mosolyog.

Páneurópai Harci Kos 2010.01.15. 14:55:44

tény hogy egyedi, de az lesz a szép, ha egy gyűjtönek kell a bőre, és nincs ideje kivárni, míg meghal;)

zagyvai 2010.01.15. 14:56:03

@DaveSlim:

én inkább azokat sajnálom akik lesajnálnak olyanokat akiket csak látásból ismernek. meglehet h ezerszer boldogabb életet él pl. ő, mint pl. te.

jürgen baromartz 2010.01.15. 14:56:15

háháá, ő se kap munkát többé a büdös életbe'

(talán nem is akar)

zagyvai 2010.01.15. 15:01:51

@satho:

írj neki, biztos eljönne érted:)

snorbi 2010.01.15. 15:04:48

@zagyvai: Érthető, hogy te véded. De azt is mérlegelni kellene, hogy a társadalomba hogy tud így beilleszkedni (ami a "normális" embereknek is egyre nehezebb). Azt sosem írják oda az ilyen cikkekhez, hogy "XY életcélja, hogy zombinak nézzen ki ... civilben bolti eladóként dolgozik" :)

Egyébként meg fogadd már el, hogy amikor index főoldalra kerül egy blog, olyankor jönnek a beszólósok is, nem csak a s*eggnyalós-egyetértős kommentek :)

thinker_ 2010.01.15. 15:06:52

kiváló alany lehetne egy agyturkásznak...

Vincenzo90 2010.01.15. 15:10:44

Elmebeteg, akit ez tesz boldoggá. Szerintem az apja kúrogatta seggbe 3 éves korában. Az ilyen életképtelen hulladékot elrettentő példaként kell mutogatni.

vörös csepel 01111 (törölt) 2010.01.15. 15:11:19

Ha neki jó, nekem mindegy. Persze kétlem, hogy neki valóban annyira jó ettől. De már nem lehet vele mit kezdeni, szóval ..:)

N41L · http://nailstattoo.atw.hu 2010.01.15. 15:12:36

Ezek az emberek Freaker-ek. Nem dolgoznak sehol. Ugyanúgy Lizardman, Enigma, Stalking Cat, vagy Lucky Diamond Rich sem. Abból élnek, h a módosított testüket mutogatják olyan embereknek, mint ti, vagy én. Van aki csodálja őket, van aki felháborodik. De bőven megél ebből úgy, h leszarja mit gondolnak róla mások.

Vincenzo90 2010.01.15. 15:17:27

Mutasson nekem bárki ép lelkű tetoválással bíró ember. Ismerek jó párat, normális, boldog embereknek látszanak, de mindről meg tudom mondani, mi okozta a törést a lelkében.

Autosave 2010.01.15. 15:22:03

Re: jürgen baromartz 2010.01.15. 14:56:15

Sírásó még lehet...:-)

kacce 2010.01.15. 15:26:47

Nem zombinak nez ki, hanem komplett idiotanak :D

zagyvai 2010.01.15. 15:29:32

@snorbi:

teljesen elfogadom, csak akkor elmondom az én verziómat is arról amit más gondol, de ezzel semmi baj nincs!
amúgy meg lehet h egy ennyire szarrá tetovált srácnak nem is célja h beilleszkedjen a társadalomba.

zagyvai 2010.01.15. 15:30:48

@Vincenzo90:

szóval szerinted akinek tetkója van annak törés van a lelkében?és pl. Ted Bundy-nak aki nőket gyilkolt is volt törés a lelkében mégsem volt tetkója.
akkor ez hogy van?

Darab 2010.01.15. 15:41:54

"That’s why I got the skull tattooed on my face in the first place, I suppose – I wanted to fucking kill everybody. But then, as time went on, I started getting all this positive feedback – people would come up to me and say how cool they thought it looked. I started getting invited to parties and bars all the time."

Kiemelem még jobban:

"I wanted to fucking kill everybody"

Szerinted ez nem egy törés?

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2010.01.15. 15:44:33

Idióta hülye! :) Hogy néz ez ki?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.01.15. 15:46:09

Szervusz kisfiam, olyan régen láttalak, mi történt veled az utóbbi időben?

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 15:46:59

egy savfürdő egyébként sokkal hitelesebbé tette volna a zombiságot

hirokin 2010.01.15. 15:47:03

Túlvilági élmény lehet vele dugni. :)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.01.15. 15:47:32

@Darab: Szerintem ez teljesen normális, hazamegyek a 3 gyerekemhez, és 15 perc múlva PONTOSAN ugyanezt érzem. :DDDDDDDDDDDDDDDD

Darab 2010.01.15. 15:48:54

@AdamT:

Lehet az is meglesz neki:

"Would you burn yourself with acid to get texture on your skin?
I don’t know. I’m not a pro. But it has nothing to do with pain. I like pushing the limits to see how much I can take."

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.01.15. 15:49:10

Nem ítélem el, csinálja nyugodtan, végülis jobb, mint ha valami abszolut koncepciómentes összevissza low-budget börtöntetkók lennének rajta. Csak az jár a fejemben, hogy miből él meg? Gondolom nem sok szakma van, ahol az ilyen emberek érvényesülni tudnak, max. hullamosóként vagy hullaszállítóként (nem, nem olvasom el az interjút, egyelőre még).

kapujanincs (törölt) 2010.01.15. 15:49:45

@Vincenzo90: köszönöm, vincsenzó, hogy felnyitottad a szememet. ettől a perctől életem új irányt vesz. annyira szeretném, hogy elmondd nekem, mi okozott törést a lelkemben! ments meg!

mxz 2010.01.15. 15:51:45

@pszicho pete: siraso? :)
a hobbija a szakmaja :D

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 15:52:21

@Darab:

Mondjuk én "kipushingolnám" a limitet nála, jócskán :)

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.01.15. 15:52:50

@pszicho pete: Ha véletlenül felébred a tetszhalott állapotából a "kuncsaft", legalább beadhatja neki, hogy most viszi át a Styx folyón, egyenesen a Gyehennára.

Lacka929 2010.01.15. 15:54:27

Nagyon beteg. Anyja látta már?

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2010.01.15. 15:58:41

ha kinyírná magát gyorsabban meg lenne a látványos eredmény, és olcsóbban. mondjuk mozogni nem mozogna, de legalább a kukacok igen. :D

soldat 2010.01.15. 16:07:53

@kapujanincs: Hát nem... Nagy lesz a gáz, ha tíz év múlva rájön, hogy ő egyember, nem pedig egy zombi.

Archenemy 2010.01.15. 16:53:46

@zagyvai: "én inkább azokat sajnálom akik lesajnálnak olyanokat akiket csak látásból ismernek."

De ezzel lesajnálsz olyan embereket, akiket még csak látásból sem ismersz! És mivel lesajnálod az olyan embereket, akik lesajnálják az ilyen embereket, magadat is lesajnálod.

Ami mondjuk végső soron elég jogos.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 16:53:54

Én bizti szivesebben szóbaállnék vele mint a sok nyálasfejű intoleráns agyondivatozott kis "beilleszkedett" (magyarul: "nem-merek-kitűnni-mert-mit-szólnak-a-haverok,vagyok-inkább-szürkeegér!") átlag unalmas emberekkel. Aki meg igy néz ki, mint Zombie-srác, bizti tisztában volt vele mire vállalkozik, ez mivel jár- s megvan AZ a szerencséje hogy nem ebbe a gyöpös országba született...!

Még kitetkózva is látszik hogy "amúgy" jóképű szimpi gyerek. Csak igy (nekem!) egy kicsit MÉG szimpibb! Egyébként ,még mint bolti eladó is jobb lenne mert dőlnének az emberek hogy megbámulják,ő meg közben jól eladna nekik mindent!
(én messze nem nézek ki -még- ILYEN extrémen,mégis nyáron ha úgy IGAZÁN extrémen beöltözöm,elég sok Eurót tudok kaszálni turistáktól, és saját készitésű képeslapjaimat is veszik....mig más keményen robotol,hehe!)

Dolce Vita 2010.01.15. 16:54:55

@zagyvai: ez a Ted Bundy-s hasonlat egy szanalmas szillogizmus volt. :) eloszor gondold at egyedul, hogy mi lehet a problema vele, aztan, hogy lassuk, megertetted ird nekunk ide. Ne nekem kelljen.
ha nem megy nezz utana a szillogizmus szo jelentesenek egy peldan keresztul, mert ez kb iskola-peldaja lehetne.
szegeny srac meg gtenyleg nagyon beteg

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 16:59:55

@szilagyizoe: Mármint,fizetnek hogy lefotózhassanak illetve, fotózkodjanak velem,meg nagytarajú párommal és extrém tarajas kopaszkutyámmal. Mi vagyunk Veszprém turistalátványossága, ami szintén nem hátrány...
Ez OLYAN dolog hogy egy ideig kinéznek.,mig meg nem szoknak- mikor meg már MINDENKI ismer,voltál párszor médiákban, stb., hozzátartozol a városképhez,volt pár jobb helyen kiállitásod,-az már ELŐNY...és büszkék rá/d/mint "város jelképre." Van hiteled a boltban, meghivnak vadidegenek egy kávéra /piát nem iszom,max nagyon ritkán/ rendelnek tőled ruha-dekort.....stb.
Ezt a Zombie-srácot már sok tewtkóújságban láttam szerintem simán megél abból,amilyen.Nyugaton meg PLÁNE!
A sok átlag ember meg puffoghat hogy "menjen dógozni!"
De hát mindnyájan tudjuk hogy a munka-hacsak nem művészet!-BÜDÖS!
Ráadásul rá emlékezni fognak, másokra nemigen. A leopárdember is mindmáig ismert jelenség! (aki egy szigeten élt,angol vagy skót faszi volt?)

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:00:35

@szilagyizoe: nincs bajom a deviáns viselkedéssel, de remélem, hogy a gyerekem nem fog vonzódni az ilyen degeneráltakhoz.

Te meg majd kinövöd. :)

Thresher 2010.01.15. 17:01:18

Ilyenkor csak azt nem értem, hogy akik szétvarratják a testüket, azok nem gondolnak bele hogy hogy fognak kinézni 60-70 évesen?

Főleg a srác, amikor a löttyedt, ráncos arca miatt a formák már nem úgy foganak kinézni. Engem is csak ezt tart vissza a tetoválástól, hogy hogy fogok kinézni öregkoromra...

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:02:26

@szilagyizoe: Tévedtem, Te már nem fogsz felnőni.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:03:09

@Thresher:

Vagy mondjuk felszed 30 kilót. :) Az is vicces lenne.

Archenemy 2010.01.15. 17:04:12

@szilagyizoe: "Ráadásul rá emlékezni fognak, másokra nemigen."

Szerintem Bill Gatesre sem emlékszik senki, hacsak nem a tetoválásai miatt.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:05:28

@Archenemy: Hitlerre is csak a bajsza miatt.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:08:25

@AdamT:
És ki akar???Én még 70 évesen is dögös kiscsaj leszek. 44 leszek most,25 -nek néznek. Nincs benne semmi trükk,se plasztika ,se kozmetika. ÖRÖK FIATAL A LELKEM!
Ha felnősz meg is öregszel.Ha megöregszel-neked annyi!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:09:48

"Kinőni"csak itthon szokás.Nálunk Berlinben sokan ilyenek és sok a punk 40 felett.Ráadásul a punkok közt sok a képzőművész meg rendes családok.Nem züllött alkeszok vagy narkósok mint itthon.....én attól hányok be: pia-cigi-narkó.Tiltanám az összes kocsmát,ember.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:10:44

@AdamT:
Hál Istennek! Más értékest nem hozott létre kisbarátunk...

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:12:05

@szilagyizoe:

"Én még 70 évesen is dögös kiscsaj leszek. 44 leszek most,25 -nek néznek"

Én a képek alapján 50 fölé lőttelek volna, de ezért ne haragudj rám. A lélekkel kapcsolatban van igazság abban amit mondasz, de azt Te se gondolod, hogy ha valaki zombivá akarja magát tetováltatni, az fiatalít?!

zagyvai 2010.01.15. 17:14:27

@Dolce Vita:

köszönöm a okosságot, végre okos emberek is látogatják is a blogot. eddig csak a sok ostoba tetovált járt ide, akik lelki sérültek.

KenSentMe 2010.01.15. 17:16:07

@szilagyizoe: Ja, Zoé, téged csak az erős piások néznek 25nek:)

2010.01.15. 17:17:07

@Vincenzo90: Aki 19 évesen ilyen irigy, annak van törés a lelkében. Keress egy klassz turul képet, és varrasd a lapockádra, majd körbepisilnek a csajok. ;)

Az első tetoválásom 2 éve egy főnix madár-séma a jobb kezemre, ennek segítségével végre 22kg-ot fogytam. Nem törés...töltés volt. Bizony nagyon büszke vagyok rá, és a pénzügyi szektorban dolgoztam. Még a 70 éves mamika is azt mondta ez nagyon szép és ízléses. Volt, hogy megkérdezték "Nem fogom megbánni?" - Hát persze hogy nem. Minden alkalommal eszembe jut, hogy van miért ujjá születni, mint a főnixnek. A 3 gyönyörű gyerekemért, és a férjemért. Ez egy szimbólum. Számomra az. A maoriknál és az aztékoknál a tetoválás a férfiasság, az erő jelképe volt. Azért ez elgondolkodtató...

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:17:29

@AdamT:
Hát akkor ezt mond azoknak akik elkérik a személyimet amikor mondom hogy elmúltam 40 mert még 30-ra sem saccolnak...most NE a horrorra sminkelt halál-menyasszony fotómról saccolj.Bármikor átváltozom finom sminkes szerény kis félénk Lolitává...ez azért van mert egyik nap Sátánimádó vagyok,másik nap meg HITgyülekezetis megtért hivő.És mindkettő SZIVBŐL!
Tán anyámtól öröklött skizofréniám az oka?Nem tom...de hát ez a zsenialitásom oka is! Párom meg hol szűzlánnyal,hol szenvedélyes ribivel,hol mazochista áldozat-rabszolgalánnyal csinálhatja. Ha még a műhajaimat is bevetem- még több a repertoár!
Mivel nem ellettem (nem csipem a gyerekeket....kiszivnám a vérét-lásd honlapomon a 3 részes kisfilmet rólam-riport!) hál Istennek nincs lógó cicim sem,tehát....félrelépni sem kell,egyszerre vagyok 10 nő.Hogy melyik az igazi?Ki tudja?
Tán mind. A skizó az skizó....Ez van!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:21:42

@VRbagoly:
Valóban...?
Ime:tavalyi kép,smin k nélkül,vörös műhajjal.Semmi fotoshop,semmi trükk. 43 évesen.
lh3.ggpht.com/_DQgH5OWgdNU/STgrxxpzjiI/AAAAAAAAGTU/GJiCy2BPLlw/s512/K%C3%A9p%

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:22:47

@Meastick_1: " A maoriknál és az aztékoknál a tetoválás a férfiasság, az erő jelképe volt. Azért ez elgondolkodtató... "

Nem, inkább az az elgondolkodtató, hogy letűnt, primitív kultúrák törzsi szokásait miért kéne ma is jó szemmel nézni?

Egyél embert és tegyél agancsot a fejedre. A germánok az istenek kegyeltjének tartották azt, ki így tesz. ANYÁM.

koljano1 2010.01.15. 17:24:38

Ha neki ez a vagya, hat legyen! Engem nem zavar, megnezem, es azt mondom: allat a kivitelezes!
Az viszont kibaszottul idegesito, hogy kulsosegek alapjan siman elhajtanak egy allasinterjurol, vagy fenykepes oneletrajzot kernek.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:26:04

@koljano1: Akkor vedd fel ezt a degenerált állatot bébiszitternek a gyerekeidhez...

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:26:33

Hogy akkor mi a fa**nak festem magam...?Sokak szerint jobb anélkül.Mert hát DARK,GOTH is vagyok.S HA valaki-ÉN okkal!!!!Imádott férjem 2007-ben meghalt,azóta TELJESEN csak vele élek. Vele beszélgetek. Holt menyasszony vagyok aki a halállal randizik. S ehhez jobban illik a fekete halálsmink-pláne PUNK festő férjemnek ez tetszett. MINÉL durvább kinézet. Mikor kissé szolidabban járok-lehet az utca emberének bejön...e HALLOM ÁM a férjem hangját: "Mi van Mackó!?Feladod az undergroundot? Hol az én jó kis angol káoszpunk-csajom?"
S máris nyúlok a fekete smink után....
Ez van!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:31:11

@szilagyizoe: ..s akkor hol számit mennyinek nézek ki?Nekünk mindég is az volt szép ami másnak csúf. S az csúf mi másnak szép.S az a kéj mi másnak fáj-s az a fájdalmas ami másnak jó!
Engem pl.a halál vonz mig másnak tabu.Pedig szép kaland.
De hát aki nem ilyen mint az extrém emberek,ne is próbálja megérteni-se engem,sem a Zombie-srácot,sem a tigrisembert,sem a gyikembert.....s ne is olvasson ilyen "fúj-de-beteg" blogot. Én sem próbálom megérteni az 5 gyereket szült mindennap melózni járó átlag embereket. Sosem volt benne részem,mindenkim képzőművész,nekem ez a "munka" az átlagos....
Aki ezt nem szereti MÉGIS ilyet nézeget: na AZ az igazi beteg!Én sem nézegetek pedo oldalakat mert rühellem.Nem megyek fel leszbi oldalakra sem szörnyülködni.
Vagy ez megint ilyen balkáni hungarikum...?

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:31:57

@AdamT:
Skizofrén paranoid borderline szindróma gyilkos hajlam./szúrtam már meg embert....bár önvédelem volt.Megérdemelte!/

koljano1 2010.01.15. 17:33:16

@AdamT: nincs meg gyerekem, de ha esetleg bebiszitterre lesz szuksegem, a tetovalas vagy piercing nem lesz kizaro tenyezo.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:35:22

@szilagyizoe: Az kemény. Gondolom, hogy örökletes lehet.

"Aki ezt nem szereti MÉGIS ilyet nézeget: na AZ az igazi beteg!"

Én pl. nem tudtam, hogy mibe fogok itt belefutni. De annyira ótvarnak találtam a csókát azzal a kritikán aluli, ostoba arckifejezésével, hogy nem tudtam elmenni mellette szó nélkül. :)

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:36:47

@AdamT:
...arra meg hogy holt férjemmel diskurálok azt mondják a dokik-amúgy NEM járok dokihoz ,egyszer voltam-, hogy azért mert TELJESEN egyformák voltunk,és természetes hogy számomra mindenki más csak utánérzés lehet.
Másnál az idővel múlik a gyász meg hiányérzet,- nálam egyre üresebb a világ nélküle. Izgalmas ember volt,festőművész (Derkovits-nivódijas expresszionista) szuperművelt lexikális tudással ,közben meg punk kinézet- 40 évesen!-s vele EGY percig sem érezted a mindennapok szürkeségét....

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:37:23

@koljano1: erről meg majd akkor, ha már lesz gyereked... :)

Azzal, hogy deviáns módon viselkedik az embernek fia, vállalnia kell, hogy deviánsként fogják kezelni.

Piercing, tetkó: nem illeszkedik a társadalmi normába. Lehet rajta szipogni, de én pl. első nap kivenném a gyerekem az iskolából, ha egy agyonfirkált majom tartana neki órát.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:40:10

@AdamT:
Te bizti szebb vagy. Már akinek...de ez miért baj? Neked is megvan a saját köröd meg nekünk pszichopatáknak is.
Nem vagyunk mi kinaiak hogy mind egyformák legyünk.
Igen a skizofrénia örökletes ráadásul sokszor párosul a zsenialitással. Lásd Gulácsy meg Csáth. Meg József Attila.
Amúgy nem azért extrém valaki mert skizó vagy őrült.Vannak átlagos skizó mamák is.....közben ufót látnak.De nincs tetkójuk!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:41:23

@AdamT:
Nem hinném hogy a srácot zavarná ha bárki beszól amúgy ahol él ott sokaknak bejön.Olvasd el az interjút! (teljeset)

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:41:46

@szilagyizoe: semmi bajom a skizókkal. Nekem azzal van bajom, hogy ezt valaki normálisnak akarja beállítani. Ennyi.

Mondjuk ki, hogy ez nem normális. :)

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:42:43

@AdamT:
A fasizmus idején a nacionalszocializmus volt a "társadalmi norma". Ehhez mit szólsz? Ott zsidónak lenni nem volt "elfogadott".Akkor a helyes volt,hm? Vagy a komcsi rendszerben mikor nem lehetett senki maszek?

nickita 2010.01.15. 17:44:40

nekem kellene a bőre. szívesen lenyúznám róla. teccik.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:45:23

@AdamT:
Mi az a "normálus" és mihez méred?
Úgyértem mondjuk kinában normális kutyát enni, a kannibáloknál meg......érted!
Persze mondhatod hogy hát,ahhoz kell alkalmazkodni ahol élsz. De én életem szinte minden évében más kultúrkörben éltem mondjuk....12 évesen kivittek szüleim az USÁ-ba s attól fogva mindé másutt éltünk.
Nekem a Berlini punk-és művésznegyed a norma. S hogy miért nem ott élek?
Csak mert nincs annyi pénzerm hogy megint újra kezdjek mindent.S hogy miért itt élek? Férjem lakott Veszprémben,miatta jöttem ide.

nickita 2010.01.15. 17:45:41

milyen lehet vajon a farka?

2010.01.15. 17:47:06

@AdamT: Azért csak úgy nem tett a fejére agancsot!!! Előbb be kellett bizonyítania, hogy az istenek kegyeltje. Ok-okozat fordítva. :D

Most tényleg, ennyire zavar valakit, hogy más hogyan néz ki?! Őszintén szerintem is elszállt a srác agya cseppet, de nem hiszem, hogy tényleg folyton idiótázni kell... Mi a fene ez a fura komplexus?

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:47:10

@szilagyizoe:

"A fasizmus idején a nacionalszocializmus volt a "társadalmi norma". Ehhez mit szólsz? Ott zsidónak lenni nem volt "elfogadott".

Most olyan oldalra tereljük a dolgokat, ahová nem szerencsés.

A nácizmust szakítsuk el a fasizmustól, mert nem is hasonlít egymásra a kettő. De nem ez a lényeg.
Botorság azt képzelni, hogy társadalmilag elfogadott volt a zsidógyűlölet. A zsidógyűlölet KÖZPONTILAG volt elfogadott és kívánatos, de nem társadalmilag. Ez negyon fontos különbség.

A komcsi példádnál is a központi hatalom volt a felelős.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:49:41

@Meastick_1: Tévedés! Engem nem az zavar, hogy pár retardált összefirkáltatja magát, hanem az, hogy ide süllyed a társadalom. Vissza a törzsi szokásokhoz. Az egyént pont leszarom, engem az zavar, hogy emberek százezrei gondolják azt, hogy ez egy fasza csávó. Hát nem. Ez a csávó egy senki és semmit se tett le az asztalra. Semmit. Csak engedi, hogy firkálják.

Archenemy 2010.01.15. 17:50:13

@szilagyizoe: Szerinted akkor helyes nem követni a normákat?

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:53:35

@szilagyizoe:
Egyébként nem mondom hogy a skizofrénia normális ,amúgy csak húztalak hogy skizó vagyok. Anyám az és a doki azt ondta:öröklődik. Nekem is van zizim de "csak" borderline szindróma,az csak összekeveri álomvilágot s fantáziát mig a skizónak üldözési mániája van.Meg úgy érzi manipulálják az agyát,stb.
De ennek KÖZE NINCS tetkóhoz vagy extrémséghez!
Akit zavar egy tetkós test az a beteg szerintem. Az ilyen embereknek bajuk van pl.egy feketebőrűvel is,vagy ha mondjuk olyan emberrel kell szóba állniuk aki tegyük fel,kétnemű (tehát pénisszel ÉS hüvellyel született s melle is van) vagy ha mondjuk az utcán szembejön vele egy baleset által eltorzult arcú ember.Ilyenkor KINOSKODNAK...pedig halálunk után nem azután fognak megitélni,hidd el!
Előbb kerül az öltönyös K-kat futtató maffiózó rossz helyre a túlvilágon mint egy széttetovált de jószivű és mondjuk alkotásokat létrehozó ember.
Lehet hogy Isten AZÉRT tett minket ilyen sokfélévé mert ez egy PRÓBA: ha intoleráns vagy nem mentél át a teszten!
A tetkó graffiti a Szent Szellem templomán. A graffiti meg elismert művészeti forma. New York-i galériákban legalábbis.....
Mondjuk akik megszólják a tetovált embvereket általában nem az értelmiségi körből jöttek ki tehát mit érdekli őket mi újság a művészeti szférákban...max tájkép,csendélet meg undoritó aktok amiket valójában kéjenc öregeknek festenek pénzéhes giccsfestők...! (no mondjuk pénzért én is festettem már undoritó portrét,nyálast s mosolygóst szóval egy szót se szóljak...!)

Barna88 2010.01.15. 17:54:40

Rohadt jól néz ki!
Akinek nemtetszik az le van sz***a.

Lángharcos 2010.01.15. 17:56:21

Szerintem szép, jól pózol a zombihoz.. Egy vidám beállás, vagy valami élettel telibb nem is illene hozzá.

Semmi baj nincs a tetoválásokkal. Oké, törzsi szokás volt, és? Törzsi szokás volt a házasság is, mégis csináljuk ma. Törzsi szokás volt eltemetni a halottat. És jééé, csináljuk, hát nem?
Régen ettek és szexeltek az emberek. Mit látod? Úristen, de gusztustalan, ma is esznek és szexelnek az emberek.

És a fülbevaló? Tíccsukbe! Tíccsukbe!

Sőt, ne legyen senkinek se rövid vagy hosszú haja, mindenkinek minden hajszála pontosan 22,3 cm hosszú legyen. A kopaszokat meg deportáljuk valahova, vagy adjunk rájuk egy rendes parókát.

Nincs tetoválásom, de tetszenek. És nem látom azt, hogy lelki törött, vagy rossz ember lenne, akinek van. Taníthat iskolában, miért ne?

koljano1 2010.01.15. 17:56:31

@AdamT: Igazad van, ez egy szelsoseges pelda. De aruld el, hogy egy fulbevalo, egy piercing, vagy egy tetovalas miatt ami nem is latszik, miert alkalmatlan valaki egy allas betoltesere?
Zavarna-e teged, ha egy ilyen arc vinne el a szemetedet, vagy szortirozna a leveleket a postan, vagy valaszolna meg a kerdesedet telefonon keresztul?

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:56:41

@AdamT: Van a tetováltak közt aki nem tett le semmit az asztalra és olyan is aki igen.
De a NEM tetováltak közt is.Szóval ez nem függ össze.Ha saját magának ez tetszik...!Még mindég jobb mint azok akik levágatják az egészséges lábukat (!!!) mert ők "féllábúként" akarnak élni. ILYEN VAN! /Zagyvi,te nem hallottál erről? Amerikában asszem a betegbiztositás állja is nekik az amputálást mert AZ tényleg betegség,az illető önveszélyes- ha nem amputálja nekik orvos,képesek befeküdni vonat alá hogy megszabaduljanak lábuktól!
Erről volt egy riport régebben,GYÖNYÖRŰ szőke szexbomba leszedette formás lábát...na EZ a nem normális!)

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 17:57:16

@Barna88:
PONTOSAN! De csak miután tejet ittam lekvárra....

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2010.01.15. 17:58:16

Művészet. Ki így, ki úgy.

@Archenemy: gyűlölöm a normákat. Szívem szerint tarajjal, zöld hajjal mászkálnék. Dehát normák vannak a világban, korlátok.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 17:59:57

@szilagyizoe:

" Az ilyen embereknek bajuk van pl.egy feketebőrűvel is,vagy ha mondjuk olyan emberrel kell szóba állniuk aki tegyük fel,kétnemű (tehát pénisszel ÉS hüvellyel született s melle is van)"

Akkor én részben kivétel vagyok, ugyanis bőrszín alapján nem teszek különbséget ember és ember között. Látom, hogy máshogy néz ki, de nem mozgat.

A betegekkel más a helyzet. Szerintem ösztönösen kódolva vagyunk a beteg emberek ellen, ez valamiféle önvédelmi mechanizmus lehet. És itt persze nem a fertőző-betegekről van szó, hanem azokról, akiken látszik, hogy genetikailag sérültek. A legjobb génekkel akarsz kapcsolatba kerülni, ez program. A legtöbb emberben legalábbis ez a program fut szerintem. A kivételekre meg furcsán nézünk. Ez ilyen.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:01:31

@Archenemy:
NEM helyes mert NINCS helyes...amig másnak nem okozok kárt had tegyem ami jólesik. Mihelyt mást BÁNTOK vele- pl.pedofilok,nemi erőszakot tevők,nácik,-elitélem.
De hogy most én magam a saját bőrömet hagyom tetkó nélkül vagy betetkózom:követem e a megszokottat vagy sem-ez MAGÁNÜGY!
Ennél károsabb ha nem dohányzók közt rágyújtasz meg berúgsz és az utcán randalirozol. Hogy az ÉN testemen van e tetkó és emiatt nem tudok munkát találni-csak MAGAMMAL ba**ok ki.(én mondjuk nem,az én szakmámban mindegy ) Attól senkinek sem lesz baja ha én teli vagyok varrva.Vagy ha nem.
De ha KÁROS módon hágom át a normákat akkor megérdemlem a megvetést és büntit.Mondjuk lopok,betörök,gyereket molesztálok,stb.Érted!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:03:14

@HalivudEstevez:
Amiket át lehet hágni.Nyugaton meg egy zöld taréj rég nem norma áthágás ,munkát is kapsz simán.Tudom ,ott éltem.Ott nőttem fel jóformán.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:04:04

@AdamT:
Ez csupán állati ösztön ahogy a szaporodás is.De nem az értelmiségi rétegnél hál'Isten!

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 18:07:40

@Lángharcos:

Olyan példákat hoztál fel, amikről nyilván Te is érzed, hogy sántítanak.

Házasság: Nem törzsi szokás, csupán a bilógia és a jog fura találkozása az érzelmekkel. De semmi köze a törzsi szokáshoz.

A halott eltemetése: Nem törzsi szokás, hanem egészségügyi minimum. Ha nem temetnénk el őket, akkor akkora járványok lennének, hogy nem tudnál ilyen butaságot írni.

Az evés és a szex meg már annyira gyenge talpakon áll, hogy maguktól felborulnak.

is 2010.01.15. 18:07:46

@poszt: nem zombie, hanem zombi, de ez a srác nem zombi, hanem csontváz (skeleton). a zombi az az az élőhalott, akin rajta van a hús, csak rohad itt-ott. pl. Micheal Jackson: Thriller.ez meg (lényegében) a szimpla csontváz, ami a srácra van tetoválva.

Archenemy 2010.01.15. 18:08:17

@szilagyizoe: "és emiatt nem tudok munkát találni-csak MAGAMMAL ba**ok ki"

Társadalomban élsz, tehát ha tetszik, ha nem, nem csak magaddal baszol ki. Ha nem kapsz munkát, segélyen és kegyelemkenyéren élsz, az másokkal szemben kibaszás.

Archenemy 2010.01.15. 18:09:50

@szilagyizoe: Felelős dolognak tartom, hogy nem akarsz utódokat.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:15:16

Mondjuk ,én bármikor át tudok vedleni nem ennyire extrémmé,csak felveszek egy elegáns tükörbársony zakót,lemosom a halálsminket,megnöveszetem a hajam picit,-az arc tetkóim aprók ,legtöbben azt hiszik Henna festés. A PC-k kivehetőek...
Ha mondjuk bemegyek valahova hogy szponzort keresek egy kiállitási katalógushoz,tuti nem megyek oda mint Dracula menyasszonya....(ezért is nem tetkóztattam ajkam mellé vércsöppeket,pedig azt akartam eredetileg,mint vámpirlány mert IMÁDOM a vámpirokat. De azért 24 órából 24-ben NEM bizti hogy vámpir akarok lenni!)
A ZOMBIE srác nem tud de szerintem nem is akar átvedleni. Az embernek át kell gondolnia meddig akar elmenni,mik a céljai.Ha mondjuk én egy reprezentativ bolti eladó hölgy szerettem volna lenni,TUTI nem tetkóztattam volna magamra.
De én világ életemben festő akartam lenni,nem is csináltam sose mást.Ahogy apám sem! Ráadásul underground festő vagyok,ahol tökmindegy hogy van e tetkóm vagy sem. Sem a galériást,sem a képvásárlót ,sem a festő kollégákat nem zavarja.
Legtöbbjüknek tetszik,pláne mer MINDEN NAP más arcot öltök. Hol tényleg ,mint egy 25 éves kis punklolita ,hol meg mint halálszemű vámpir-goth-menyasszony. Ez inspirál a festésbe is,mikor festek,átélem. Amúgy sem másnak csinálom, nem is szeretek feltűnni. /németben a kutya se nézett meg emiatt/
Ezzel a stilussal valahol életben tartom a halott férjem emlékét is,mert minden nap úgy nézek a tükörbe hogy ha ő most megjelenne a kapuban,be e jönne neki?
Ha igen akkor minden oké. Ez egy közös titkos dolog köztünk.ART-PUNK. A punkság mint NEM bal-libsi hülyeség de nem is önpusztitó "aggyá má kannásbort vazze!"-stilus,hanem PUNK mint MŰVÉSZET.Önkifejezés és atmoszféra.
Ugyan kit érdekel mit mond ha az ember ILYEN megfontolásból teszi azt amit? SOSEM tagadnám meg,hisz nem tudok nem önmagam lenni. AZ lenne beteg:ha megjátszanék valaki mást.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:20:16

@Archenemy:
Sz*r anya volnék. Ha festek-márpedig RENGETEGET festek!- fel nem állnék tisztába tenni,stb.
Igaz megfosztom a világot egy ZSENITŐL- férjem nivódijas,Derkovits-és Szent István dijas festő.Édesapám Kondor Béla dijas ismert szobrász. (Zoltán Sándor -róla is van film a neten,a RAUMFILM oldalán.) Én-ismert underground festő.
A tehetség is öröklődik,ugyebár. Sebaj -lesz pár mégtöbb tanárverő répatolvaj meg üresfejű celeb, meg erőszakkal naggyá tett "csillag születik",ráerőltetett imidzsel.,-és kevesebb legendás nagy magyar festő...a szinvonal esik,a műveltség kimerül "olvasom az Indexet!"szinten. A szexet egyre korábban kezdik holott 18 alatt nem kéne. És marad az utókornak pár üres mechanikus számitógép-grafikus....

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:22:28

@is:
Bocs angolul irom,megszoktam....angol szó eredetileg. Ahogyan a RAMONES-t meg rosszul ejtik itthon,mert nem RAMONESZ hanem REMÓNZ.
Vagy inkább:Rimóónz.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 18:24:21

Egyébként szerintem a devianciával csak akkor van gond, amikor büszkeséggel párosul.

Archenemy 2010.01.15. 18:27:40

@szilagyizoe: "és kevesebb legendás nagy magyar festő...a szinvonal esik,a műveltség kimerül "olvasom az Indexet!"szinten. A szexet egyre korábban kezdik holott 18 alatt nem kéne"

Hallod ilyen szöveggel szerintem Te nem is negyven vagy, hanem legalább száznegyven :p

"Sz*r anya volnék. "

Én inkább úgy gondoltam, hogy felismerted, mennyire káros lenne az emberiségre, ha örökítenéd a génkészletedet!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:29:14

Egyébként,volt egy ötletem egyszer egy rövid filmhez. Hogy van egy náci srác aki GYŰLÖLI a feketéket,zsidókat,romákat,stb.,-s aki balesetben elveszti a szeme világát.Kuva magányos ,de a kórházban összehaverkodik egy ápoló csajjal. Dumálnak,stb. A srác beleszeret a hangjába.Aztán a srác visszanyeri látását,s meglátja az ápolónőt.
Aki FEKETE!
Ugyanezt eljátszhatnám most egy tetkó ellenes faszival,aki ugyanigy jár.Csak az ápolónő- az ő esetében!-SZÉT van varrva!
Ha vakok lennétek is zavarna hogy XY "igy néz ki"?Ha mondjuk a dumája alapján szimpi?

Archenemy 2010.01.15. 18:29:38

@AdamT: Eh én itt agyaltam, hogy hogy kéne ezt megfogalmazni, erre tessék...

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:29:56

@Archenemy:
ZSENI vagyok s felsőbbrendű.Ez tény nem nagyképűség,sajnos. TOTÁL zseni vagyok,ISTENNŐ.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 18:31:35

@szilagyizoe:

Az a helyzet, hogy az életről, társadalomról, felelősségről való gondolkodásmódja nagyban eltér a tetováltnak és a nem tetováltnak. És ez nem azért van, mert az egyik össze van firkálva, hanem azért van összefirkálva. És ez nagy különbség.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.15. 18:32:02

Szep.

Temetoben nem talalkoznek vele meg fenyes nappal sem.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:34:04

@szilagyizoe:
Bocs de hát aki ilyen becsületsértést ir- ezzel megsértve édesanyámat aki lehet hogy beteg,de a legjobb szivű ember a világon.,s (grófi származású) képzőművész édesapámat- hisz én az ő génjeit vinném tovább, továbbá elhunyt férjem zseniális művész génjeit,no meg én is alkotó ember vagyok.,-akkor EZ a válasz!
Ha a művész géneket nem kell szaporitani akkor milyeneket? Ne félj akikét NEM kell azok szülnek 5 gyereket is!SAJNOS azok szülnek akiknek nem kéne ,az ÉRTELMISÉG meg nem. Igy hülyül el az ország....

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.01.15. 18:35:43

@szilagyizoe:

"SAJNOS azok szülnek akiknek nem kéne ,az ÉRTELMISÉG meg nem. "

Nem attól lesz valaki értelmiségi, hogy jól rajzol. A művész még véletlenül sem egyenlő az értelmiségivel.

József Attila szerinted értemiségi volt?

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:38:46

A művészek is másként gondolkodnak. Akik nem tetováltak is.
De NEKEM sosem lenne pofám általam személyesen nem ismert idegennek álnéven azt irni hogy "jobb ha nem szaporodsz". Pedig én vagyok a "bunkó tetovált".
Ez BECSÜLETSÉRTÉS,mert nem engem bán vele hanem sérti halot férje ewmlékét aki ELISMERT dijazott festő volt és édesapámat akit IMÁDOK. S én pont az ő művész génjeit örököltem!És imádjuk egymást.És ő nem tetovált,tök átlag farmerszerkós fazon,Nagy Lászlóra hasonlit ,és sosem zavarta az extrémség,sőt egyszer csinált kiállitást amit a punk stilus inspirált.
Pedig KLASSZIKUS alkotó!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:39:18

@szilagyizoe:
Bocs a sok hibáért ,gyorsan irok és kimarad pár betű Oi-kor.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:49:22

Én úgy látom,itt NEM is érdekel senkit hogy ki mit ir,egyszerűen csak az ÉLŐ FÁBA is beleköttök. MINDEN rossz amit egy olyan ember mond aki NEM ellenzi a tetkót,t estmódositást. NE ADJ ISTEN:még Ő MAGA is TETOVÁLT,vazze,miféle dolog ez!? Hát beteg!Perverz!Nem rendes!!!! S ami MÉG betegebb: egy TESTMÓDOSITÓ oldalon MIFÉLE dolog ha testmódositásról van szó?! KI HALLOTT MÉG ILYET!?
Ez szimpla rosszindulat, át sem gondolt kötekedés.Ezért kéne a netet-bizony!-cenzúrázni. Plussz,betiltani a piát, cigit. Mert AZOK a károsak,meg az ilyen intoleráns vélemények is .
Miért olyan ku*va nehéz elfogadni hogy egyik ember ILYEN másik OLYAN harmadik AMOLYAN- és egyik sem beteg. Betegek a pedofilek meg a nőkön erőszakot tévők. Meg akik ok nélkül vernek meg Romániában embert csak mert magyar. AZ beteg!!!
Azért mert valami/valaki nem megszokott még nem beteg.
Azt meg hogy kinek a génje érdemes a továbbszaporodásra nem holmi kis fityfiritty intoleráns nácik döntik el. Meg hogy ki az "arra nem érdemes életforma." Ezt a Mein Kampfból vetted,oder woher mein Schatz?

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 18:52:35

Az interjút hányan olvastátok el legalább? Onnan megtudhatjátok hog a Zombi(e) srác primitiv kis segg- e vagy értelmes. UTÁNA mondjatok róla véleményt!
Egyesek szerint,Bajnai Gordon is szimpi fiatalember....(oké,ennyit a politikáról,ebbe inkább NEM megyek bele mert meredek ingovány és MOCSKOS talaj!) De most ...érted! Lehet a Zombi(e) srác ezerszer normálisabb mint a Gyurcsány és tsai. Gordonka meg egyebek.

Archenemy 2010.01.15. 18:53:42

@szilagyizoe: Ó, véletlen sem szeretném a szüleidet sértegetni, hiszen egyesével a mákos tészta, és a borsófőzelék is nagyon finom ételek.

Közös gyermekük viszont valóban jobb, ha utódok nélkül végzi egy köztemető közös, jelöletlen sírjában :p

Komolyra fordítva, tényleg nem értem, hogy ha azon keseregsz, hogy kihal az értelmiség, akkor közben miért nézed le a szülő nőket úgy en bloc.

Archenemy 2010.01.15. 18:57:09

@szilagyizoe: "Én úgy látom,itt NEM is érdekel senkit hogy ki mit ir,egyszerűen csak az ÉLŐ FÁBA is beleköttök."

Rövid ível írtad, hogy ír. Ráadásul az "itt" elé nem tettél szünetet. SZÁNALMAS!
:p

"Azt meg hogy kinek a génje érdemes a továbbszaporodásra nem holmi kis fityfiritty intoleráns nácik döntik el."

Nem bizony, Te magad döntötted el, lesznek-e utódaid. Én csak efelett érzett örömömet fejeztem ki, és gratuláltam a helyes döntéshez!

Archenemy 2010.01.15. 18:58:23

@szilagyizoe: "Lehet a Zombi(e) srác ezerszer normálisabb mint a Gyurcsány és tsai"

Légy szíves ne politizálj, nagyra tartom Gyurcsányt amiatt, amit ezzel a Kurvaországgal tett!

mepew 2010.01.15. 19:09:40

szerintem geci jol nez ki

mepew 2010.01.15. 19:10:58

de hiogy a faszomba tudtok még erről is a politikai frocsogesre asszocialni... szanalmasak vagytok

Archenemy 2010.01.15. 19:14:01

@mepew: Ez egy kommunista malac képe. Hogy mersz ilyet hordani!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.15. 19:29:22

@szilagyizoe:

Bajnai Gordon egy jólfésült fess fiatalember, ez meg egy tetovált hányadék. Hát hogy lenne már normálisabb a miniszterelnök úrnál?!

indapass90210 2010.01.15. 19:51:24

@szilagyizoe: ettől a rémtől szerintem megijednek a gyerekek. Mondjuk szerintem tőled is megijednek :)

Hát hogyan is lehetne egy ilyen normális? :))))

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 19:57:04

@szilagyizoe:

hazudsz te lubnya! mindenki tudja, hogy rendszeresen mész elmedoktortszopni!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 19:57:50

@Dövan:

zoéval lehet leállni, az én csajom.
leverem a vesédet, ha szídni mered!

catshannon 2010.01.15. 19:59:48

álláskereséskor érdekes lehet...
a másik, hogy le fog állni a májad, jóember. egyedül nem tudja elvégezni azt a méregtelenítést, amiben eddig a bőr is segített...

indapass90210 2010.01.15. 20:00:49

@csőr dzsinn ész: pedig nem fox jóljárni vele, hiszen betiltya a piját, pija nélkül meg ugye....

Trójai 2010.01.15. 20:01:40

Tipikus.
Aki nem okos, nem ügyes, nem tehetséges semmiben, az így tud csak kitűnni. Vagy lehet lett volna valamihez tehetsége, de egy lusta dög.

Ez is egy depressziós lúzer volt szerencsétlen: azt mondja az interjúban, hogy utálta az embereket és meg akarta ölni mind, aztán kész lett a fején a tetkója, és az emberek barátságosak kezdtek lenni vele, meghívták partikra, bárokba...(ez már döfi, szép kis életcél, egyéb gondja nincs ennek se)

Szóval most már nem utálja az embereket, mert meghívják piálni és legyezgeti a hiúságát, ha a tetkóját csodálják és dicsérik. Mindjárt kedvesek az emberek, ha engem dicsérnek, mi?

Hát nem a meggyőződés és kitartás a legfőbb jellemvonása...Ha már utálsz valamit, utáld kitartóan! mint én: én gyerekkoromtól kezdve, a mai napig utálom a tökfőzeléket. Csak következetesen!

Most már észreveszik, nem pedig egy mellőzött , észrevétlen, jelentéktelen kis szarkupac.
Hanem már egy kidekorált szarkupac. Tényleg, ha aranyszínű lenne a kutya szar, mennyivel csinosabb lenne Bp is.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 20:13:01

@csőr dzsinn ész:
Na jó ITT süllyedt a szinvonal puruttya meg subba meg győzike /kis g-vel!/ szintre,ILYEN sötétagyúakkal már nem állok szóba.Szóval itt részemről a beszélgetés befejeződött. Sajnos nem állhatok szóba nálam alacsonyabb kasztba tartozókkal: VAN valami a felsőbb-meg alsóbbrendű egyénekben csak nem úgy ahogy a nácik gondolják.
De vannak alacsonyabbrendű papucsállatkák s azok most megérkeztek Zagyvai blogjára....
Én meg nem vettem féregirtót,tehát lépek mielőtt még neten át elkapok valami virust...na NEM netvirust hanem valami gázos betegséget.,mert AKKOR aztán tényleg "beteg" leszek,de nem mert tetkóztatok magamra meg tetszenek az ilyen testmódositások, hanem mert veletek még értekezni is fertőző!! Innen bűzölög a bennetek lévő sötét massza.....

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:14:19

@szilagyizoe:

IGEN! az én Istennőm! NYALNÁK!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:15:24

@szilagyizoe:

pockom, édes csemegém, szídj még!

mesélj amúgy, hogy van a kutyusod? él még?
hogy telt a szilveszter?

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 20:16:24

@"the dragon":
... még nyugaton is ismert ráadásul....bocs nem tehetek róla ha igy van! Nem a én érdemem hanem az Esseni galériáknak meg a szerencsének. De én legalább odafirkantok valamit s megélek.Mig más betegre gürcöli magát és utcára kerül.Bosszantó,mi?

indapass90210 2010.01.15. 20:16:29

@szilagyizoe: bennem már nem, most csináltam beöntést, bear grylls nyomdokain járva!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:16:39

@Archenemy:

én szeretem tádét. ropogósra sülve, citrommal a szájában, jó bajor serrel....

őőőjjj... de meginnék egy sert!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:17:22

@Dövan:

de bear megissza utána! bear mindent megeszik és megiszik!

I love BEAR!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:18:02

@szilagyizoe:

szerintem olyan kibaszott rondán festesz, annyira szart és mocskot, hogy csodájára jár a világ!

de én imádlak!

Trójai 2010.01.15. 20:18:57

Apa kezdődik, apa kezdődik...

Szóljon majd valaki, ha lesz még ON komment is, nem csak egymás cincálása.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 20:19:11

@Archenemy:
Bocsesz.Vannak akik egy hónapig voltak külföldön és már "nem tudni mádzsár".
Én nem itt nőttem fel,évtizedekig nem beszéltem magyarul. Ahhoz képest egész jó! Te tán tudod a német nyelvtant? És hány nyelven beszélsz? Mert én: magyar,német,angol, francia. Egyiktek sem olvasta az interjút Zombi-csávóval S MIÉRT nem!?.
MERT NEM ÉRTITEK,hahaha!

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 20:20:42

Oder versteht ihr vielleicht was ich nun herschreibe? Dann antwortet doch mal - aber nicht auf ungarisch. Nun? Tja- dachte ich. Ihr versteht KEIN Wort davon.So'n Pech!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:20:59

@catshannon:

ezek a tetkósok milliomos fattyak! ezek nem gürcölnek, te gürcölsz az apjuknak. ezreket használnak, zsigerelnek ki ezeknek a lázadó gennyeknek az apjai, hogy aztán ezek a tetkósok eligyák, elnarkózzák, fessenek belőle meg pírszingeljenek.

ezeknek már nincs jobb dolguk, érted?

nézd meg zoét. milliomos apja van, szétbassza a pénz, a mi vérünkön, pénztárcárcánkon festi a rémületes képeit!

emellett szerelmes vagyok bele, mert imádnivalóan makrancos!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:21:41

@szilagyizoe:

értem bogaram, iszom a német szavaidat!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:22:43

@Trójai:

elhúznál már a jó édes anyádba innen, te alja közgazdász, te provokátor ???

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:24:04

DOLGOZZ KEMÉNYEN, TERMELJ SOKAT, ÉPÍTSD A KAPITALIZMUS VÁRÁT, VEGYÉL FEL KÖLCSÖNT, FOGYASSZ!

Trójai 2010.01.15. 20:27:16

@csőr dzsinn ész:

Elgurult a gyógyszered?

Miért cukkoljátok meg hergelitek itt a népet?

Aztán még engem is letámadsz.

Sikeres blog hsz-elő életed van neked. Sztem már függő vagy.

Uff, én szóltam.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.01.15. 20:28:18

@Archenemy:
Neked még válaszolok aztán húzok mert -VÁÁÁÁH!-qrva büdös van már nálatok....szóval nem nézem le a szülő nőket.Csak ÉN túl ego vagyok egy csecsemőhöz aki elvárná hogy éjjel keljek fel mert ő besz*rt meg éhes! Ennyi. Amúgy is egy Bin Laden 2 lenne,megvaditva egy kis Hussein-féle génnel. Még kihalna az emberiség!
Bár lehet,belázadna szülei ellen,és szolid bankár válna belőle.

Na viszlát,öljétek egymást tovább. A zombisrác meg röhög mindnyájunkon s hülyére keresi magát egy fotósorozattal.....EZ a nem mindegy! Pedig még nálam is "rondább!" (na NEKÜNK lennének szép közös gyerekeink,már ha dijjaznám a házasságon kivüli szexet.De az bűn és undoritó./
Na pá ,remélem még sok vér fog folyni. A végén vörös lesz a háttér szürke helyett!

Trójai 2010.01.15. 20:28:38

@csőr dzsinn ész:

A fitnesszteremőri állásnak biztos nagyobb presztízse van, mint a közgazdászénak?

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:32:35

@szilagyizoe:

csókollak!

zoé, szeretném, ha eljönnél a blogunkra és ott néha kommentelnél, illetve posztolnál.

kigondoltam.blog.hu

imádlak, szeretettel várunk, te lennél a blogunk totemállata, mivel rondább vagyt mint a kutyád!

csőr dzsinn ész 2010.01.15. 20:33:34

@Trójai:

még mindíg jobb, mintha az anyámad szopatnám, mint te .

Trójai 2010.01.15. 20:40:56

@csőr dzsinn ész:

Hozod a formád ma is. Olyan könnyű eset vagy... nem is kell oltani téged, lealázod te saját magad, csak írnod kell és kilóg a kapanyél a szádból.

Amúgy még mindig a középiskolai irodalom tankönyvet olvasgatod? Kosztolányi óta találtál benne valami érdekeset?:))

váltakozó feszültség 2010.01.15. 21:03:41

@Trójai:

ember, olyan lágy vagy mint a maszkarpóne
megtanítalak anyázni.

tessék utánam lassan, érthetően ismételni, többször:

Kuuurva anyád!

tessék. ezek után írd le. gyere át a kigondoltamra, ott bő nyállal gyakorolhatsz, de zagyi is laza mint a rigalánc, itt is megtanulhatod.

légy férfi!

Trójai 2010.01.15. 21:09:15

@váltakozó feszültség:

Legyek férfi?

Rendben. De annak, hogy ezt kéred tőlem, kissé ellentmond az a tény, hogy ezzel egyidőben gyerekes játékokra invitálsz.

De azért köszönöm a meghívást. Érzékeny lelkemtől és finom jellememtől azonban távol áll az ilyesmi.
Ez a stílus és ez a hozzáállás.

Igen, gyáva vagyok és gyenge.
Csak a bátrak és erősek fetrengenek a sárban a varacskosdisznókkal.

váltakozó feszültség 2010.01.15. 21:10:30

@Trójai:

nabazdmeg.
maradsz kislány.

próbálgasd, megéri ám!

Trójai 2010.01.15. 21:11:27

@váltakozó feszültség:

Majd igyekszem "mester".
Ámbár nem ez az életcélom. Mármint szájkaratéból Phd-t szerezni.

Engedelmeddel.

Nedvesmezo 2010.01.15. 21:39:07

Nem bírtam tovább szó nélkül megállni, ami itt megy. Ha valakinek attól lesz jó, hogy szétvarratja magát, miért zavar titeket?
Nektek fáj? Titeket fognak elutasítani a munkáltatók? Nem, akkor meg?
Ha nem bírja a szemetek az ilyet, akkor ne olvassatok ilyen blogokat.

Amúgy örülök, hogy végre találtam egy magyar oldalt, aminek a testmódosítás a témája. Sajnos nálunk kevés oldal foglalkozik ezzel a témával...

Barna88 2010.01.15. 22:44:47

@Nedvesmezo:
Pontosan!;-)
A kutyát nem érdekli, hogy most nem tetszik valakinek.
Ne kattintson ide, felesleges!
Szerintem az összes kommentet törölni kéne.:-)
Itt már politikától kezdve minden hülyeségről volt szó.:-S

...zsiraf.... · http://joszartetkodvan.puruttya.hu 2010.01.16. 10:48:57

nincs ezzel a zombibojjal semmi gond.
ezt választotta, és kész.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2010.01.16. 11:25:44

Te jó ég! Mennyi kommentelő! Máskor csak 1-2 ember lézeng erre :) Látom Zoé előkerültél. Olyan csendben voltál az utóbbi hetekben :)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.16. 11:56:34

@szilagyizoe:

Nem is az a baj, hogy mások utcára kerülnek, hanem, hogy te megélsz...

The Green Manalishi (törölt) 2010.01.16. 14:36:29

A zombi srác nem érdekel különösebben (ez is csak egy a sok feltűnni vágyó közül), de azt nem értem, hogy miért kezelik ezt a fajta "teljesítményt" sokan úgy, mintha valóban az lenne, s elkövetője alapból valami kurva jó fej, mert "vállalja önmagát", "nem érdekli mások véleménye", stb. (Ennyi erővel a környékünk hajléktalanja is jó fej, mert nem érdekli mások lesújtó véleménye, ahogy szarban-húgyban fetreng az utcán... ő is vállalja magát.)
Maradjunk a tényeknél, amit a riportból megismerhettünk: depressziós szociopata volt a csávó, majd amikor - érdeméhez méltóan - az átlagember elkezdte úgy kezelni, mint egy különleges, egzotikus állatot, már barátságossá vált, élvezni kezdte a népszerűséget és az ezzel járó emberi társaságot, közeledést. Céljai, tervei legalábbis szokatlanok: szemtetoválás, orrának, esetleg a fülének eltávolítása - még szerencse, hogy péniszének kettévágatása nem merült fel, az nem az ő műfaja.
Csodálóitól kérdezném: mit is ért el? Milyen tehetség, képesség kellett ehhez? Mi az, amit tett és amire ne lenne bárki képes? Agyontetovált arcú emberből jócskán akad, szóval még csak nem is eredeti, ronggyá tetoválni pedig bárkit lehet, egy analfabéta semmirekellőt is. Igaz, cirkuszi látványosságnak megteszi, de arra megfelelt a kétfejű birka vagy a szakállas nő is jó volt annak idején.
Szóval engem nem zavar, de semmi pozitívumot nem tudok benne felfedezni. Ha legalább jól szteppelne, matekzseni lenne, vagy kiemelkedő sportoló de legalább egy kiváló szakmunkás - ilyesmiről nem szól a fáma. Valószínűleg egy lusta és tehetségtelen senki, aki csak így tudott elérni némi figyelmet, elsimerést. Ez elég kevés.
Szilágyi Zoé filctollal rajzolt Marilyn Mansonja legalább vicces. (Nem adod nekem, légyszilégyszi!) Nem nyűgöz le különösebben a művészete, de legalább kétségkívül alkot valamit, ami az ővé és ha hihetünk neki, még piacképes is.

Nedvesmezo 2010.01.16. 16:53:06

Nem csodáljuk, csak a tetoválásait nézzük. Nem azt, hogy hú de okos, hú de jófej. Ez inkább a "mester keze munkájának dicsérete".

A csöves azért más dolog. Ha valaki szarban-hugyban fetreng az igénytelenség, mert attól, hogy nincs otthona még elmehetne legalább bokorba üríteni, vagy nyilvános wc-re és nem, ahol éri ott maga alá sz*rni.
Ez a pasas megálmodta, megcsináltatta, ilyen lett. Nem mindennapi.
Szilagyizoe munkáit nem láttam még, csak a képét, ha ő is így érzi jól magát, hát tegye. Örüljön, hogy meg tud élni így is.

...zsiraf.... · http://joszartetkodvan.puruttya.hu 2010.01.17. 18:47:28

itt a zombiboj kisöccse:

[img]http://www.loltatz.com/images/63/DEADWRONG.jpg[/img]

gosford 2010.01.19. 10:31:23

csípem. a "nekem ez nem tetszik, tehát egyetemesen kurva szar és antiszociális!" kommentelőket kevésbé.

Nindzsucu 2010.02.03. 20:51:15

Tetoválás ide vagy oda ez egy primitív pöcs és egy hangyányival sem lett több azáltal, hogy átvarratta magát zombivá. Alapvetően a stílusa az interjú alapján kritikán aluli.

Ferike2 2015.08.24. 19:11:25

@Barna88: Szerintem te már rég le vagy szarva!
süti beállítások módosítása